Gå til innhold

Chemtrails 2019 og videre, hva skjer...?


slask

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, slask said:

Kanskje du ikke skal latterliggjøre påstander om illuminati, eller skyggeregjeringen - den virkelige eliten?
Tips: Last ned som MP3 til mobilen...
https://duckduckgo.com/?q=myron+c+fagan+illuminati+speach+1967&t=lm&ia=web

 

Var faktisk ikke ment som latterliggjøring😅 Jeg er faktisk ganske opptatt av chemtrails og alt det som henger med selv ;) Og vet godt hva illuminati var en gang i tiden og hva det er nå for tiden. Meeen så fort man snakker med noen om dette blir man sett på som koko i hue🤷🏼‍♀️ Jeg ser på meg selv som våken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, 334 skrev:

Svarene i denne tråden beviser at nordmenn generelt en naiv blåøyd saueflokk. I verdentoppen som alltid 😂😕

Chemtrails er bare toppen av isfjellet.

Det som kjennetegner en som ikke betegner seg selv om en del av "saueflokken" er i 99% av tilfellene veldig lite utdannelse. Hvem skulle trodd det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/25/2019 at 5:52 PM, slask said:

Om du lar deg styre av hva du synes er sannsynlig, basert på alle forhold du mener "bare ikke kan stemme", så er du i samme klubb som veldig mange. Felles for de fleste av disse er at de fortsetter å få nyheter fra mainstream media uten å tenke selv.

Blir det samme som med de som fortsetter å fra nyheter fra alternativ media uten å tenke selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/25/2019 at 9:20 PM, Alivamale said:

Det er påfallende hvor lite veltalende og lite kildekritiske alle konspirasjonsteoretikerne her er. 

Det skyldes nok utdannelse på "livets harde skole".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dronne skrev:

Det skyldes nok utdannelse på "livets harde skole".

Saken er enkel, de har egentlig bestemt seg for hva de tror på, og alle forsøk på å fortelle dem at de tar feil ser de på som forsøk på hjernevask. Eventuelt tror de at den som sier dem imot selv har blitt hjernevasket av "den skjulte eliten". Ganske utrolig at de mener alle med universitetsutdannelser bare har blitt lurt og vranglært, mens de ukritisk tror på alt selvutnevnte sannhetsguruer pøser ut i hjemmelagde filmklipp med litt dramatisk musikk på Youtube.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt ok, slask, at du har denne overbevisningen og at du finner likesinnede der ute som du kan få en slags menneskelig forbindelse med. Du skader jo ingen, tyr ikke til hatretorikk og vold. Kildekritikk, metodikk, og et større perspektiv på alt du fortærer som sannhet er likevel ikke så dumt.

Men det har ikke funket i alle svarene så langt, så jeg må bare ønske deg lykke til. Etter Chemtrails bølgen ar dødd ut, så kommer det nok noe nytt som kan holde deg okkupert. Area 51 blir stormet om noen uker. Kanskje bestille en flybillett til Nevada?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimbus2000

Skjønner egentlig ikke hvorfor konspirasjonsteoretikerne på KG alltid fokuserer på de minst troverdige konspirasjonsteoriene. "Alle vaksiner er farlige" virker jo ikke troverdig, men man ser jo på opiumkrisen i USA at det er ingen tvil om at mektige selskaper er villige til å ødelegge millioner av menneskeliv for å tjene penger. "911 var fake" virker ikke troverdig, men det er ingen tvil om at amerikanske myndigheter og private organisasjoner drev med bedrageri for å legitimere krigen mot Irak. 

Så jeg har ingen problemer med at myndighetene og myndighetene kan samarbeide om å gjøre forferdelige ting og å dekke over det. 

 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er i hvertfall sikkert. Folk som tror på slike konspirasjonsteorier er VELDIG forutsigbare. Man kan nærmest stille klokken etter dem..

Det er nesten så jeg misunner de denne evnen til å gjøre verden mer spennende enn den er.

Striper fra fly = Chemtrails.

Ny strømboks eller 5g nett = Dødelig stråling

99% av terrorangrep = False flag.

Vaksine = Kjempefarlig.

Månelanding = Bare skuespill. Jorden er vel flat også.

Alt dette kan da "bevises" ved hjelp av en youtube video fra en eller annen amerikaner som har filmet seg selv med en kalkulator tydeligvis. Er det ikke litt forutsigbart? Muligens også litt trist? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, dr_zhivago said:

Ok, du får tro hva du vil. Disse "vitnene" kommer jo bare med vill gjetning angående hva diverse sykdommer kommer av. Bare fordi flere folk blir diagnostisert med sykdommer i dag betyr det ikke at det er flere folk som er syke; det betyr mest sannsynlig at kunnskapen har blitt bedre slik at det lettere kan stilles diagnoser. For 30-40 år siden var det heller ikke noe organisert krisepsykologi etter traumatiske hendelser, men det betyr ikke at folk ikke fikk traumer på den tiden.

