Gå til innhold

Chemtrails 2019 og videre, hva skjer...?


slask

Anbefalte innlegg

Just now, Alivamale said:

Hvilke hemmeligholdte prosjekter er dette? Hva er kildene dine?

Kan du med egne ord forklare geoengineering og hvorfor det skulle være av global offentlig interesse å manipulere miljø? 

Hva mener du er FNs bakenforliggende agenda i det hele?

Hva er «verdens største eksperiment»?

Jeg har lagt til linker. Du burde ha nok å lese på/se på, om du ikke bare skal være vrang og komme med "forklar med egne ord".
Du må også gjøre en innsats om du skal bli tatt seriøst.

Dessuten, jeg vet det finnes forskjellige teorier om hvorfor det gjøres.
Jeg kan ikke vite hva de tenker, de som står bak dette, men at det pågår burde være mulig å forstå ved å sette seg inn i tema.
Å stille 2-3 spørsmål her i stedet for å sette seg inn i tema selv vil bare oppfattes som trenerende.
Som sagt, linkene viser vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Gamle Smukka skrev:

Det samme kan kanskje sies andre veien også...?

For så vidt, men det er så mye med slike ting som er så urimelig langt ute på kanten at tanken på at en liten minoritet har "skjønt det" mens vi andre er helt uopplyste blir så aparte at det strider mot all fornuft. For ikke å nevne at hvis det var substans i slike altomfattende ting som f.eks. chemtrails, så ville man aldri klart å holde det skjult i lengden. Det ville lekket ut og til slutt blitt avslørt på tvers av alle media - men hver gang man hører om det så er fra eksentrikere som TS.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, FryNor said:

Åpenbare hemmelige prosjekter er vel ikke så hemmelige hvis det er åpenbart at det lekker ut informasjon, da må man ta informasjonen med en klype salt.

Ser du ikke selv hvorfor folk er skeptiske til påstandene du serverer?, det er påstander uten hold så lenge det ikke presenteres sikre og pålitelige kilder. At du tror blindt på sider som geoengineering og alle de andre sidene og YouTube videoene du linker til sier ganske mye om deg når du presenterer dette som sannhet og fakta.

Kan du ikke i det minste komme med dokumentasjon fra en kilde som har et snev av sannhet?.

Stiller du aldri spørsmål selv om påstandene fra disse nettsidene er sant eller bare eventyr?, eller er du nyfrelst og tror på absolutt alt du blir servert uten spørsmål?.

 

Dette forumet trenger et eget underforum under religion som er dedikert til konspirasjonsteorier, dette med chemtrails hører absolutt ikke hjemme under Aktuelt og politikk. 

 

Mange stiller spørsmål. Mange har stilt spørsmål.
Det var demonstrasjoner mot geoengineering i Oslo for snart 10 år siden.
Media og myndigheter holder tyst, med noen få media-unntak. Da gjelder stempling som konspi.
Og forklaringen til "dustene som tror flyene sprayer..." er som vanlig bare at det er vanndamp.
Hemmeligholdet jeg snakker om er stillheten.
 




26 aug. Oppdatert innlegget med teksten nedenfor:

Patrick Roddie har gjort suverent arbeid.
Her er fra hans store hav med bidrag.

Videoklippet handler om Robocks utalelse "det vil drepe oss alle hvis vi STOPPER SPRAYINGEN".
Hva i all verden menes han med det og hvordan kan det henge sammen med at "spraying ikke forekommer"?

Patrick Roddie forklarer saken først, men intervjuet med Robock starter ved 5.45.

Hvem er Alan Robock?   (fra Wikipedia)
https://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Robock

Quote

Alan Robock (born 1949) is an American climatologist. He is currently Distinguished Professor in the Department of Environmental Sciences at Rutgers University, New Jersey.[1] He advocates nuclear disarmament and has met with Fidel Castro during a lecture trip to Cuba discuss the dangers of nuclear weapons.[2][3] Alan Robock was a 2007 IPCC author, a member of the organisation when it was awarded the Nobel Peace Prize, "for their efforts to build up and disseminate greater knowledge about man-made climate change, and to lay the foundations for the measures that are needed to counteract such change".

 

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, slask skrev:

Jeg har lagt til linker. Du burde ha nok å lese på/se på, om du ikke bare skal være vrang og komme med "forklar med egne ord".
Du må også gjøre en innsats om du skal bli tatt seriøst.

Dessuten, jeg vet det finnes forskjellige teorier om hvorfor det gjøres.
Jeg kan ikke vite hva de tenker, de som står bak dette, men at det pågår burde være mulig å forstå ved å sette seg inn i tema.
Å stille 2-3 spørsmål her i stedet for å sette seg inn i tema selv vil bare oppfattes som trenerende.
Som sagt, linkene viser vei.

