Gå til innhold

Chemtrails 2019 og videre, hva skjer...?


slask

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Sol70 skrev:

På dette bildet ser du at forventet levealder har falt etter 2014 i Tyskland og Frankrike også. Det er det samme i Storbritannia. image.png.066a7af5f20e1fb6dc6dec77a3d54141.png

Ok, men vi får ikke vite før om 50 år om det går like mye ned som det gikk opp siden 60 tallet. Lokale variasjoner er lite interessante. Og hva i all verden er det du prøver å bevise? At chemtrails har begynt å virke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, Fjollefyr said:

Dette dyse bildet. Hvor på flyet er den / de montert? Hvilken flytype? Finnes det bilde av resten av flyet? For meg beviser ikke dette bildet noe. Dette kan for alt jeg vet være en demontert del inni en buss. De kan til og med være montert fremover og være luft trykk sensorer som måler farten på en racerbil. Vis meg resten av flyet, og hvor jeg skal lese for å få mer info om disse dysene. 

Ut fra mange kommentarer å dømme vil noen ha det til at jeg mener bilder og postinger er å anse som harde bevis.
Noen ønsker å misforstå alt dithen.
Jeg burde kanskje ha med en sånn setning i hver posting, men det blir litt omstendelig.
Alt må i utgangspunktet tolkes som noe interessant å se nærmere på.

Bilde av dyser:
Her er dyser og spraying litt nærmere forklart (samme bilde riktignok).
Se spesielt fra 3.50 og 20 sek videre, om Alan Robocks "Geophysical research letter", "Benefits, risks, and costs of stratospheric geoengineering".
Igjen, dette beviser  jo ikke pågående spraying, for dette "er bare teknologiske muligheter" så klart.
Robock er mannen jeg postet om søndag 25. aug. som har sagt at "vi vil alle bli drept om vi slutter med geoengineering".
 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, dr_zhivago said:

Jaja, så du er sur fordi du ikke får din del av kaka. Gå deg en tur i skogen og sett pris på alt du får gratis i livet du.

"Gå en tur i skogen - lukk øyne og ører, mens korrupsjonen går sin gang verre og verre"?
Noen må ha skapt alt det fine rundt oss, men det holder på å bli ranet fra oss. Strøm og vann privatiseres, andre naturressurser likeså. Alt kuppes av større og større makt.
Og sånt mener du vi skal sitte å se på?

PS! Jeg har allerede gått tur i skogen i dag.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, slask skrev:

"Gå en tur i skogen - lukk øyne og ører, mens korrupsjonen går sin gang verre og verre"?
Noen må ha skapt alt det fine rundt oss, men det holder på å bli ranet fra oss. Strøm og vann privatiseres, andre naturressurser likeså. Alt kuppes av større og større makt.
Og sånt mener du vi skal sitte å se på?

PS! Jeg har allerede gått tur i skogen i dag.

Man må krafse til seg det man ønsker her i livet, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2019 den 10.07, slask skrev:

Fenomenet chemtrails slutter ikke å engasjere. Vet du hva som foregår så slutter du ikke bry deg.
Chemtrails = Geoengineering, samme sak. Det siste er den rette fagbetegnelsen.
Uansett hvordan det fornektes og forties i media, så bør du tenke selv, for det handler om våre barns fremtid.

Skjønner ikke koblingen mellom hvite kondensstriper etter fly og evt styrte utslipp av kjemikalier?! 

Alle som har pustet ut varm luft i kaldt vær, vet jo at det blir kondens. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, slask skrev:

Ut fra mange kommentarer å dømme vil noen ha det til at jeg mener bilder og postinger er å anse som harde bevis.
Noen ønsker å misforstå alt dithen.
Jeg burde kanskje ha med en sånn setning i hver posting, men det blir litt omstendelig.
Alt må i utgangspunktet tolkes som noe interessant å se nærmere på.

Bilde av dyser:
Her er dyser og spraying litt nærmere forklart (samme bilde riktignok).
Se spesielt fra 3.50 og 20 sek videre, om Alan Robocks "Geophysical research letter", "Benefits, risks, and costs of stratospheric geoengineering".
Igjen, dette beviser  jo ikke pågående spraying, for dette "er bare teknologiske muligheter" så klart.
Robock er mannen jeg postet om søndag 25. aug. som har sagt at "vi vil alle bli drept om vi slutter med geoengineering".
 

 

 

 

Så det finnes ikke bilde av resten av flyet? Der dyser viser? Pluss resten av systemet som trengs for at dysene skal funke? Da er jo dette utelukkende en løs påstand. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, LeneXCII said:

Skjønner ikke koblingen mellom hvite kondensstriper etter fly og evt styrte utslipp av kjemikalier?! 

Alle som har pustet ut varm luft i kaldt vær, vet jo at det blir kondens. 

Lærer ikke sånt på Livets Knallharde Skole, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dronne skrev:

Lærer ikke sånt på Livets Knallharde Skole, vet du.

Nei, gjør vel ikke det. 

Jeg mener dette viser hvor fullstendig kunnskapsløse disse chemtrail-folka er når de presterer å bruke et naturlig fenomen som forklaring på noe de mener er en konspirasjon. Her har de jo allerede avslørt seg selv og det er jo i grunn helt unødvendig med noen ytterligere diskusjon. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, dr_zhivago said:

Man må krafse til seg det man ønsker her i livet, sånn er det bare.

