Gå til innhold

Chemtrails 2019 og videre, hva skjer...?


slask

Anbefalte innlegg

På 25.8.2019 den 15.12, slask skrev:



9/11 var en enorm bedragoperasjon.
Du velger egentlig selv hvordan din egen vei fremover blir. Stenger du alt ute blir du den siste til å forstå det.

 

 

 

Jeg forstår ikke hva det vil hjelpe meg å bli "opplyst" om at 5G skal gi meg kreft, fly spy ut kjemikalier mot en klimaforandring som vistnok ikke finnes. Finnes det noe som helst positivt med å "våkne opp" annet enn at jeg skal føle meg smartere enn alle andre som har forstått noe ingen andre har forstått? 

En ting jeg lurer fælt med slike teorier er hvorfor de merkeligste forklaringene skal være de mest sannsynlige. Mens klimaforskning og fedmeepedemi som har så mye forskning bak seg og forklarer alt du prater om, ikke er sannsynlig nok.

Og når folk flest ser hvor lite logisk det er, ler av det og tilbakeviser det, er det plutselig hemmeligholding og sensur i bildet. Folk som ikke tror på påstander som ikke kan bevises er sauer, og de få er de opplyste. Dette er samme strategi som sekter bruker. Oss vs dem. Vi har sannheten. De andre har blitt lurt. Les kun vårt materiale, for alt annet er manipulert. 

Hva kan din "sannhet" egentlig by på? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Yoshi said:

Jeg forstår ikke hva det vil hjelpe meg å bli "opplyst" om at 5G skal gi meg kreft, fly spy ut kjemikalier mot en klimaforandring som vistnok ikke finnes. Finnes det noe som helst positivt med å "våkne opp" annet enn at jeg skal føle meg smartere enn alle andre som har forstått noe ingen andre har forstått? 

En ting jeg lurer fælt med slike teorier er hvorfor de merkeligste forklaringene skal være de mest sannsynlige. Mens klimaforskning og fedmeepedemi som har så mye forskning bak seg og forklarer alt du prater om, ikke er sannsynlig nok.

Og når folk flest ser hvor lite logisk det er, ler av det og tilbakeviser det, er det plutselig hemmeligholding og sensur i bildet. Folk som ikke tror på påstander som ikke kan bevises er sauer, og de få er de opplyste. Dette er samme strategi som sekter bruker. Oss vs dem. Vi har sannheten. De andre har blitt lurt. Les kun vårt materiale, for alt annet er manipulert. 

Hva kan din "sannhet" egentlig by på? 

 

Ingen skal stole på "min sannhet", men folk må oppdage et hav av informasjon som rett og slett ikke gis her til lands eller der MSM kontrollerer. Den informasjonen finnes der ute, men skal helst skjules.

Så kan folk vurdere selv hva denne informasjonen betyr for dem.
Det velkjente "vær kildekritisk" kommer fra de som kontrollerer informasjonen (ønsker å kontrollere den). Og den kommer så fort det dukker opp en artikkel eller video som ikke kommer fra MSM, altså riksmedia, av kloke hoder kalt de presstituerte.

Dette dreier seg om "å våkne opp" og forstå at det er krefter som ønsker å styre, ønsker å profittere osv.
Veldig få er klar over dette, men det kommer etter som kunnskapen utvider seg.
Lykke til med fremtiden folkens. Den avhenger av hva dere selv skjønner og gjør med saken.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen

Det hadde vært interessant å gjort sin egen forskning på fenomenet. 
 

Å krangle over Internett er jo lite nyttig for noen. Personlig synes jeg ikke chemtrails-idéen er så sprø, men det kreves jo videre undersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
På 28.8.2019 den 20.10, slask skrev:

Folk vokser opp i et kynisk konkurransesystem.
Good for business, men ikke for folket, fordi grådigheten vokser pga den bestemte veksten.
Stadig mer ranes fra folket.
Om du mener det er greit så unngår jeg å fortelle hva jeg synes.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik, så er det slik. Er det ikke slik? Neivel. Uansett; hva kan noen gjøre med det? Ingenting.
                                            Jeg tar det med knusende ro, uansett. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
På 6.5.2020 den 10.24, Yoshi skrev:

Jeg forstår ikke hva det vil hjelpe meg å bli "opplyst" om at 5G skal gi meg kreft, fly spy ut kjemikalier mot en klimaforandring som vistnok ikke finnes. Finnes det noe som helst positivt med å "våkne opp" annet enn at jeg skal føle meg smartere enn alle andre som har forstått noe ingen andre har forstått? 

En ting jeg lurer fælt med slike teorier er hvorfor de merkeligste forklaringene skal være de mest sannsynlige. Mens klimaforskning og fedmeepedemi som har så mye forskning bak seg og forklarer alt du prater om, ikke er sannsynlig nok.

Og når folk flest ser hvor lite logisk det er, ler av det og tilbakeviser det, er det plutselig hemmeligholding og sensur i bildet. Folk som ikke tror på påstander som ikke kan bevises er sauer, og de få er de opplyste. Dette er samme strategi som sekter bruker. Oss vs dem. Vi har sannheten. De andre har blitt lurt. Les kun vårt materiale, for alt annet er manipulert. 

Hva kan din "sannhet" egentlig by på? 

 

Å akseptere alt mulig «rart» som kommer uten videre, og å avvise det uten videre, er begge deler irrasjonelt.

Man må følge med i det som skjer i samfunnet, granske kilder og gjøre seg opp sin egen mening.

Det er faktisk mye tvilsomt som skjer rundt om, hovedsaklig fordi noen kapitalinteresser vil tjene penger på måter folk hadde mislikt om de var klar over det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...