Du har lagt til linker i form av YouTube-videoer. Naboen min som er pensjonert flyvertinne kan også legge ut en video der hun synser om ting. Kredibiliteten øker ikke nevneverdig av dette.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, slask skrev:

Mange stiller spørsmål. Mange har stilt spørsmål.
Det var demonstrasjoner mot geoengineering i Oslo for snart 10 år siden.
Media og myndigheter holder tyst, med noen få media-unntak. Da gjelder stempling som konspi.
Og forklaringen til "dustene som tror flyene sprayer..." er som vanlig bare at det er vanndamp.
Hemmeligholdet jeg snakker om er stillheten.
 



Patrick Roddie har gjort suverent arbeid.
Her er en av hans store hav med bidrag.

 

Jeg sitter ikke på et diskusjonforum for å se på YouTube videoer, kan du ikke heller linke til videoene og oppsummere de viktige poengene?. 

Det er godt mulig at det var demonstrasjoner mot geoengineering i Oslo for 10 år siden, men det er ikke dermed sant at geoengineering er et virkelig problem i den skalaen du legger fram. For alt jeg vet så kan denne demonstrasjonen være 20 personer som tror på alt som finnes av konspirasjonsteorier, deriblant HAARP, 9/11, falsk økonomi og at Ola Nordmann har rett i at fødselsattesten er svindel...

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Alivamale said:

Du har lagt til linker i form av YouTube-videoer. Naboen min som er pensjonert flyvertinne kan også legge ut en video der hun synser om ting. Kredibiliteten øker ikke nevneverdig av dette.

Hvis du ikke er interessert i å se nærmere på sakene, så skjønner jeg ikke hvorfor du spør.
Vi lever i en tid der mye foregår, men fornektes.
Internett (og dermed Youtube eller andre publiserings-plattformer) er folkets mulighet til å bli hørt, få materiale spredd.
Ikke lett naturligvis siden sensur er et middel som brukes mot de som får litt tyngde. Eksempelvis SwebbTV med Michael Willgert som nylig fikk YT-kanalen stengt, men som overraskende ble åpnet igjen. Alle skjønner hvorfor de ble stengt, da de har samfunnskritisk blikk og intervjuer seriøse kunnskapsrike som slår beina vekk under mainstream løgn-apparatet.

Endret av slask
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, FryNor said:

Jeg sitter ikke på et diskusjonforum for å se på YouTube videoer, kan du ikke heller linke til videoene og oppsummere de viktige poengene?. 

Det er godt mulig at det var demonstrasjoner mot geoengineering i Oslo for 10 år siden, men det er ikke dermed sant at geoengineering er et virkelig problem i den skalaen du legger fram. For alt jeg vet så kan denne demonstrasjonen være 20 personer som tror på alt som finnes av konspirasjonsteorier, deriblant HAARP, 9/11, falsk økonomi og at Ola Nordmann har rett i at fødselsattesten er svindel...

 

Du må gjerne forlange og ønske, men du er ikke på et offentlig kontor her, du er på sosiale medier og må godta hva du får servert.
Får du ikke det du ønsker så gå en annen plass, i stedet for å kritisere at andre ikke gjør jobben med å oppsummere for deg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, slask skrev:

Hvis du ikke er interessert i å se nærmere på sakene, så skjønner jeg ikke hvorfor du spør.
Vi lever i en tid der mye foregår, men fornektes.
Internett (og dermed Youtube eller andre publiserings-plattformer) er folkets mulighet til å bli hørt, få materiale spredd.
Ikke lett naturligvis siden sensur er et middel som brukes mot de som får litt tyngde. Eksempelvis SwebbTV med Michael Willgert som nylig YT-kanalen stengt, men som overraskende ble åpnet igjen. Alle skjønner hvorfor de ble stengt, da de har samfunnskritisk blikk og intervjuer seriøse kunnskapsrike som slår beina vekk under mainstream løgn-apparatet.

Så du søker YouTube når du vil vite «sannheten»? 

Dersom du eller en person nær deg får kreft, vil du altså oppsøke informasjon om dette på YouTube, siden alle medisinske tidsskrift sensurerer «sannheten»?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, slask skrev:

Du må gjerne forlange og ønske, men du er ikke på et offentlig kontor her, du er på sosiale medier og må godta hva du får servert.
Får du ikke det du ønsker så gå en annen plass, i stedet for å kritisere at andre ikke gjør jobben med å oppsummere for deg.

 

Touché.. men det går jo begge veier. Ikke forvent å bli tatt seriøst uten å komme med seriøs og pålitelig dokumentasjon, spesielt når det du serverer er konspirasjonsteorier til det motsatte er bevist eller i det minste godt dokumentert fra pålitelige kilder.