Folk vokser opp i et kynisk konkurransesystem.
Good for business, men ikke for folket, fordi grådigheten vokser pga den bestemte veksten.
Stadig mer ranes fra folket.
Om du mener det er greit så unngår jeg å fortelle hva jeg synes.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, LeneXCII said:

Skjønner ikke koblingen mellom hvite kondensstriper etter fly og evt styrte utslipp av kjemikalier?! 

Alle som har pustet ut varm luft i kaldt vær, vet jo at det blir kondens. 

Kan ikke huske å ha sett iskrystaller henge igjen i lufta i timesvis, etter utånding.
Verken i 20-30 eller 40 kuldegrader.
At både mennesker og forbrennningsmotorer avgir vanndamp i viss mengde, beviser vel ikke at spraying ikke kan foregå fra fly.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, slask skrev:

Kan ikke huske å ha sett iskrystaller henge igjen i lufta i timesvis, etter utånding.
At både mennesker og forbrennningsmotorer avgir vanndamp i viss mengde, beviser vel ikke at spraying ikke kan foregå fra fly.

Du har unngått å svare på spørmålet om hvorfor noen skulle stå bak denne sprøyting, da det også vil gå utover dem selv like negativt. Hvorfor det? Når du er så overbevist om at noe er tilfelle, så må du ha noen gode grunner til at du tror på dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, slask skrev:

Kan ikke huske å ha sett iskrystaller henge igjen i lufta i timesvis, etter utånding.
Verken i 20-30 eller 40 kuldegrader.
At både mennesker og forbrennningsmotorer avgir vanndamp i viss mengde, beviser vel ikke at spraying ikke kan foregå fra fly.

Nå er jeg verken kjemiker eller meteorolog(!), men denne varme avgassen fra flymotorene inneholder vel også en del partikler (tror ikke fly har partikkelfilter(?! ;)) som vil fremprovosere skydannelse. Stripene er jo egentlig skyer (her har jeg googlet en del...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, slask said:

Kan ikke huske å ha sett iskrystaller henge igjen i lufta i timesvis, etter utånding.

Muligens en viss forskjell på utånding og vanndamp fra kraftige jetmotorer, tror du ikke?

Endret av dronne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, slask skrev:

Kan ikke huske å ha sett iskrystaller henge igjen i lufta i timesvis, etter utånding.
Verken i 20-30 eller 40 kuldegrader.
At både mennesker og forbrennningsmotorer avgir vanndamp i viss mengde, beviser vel ikke at spraying ikke kan foregå fra fly.

Nei, det beviser ikke at spraying ikke forekommer. Samtidig beviser det heller ikke at det faktisk forekommer.

Varme ut av en menneske munn er jo forsvinnende liten sammenlignet med en jetmotor. Dette er jo direkte årsaken til at den ikke henger i luften like lenge. Selv varm eksos fra en lastebil motor er forsvinnende liten sammenlignet med en jetmotor, så direkte sammenligning fra menneske til jetmotor blir jo merkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, slask skrev:

Kan ikke huske å ha sett iskrystaller henge igjen i lufta i timesvis, etter utånding.
Verken i 20-30 eller 40 kuldegrader.
At både mennesker og forbrennningsmotorer avgir vanndamp i viss mengde, beviser vel ikke at spraying ikke kan foregå fra fly.

Ærlig talt da, disse flyene er langt oppe i lufta over bakken, hvor både trykk og temperatur er helt annerledes enn på bakkenivå. 

Har du flydd noen gang? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Callisto83 skrev:

At både mennesker og forbrennningsmotorer avgir vanndamp i viss mengde, beviser vel ikke at spraying ikke kan foregå fra fly.

Nei, men stripene vil være der uansett ;) 

Så å bruke stripene som argument er jo ikke særlig smart..

Endret av LeneXCII
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LeneXCII skrev:

Nei, men stripene vil være der uansett ;) 

Du siterte IKKE meg, men slask! Jeg respekterer naturlovene i 35000 fots høyde! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ofte at politikerne ikke snakker om geoengineering, men det er ikke helt korrekt, da det finnes noen få.


William Nicholas "Bill" Vander Zalm (born May 29, 1934) is a politician and entrepreneur in British Columbia, Canada. He was the 28th Premier of British Columbia from 1986 to 1991.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Vander_Zalm


Chemtrail interview with politician Bill Vanderzalm (intervju av Patrick Roddie)

 

Åsa Runander (C) varnar för chemtrails (svensk politiker)

 

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/28/2019 at 8:12 PM, slask said:

Kan ikke huske å ha sett iskrystaller henge igjen i lufta i timesvis, etter utånding.
Verken i 20-30 eller 40 kuldegrader.
At både mennesker og forbrennningsmotorer avgir vanndamp i viss mengde, beviser vel ikke at spraying ikke kan foregå fra fly.

Dette har med mengde å gjøre. I den andre tråden din, var det en som regnet ut hvor mye vanndamp en moderne flymotor avgir, og det var noe sånt som seksti kilo i minuttet.

TIl sammenligning kan jeg fortelle deg at et menneske puster ut ca. 1.5 kg vanndamp pr. døgn. Det er ca. 1 milligram pr minutt, eller altså 0.001 kilo.

Kan det være at noe av forklaringen ligger her? Synes du det virker som om det er en viss forskjell i mengde? I tillegg er det mye kaldere der flyene er, enn nede på bakken der folk puster, og avgassene fra flyene er mye varmere enn ekspirasjonen fra menneskene.

Hva sier det deg? Er det en god sammenligning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...