Hvordan forklarer du at verdensbefolkningen har økt noe helt sinnsykt de siste 50 årene, dersom alle disse programmene for å kverke folk eksisterer? Hvorfor har vaksiner utryddet flere sykdommer som tidligere tok livet av mange i oppveksten, hvis målet er å gjøre folk syke?

Det er helt OK å stille spørsmål om tingenes tilstand, men da må man også akseptere at man har antatt feil innimellom. Hvor mange piloter, mekanikere, ingeniører og vitenskapsfolk må til for hver person fra samme gruppe som påstår at "chemtrails" eksisterer for å overbevise deg om at dette bare er fjas? Jeg tror svaret er at du har bestemt deg, og du vil aldri tro på noe annet enn konspirasjonsteorier.   

Det er akkurat det det betyr. Vi har en epidemi med kronisk sykdom nå som det ikke finnes sidestykke til i historien. Og forventet levealder faller nå dramatisk, spesielt i USA. Image result for life expectancy falling usa

Levealderen i USA har falt siden 2015 (og USA vaksinerer mest av alle vestlige land forresten):
https://www.bmj.com/content/363/bmj.k5118

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, dr_zhivago said:

Det som kjennetegner en som ikke betegner seg selv om en del av "saueflokken" er i 99% av tilfellene veldig lite utdannelse. Hvem skulle trodd det?

Utdannelsen du snakker om er der for å lage saueflokk, så disse ikke skal mistro politikere og toppledere.
Mainstream media roper i kor, for de er samkjørte i kildevalg.
Det hele kalles indoktrinering.
Hvem vet om du er en del av dette apparatet. Det skjuler seg åpenbart mange sånne i kommentarfeltene, disse som alltid skal "debunke" konspirasjonsteorier, alltid slå ned på de som er kritiske til staten og politisk korrekthet.

Sannhet blir kalt fake news av msm, fordi sannheten egentlig er uønsket av styrende krefter.
Problemet for de styrende krefter er at sauene har begynt å våkne og det truer den enorme korrupsjonen som gjennomsyrer fullstendig, den korrupsjonen veldig mange lever av og for alt i verden ikke vil miste.
 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, nirvania said:

Var faktisk ikke ment som latterliggjøring😅 Jeg er faktisk ganske opptatt av chemtrails og alt det som henger med selv ;) Og vet godt hva illuminati var en gang i tiden og hva det er nå for tiden. Meeen så fort man snakker med noen om dette blir man sett på som koko i hue🤷🏼‍♀️ Jeg ser på meg selv som våken. 

Bra, takk.
Lett  ta feil av noen korte setninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, slask skrev:


Hva om det slippes ut i egne dyser (nozzles)?
Enten i egne dyser rett over jetstrømmen, eller i bypasslufta i motoren?
37c2496281a4d2eeeb30caa23cf08868.jpg?res
 


 

 

Dette dyse bildet. Hvor på flyet er den / de montert? Hvilken flytype? Finnes det bilde av resten av flyet? For meg beviser ikke dette bildet noe. Dette kan for alt jeg vet være en demontert del inni en buss. De kan til og med være montert fremover og være luft trykk sensorer som måler farten på en racerbil. Vis meg resten av flyet, og hvor jeg skal lese for å få mer info om disse dysene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt hvordan det alltid er amerikansk statistikk som trekkes frem. Uansett hva temaet er. 

Det finnes andre land i verden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Sol70 skrev:

Det er akkurat det det betyr. Vi har en epidemi med kronisk sykdom nå som det ikke finnes sidestykke til i historien. Og forventet levealder faller nå dramatisk, spesielt i USA. Image result for life expectancy falling usa

Levealderen i USA har falt siden 2015 (og USA vaksinerer mest av alle vestlige land forresten):
https://www.bmj.com/content/363/bmj.k5118

Hehehe... hva skal man si til sånt. Pilene peker jo helt tydelig OPPOVER. Som du ser er de ikke helt rette, og vil variere lokalt, men over tid så ser du at levealderen har steget drastisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, slask skrev:

Utdannelsen du snakker om er der for å lage saueflokk, så disse ikke skal mistro politikere og toppledere.
Mainstream media roper i kor, for de er samkjørte i kildevalg.
Det hele kalles indoktrinering.
Hvem vet om du er en del av dette apparatet. Det skjuler seg åpenbart mange sånne i kommentarfeltene, disse som alltid skal "debunke" konspirasjonsteorier, alltid slå ned på de som er kritiske til staten og politisk korrekthet.

Sannhet blir kalt fake news av msm, fordi sannheten egentlig er uønsket av styrende krefter.
Problemet for de styrende krefter er at sauene har begynt å våkne og det truer den enorme korrupsjonen som gjennomsyrer fullstendig, den korrupsjonen veldig mange lever av og for alt i verden ikke vil miste.
 