Enkelte ting hører hjemme i kommentarfeltet på Nyhetsspeilet og ikke på dette forumet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, slask skrev:

Hvis du ikke er interessert i å se nærmere på sakene, så skjønner jeg ikke hvorfor du spør.
Vi lever i en tid der mye foregår, men fornektes.
Internett (og dermed Youtube eller andre publiserings-plattformer) er folkets mulighet til å bli hørt, få materiale spredd.
Ikke lett naturligvis siden sensur er et middel som brukes mot de som får litt tyngde. Eksempelvis SwebbTV med Michael Willgert som nylig YT-kanalen stengt, men som overraskende ble åpnet igjen. Alle skjønner hvorfor de ble stengt, da de har samfunnskritisk blikk og intervjuer seriøse kunnskapsrike som slår beina vekk under mainstream løgn-apparatet.

Du synes å ha et «fanboy»-forhold til Mikael Willgert. Er du tilhenger av Jordan Peterson også? Tenker du at disse støtter dine konspirasjonsteorier? 

Det virker som du ikke har noe politisk parti å stemme på. Du føler neppe tilhørighet i noe parti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, FryNor skrev:

Touché.. men det går jo begge veier. Ikke forvent å bli tatt seriøst uten å komme med seriøs og pålitelig dokumentasjon, spesielt når det du serverer er konspirasjonsteorier til det motsatte er bevist eller i det minste godt dokumentert fra pålitelige kilder.

Enkelte ting hører hjemme i kommentarfeltet på Nyhetsspeilet og ikke på dette forumet.

Nyhetsspeilet har mange artikler om chemtrails. Og Bilderberg. 

Øverste saken nå er: «Obama vil avsløre kontakt med utenjordisk liv». 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, FryNor said:

Jeg sitter ikke på et diskusjonforum for å se på YouTube videoer, kan du ikke heller linke til videoene og oppsummere de viktige poengene?. 

Det er godt mulig at det var demonstrasjoner mot geoengineering i Oslo for 10 år siden, men det er ikke dermed sant at geoengineering er et virkelig problem i den skalaen du legger fram. For alt jeg vet så kan denne demonstrasjonen være 20 personer som tror på alt som finnes av konspirasjonsteorier, deriblant HAARP, 9/11, falsk økonomi og at Ola Nordmann har rett i at fødselsattesten er svindel...

 

Du vil jo ikke. Kilder skal du ha, men se på dem vil du ikke, hva er vitsen med at du er i denne tråden da?

Kan jeg forresten stille deg et spørsmål, hva er geoengineering?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Alivamale said:

Så du søker YouTube når du vil vite «sannheten»? 

Dersom du eller en person nær deg får kreft, vil du altså oppsøke informasjon om dette på YouTube, siden alle medisinske tidsskrift sensurerer «sannheten»?

Det der er "ingen kilder er bra nok"-spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Sol70 skrev:

Det der er "ingen kilder er bra nok"-spillet.

Det er ikke et spill. Jeg sier heller ikke at ingen kilder er bra nok.

Jeg mener at synsing fra tilfeldige konspirasjonsteoretikere ikke er et fundament jeg skal basere mine meninger på. Jeg er opptatt av at man baserer seg på seriøs, uavhengig forskning, med de strenge kravene som dette innebærer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Alivamale said:

Det er ikke et spill. Jeg sier heller ikke at ingen kilder er bra nok.

Jeg mener at synsing fra tilfeldige konspirasjonsteoretikere ikke er et fundament jeg skal basere mine meninger på. Jeg er opptatt av at man baserer seg på seriøs, uavhengig forskning, med de strenge kravene som dette innebærer.

Du kaller tydeligvis alt for synsing og bruker begrepet "tilfeldige k-teoretikere".
Virker som du aktivt motarbeider at andre skal se nærmere på temaets innhold - geoengineering. Den oppførselen har jeg sett mange ganger. Det er såpass mange tusenener verden over som seriøst er opptatt av det de hardnakket sier pågår med geoengineering, at det naturlige ville være å faktisk finne ut om det pågår. Med det ekstreme fokus på klima, så er det rart at dette forbigås i størst mulig stillhet.

For et hvert fornuftig tenkende vesen er det naturlig å stole litt på andre mens man undersøker, men dette motarbeider du altså, ved å stemple "etter boka" - "konspirasjonsteoretiker, tull og synsing....".


Du som etterlyser "seriøs uavhengig forskning" vil nok ikke like dette intervjuet, trolig ingen av dem.
Dette er en forsker som har brukt mye tid på nettopp Geoengineering, Marvin Herndon, Ph.D.
Debunkerne som er trenet i hvordan de skal svekke kildemateriale, vil komme løpende med at et av Herndons rapporter er underkjent (først publisert, så trukket tilbake). Det finnes mye å lese om akkurat den tilbaketrekkingen, for den stod geoengineering-folket bak (Keith/West bl.a.). Kortversjonen er at det lukter stygt av tilbaketrekkingen.