Du får takke saueflokken for at de har tatt seg utdannelse slik at du kan sitte og lese om hvor dumme de er på internett da, som saueflokken har utviklet, fra PC'n som de også har laget. Og du får håpe legen er en skikkelig kronsau om du havnet på akutten, slik at han klarer å behandle deg. Det er i det hele tatt ganske rart at en dum saueflokk har bragt verden til et teknologisk og medisinsk nivå som overgikk de villeste fantasier for bare et  par hundre år siden. Og dette har de altså klart ved hjelp av vranglære!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, dr_zhivago said:

Hehehe... hva skal man si til sånt. Pilene peker jo helt tydelig OPPOVER. Som du ser er de ikke helt rette, og vil variere lokalt, men over tid så ser du at levealderen har steget drastisk.

Forventet levetid må nødvendigvis være hentet fra oppnådd alder på "testindivider" over en betydelig periode.
Når ble disse født og vokste opp tror du, når det handler om 70-80-åringer?

I dag vokser folk opp med tillatt gift i all mat, med økende grenseverdier etter hvert som gifta er umulig å unngå i mat, fisk, frukt, grønt.....og ikke minst prosessert mat - som knapt bør kalles mat.
(og da har jeg ikke nevnt geoengineering og muligens vaksiner, samt døgn-kontinuerlig trådløs stråling).
Ser du at toppene på de 3 nederste kurvene har tatt en vending?
 

En annen viktig ting er - hvor behagelig er det å leve de siste 5-10 år på medisindop, med vont og verk her og der, noe trolig forårsaket av medisinene selv.
Flere enn meg la vel merke til Johnson&Johnson-saken (big pharma) som er big-time anklaget for å pushe piller og medisiner, samt saksøking/bot eller hva det var....skal vi se....må søke litt...:

Johnson & Johnson exposed as the mastermind corporation behind the opioid epidemic that kills 60,000 Americans a year
https://www.naturalnews.com/2019-03-20-johnson-johnson-exposed-as-the-mastermind-corporation-behind-the-opioid-epidemi.html

Farmasi-gigant i USA dømt etter opioid-epidemi
https://www.nrk.no/urix/farmasi-gigant-i-usa-domt-etter-opioid-epidemi-1.14674872

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, slask skrev:

Forventet levetid må nødvendigvis være hentet fra oppnådd alder på "testindivider" over en betydelig periode.
Når ble disse født og vokste opp tror du, når det handler om 70-80-åringer?

I dag vokser folk opp med tillatt gift i all mat, med økende grenseverdier etter hvert som gifta er umulig å unngå i mat, fisk, frukt, grønt.....og ikke minst prosessert mat - som knapt bør kalles mat.
(og da har jeg ikke nevnt geoengineering og muligens vaksiner, samt døgn-kontinuerlig trådløs stråling).
Ser du at toppene på de 3 nederste kurvene har tatt en vending?

Jeg ser at kurvene går litt opp og ned, lokalt, men over tid går de opp. Før vaksiner og jetfly, før legemiddelindustrien var utbredt, så daua folk av magesjuke og forkjølelse. Du får fortsette å være redd for alt og ignorere at du lever i den mest priviligerte tidsalderen noe mennesker har levd i. Vi har muligheter i dag som de mektigste kongehus bare kunne drømt om i gamle dager. At verden ikke er 100% perfekt er et faktum vi alltid må leve med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dr_zhivago said:

Jeg ser at kurvene går litt opp og ned, lokalt, men over tid går de opp. Før vaksiner og jetfly, før legemiddelindustrien var utbredt, så daua folk av magesjuke og forkjølelse. Du får fortsette å være redd for alt og ignorere at du lever i den mest priviligerte tidsalderen noe mennesker har levd i. Vi har muligheter i dag som de mektigste kongehus bare kunne drømt om i gamle dager. At verden ikke er 100% perfekt er et faktum vi alltid må leve med.

Jeg er ikke "redd for alt", faktisk ikke redd i det hele tatt, men misliker den korrupte grådigheten. Det er derfor jeg kritiserer det.
Og det er mye å kritisere, bl.a. at mye blir holdt skjult.
Vi lever i en illusjon mens de grådige glefser stadig hardere inn på bak kulissene, godt hjulpet av de nyttige idiotene vi har av noen politikere. Noen vet nok hva de er med på, andre ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Guile said:

Morsomt hvordan det alltid er amerikansk statistikk som trekkes frem. Uansett hva temaet er. 

Det finnes andre land i verden! 

På dette bildet ser du at forventet levealder har falt etter 2014 i Tyskland og Frankrike også. Det er det samme i Storbritannia. image.png.066a7af5f20e1fb6dc6dec77a3d54141.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, slask skrev:

Jeg er ikke "redd for alt", faktisk ikke redd i det hele tatt, men misliker den korrupte grådigheten. Det er derfor jeg kritiserer det.
Og det er mye å kritisere, bl.a. at mye blir holdt skjult.
Vi lever i en illusjon mens de grådige glefser stadig hardere inn på bak kulissene, godt hjulpet av de nyttige idiotene vi har av noen politikere. Noen vet nok hva de er med på, andre ikke. 

Jaja, så du er sur fordi du ikke får din del av kaka. Gå deg en tur i skogen og sett pris på alt du får gratis i livet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...