Marvin Herndon nuclear geophysicist on the corruption in science!

 

From geoengineering to bioengineering! With Elana Freeland

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, slask skrev:

Du kaller tydeligvis alt for synsing og bruker begrepet "tilfeldige k-teoretikere".
Virker som du aktivt motarbeider at andre skal se nærmere på temaets innhold - geoengineering. Den oppførselen har jeg sett mange ganger. Det er såpass mange tusenener verden over som seriøst er opptatt av det de hardnakket sier pågår med geoengineering, at det naturlige ville være å faktisk finne ut om det pågår. Med det ekstreme fokus på klima, så er det rart at dette forbigås i størst mulig stillhet.

For et hvert fornuftig tenkende vesen er det naturlig å stole litt på andre mens man undersøker, men dette motarbeider du altså, ved å stemple "etter boka" - "konspirasjonsteoretiker, tull og synsing....".


Du som etterlyser "seriøs uavhengig forskning" vil nok ikke like dette intervjuet, trolig ingen av dem.
Dette er en forsker som har brukt mye tid på nettopp Geoengineering, Marvin Herndon, Ph.D.
Debunkerne som er trenet i hvordan de skal svekke kildemateriale, vil komme løpende med at et av Herndons rapporter er underkjent (først publisert, så trukket tilbake). Det finnes mye å lese om akkurat den tilbaketrekkingen, for den stod geoengineering-folket bak (Keith/West bl.a.). Kortversjonen er at det lukter stygt av tilbaketrekkingen.

Marvin Herndon nuclear geophysicist on the corruption in science!

 

From geoengineering to bioengineering! With Elana Freeland

 

 

Jeg ser at du synes det er viktig at Marvin Herndon besitter en doktorgrad i nukleær fysikk. Selv høyt utdannede mennesker med IQ langt over gjennomsnittet kan få psykiske problemer, og tro at de besitter den ene og fulle sannhet.

Ted Kaczynski er for eksempel én av dem.

Endret av Alivamale
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Alivamale skrev:

For et hvert fornuftig tenkende vesen er det naturlig å stole litt på andre mens man undersøker, men dette motarbeider du altså, ved å stemple "etter boka" - "konspirasjonsteoretiker, tull og synsing....

Ethvert fornuftig tenkende vesen innehar et minimum av kildekritikk. Dersom jeg skulle ha basert barneoppfostring på enkeltråd fra KG, tror jeg barna mine kunne hatt det litt ille.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Alivamale said:

Det er ikke et spill. Jeg sier heller ikke at ingen kilder er bra nok.

Jeg mener at synsing fra tilfeldige konspirasjonsteoretikere ikke er et fundament jeg skal basere mine meninger på. Jeg er opptatt av at man baserer seg på seriøs, uavhengig forskning, med de strenge kravene som dette innebærer.

I den grad dette finnes.

https://www.globalresearch.ca/editor-in-chief-of-worlds-best-known-medical-journal-half-of-all-the-literature-is-false/5451305 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sol70 skrev:

Du referer til en side som er skrevet på mangelfull engelsk? Det tok meg ikke særlig mange minutter å finne ut hva dr. Richard Horton hadde uttalt, uten å måtte bruke andre-/tredjehåndsinformasjon.

Slik blir det gjerne når en jordbærplukker skal oppsummere det en fysiker uttrykker.

Endret av Alivamale
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Alivamale said:

Ethvert fornuftig tenkende vesen innehar et minimum av kildekritikk. Dersom jeg skulle ha basert barneoppfostring på enkeltråd fra KG, tror jeg barna mine kunne hatt det litt ille.

Barneoppfostring klarer mennesker helt greit på egenhånd i utgangspunktet, men folk er blitt gjort hjelpesløse med hensikt, for at de skal bli avhengig av alle systemene, statlige organer osv. Hvorfor? Fordi det handler om makt og profitt.
I en kynisk styrt verden vil de som lever under press, fattigdom og vold, kunne ty til handlinger som er langt utenfor rammene, men i et ideelt samfunn vil folk hjelpe hverandre, samarbeide til felles beste.


Give-your-mom-a-hug-pony-wants-piggyback

 

Cairns-Vet-Clinic-family-pet-care-1.jpg

 

For ca 3 år siden var Spania uten statlig styring.
Det gikk veldig fint i 9 måneder, til makt-kreftene fikk stoppet dette...

Spain Hasn't Had a Federal Government for the Last 9 Months — and People Love It
https://theantimedia.com/spain-no-federal-government/

 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...