Prague Skrevet 1. september 2019 #81 Skrevet 1. september 2019 2 timer siden, smalls skrev: Hvem havnet i bunn 3? Fikk ikke med meg slutten Det var Sondre, Kari og Anette.
smalls Skrevet 1. september 2019 #82 Skrevet 1. september 2019 59 minutter siden, Prague skrev: Det var Sondre, Kari og Anette. Sondre igjen?? 😳 Nei, det var dårlig. Han var da ikke så ille. Helt latterlig Kari røyk ut 🙈 1
Prague Skrevet 1. september 2019 #83 Skrevet 1. september 2019 22 minutter siden, smalls skrev: Sondre igjen?? 😳 Nei, det var dårlig. Han var da ikke så ille. Helt latterlig Kari røyk ut 🙈 Likte Sondre veldig godt jeg, gleder meg til å høre ham neste lørdag. Alltid merkelig hvem som ryker ut når publikum stemmer 😅 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #84 Skrevet 3. september 2019 Synes det er så trist at de med en annen bakgrunn/hudfarge havner på bunn tre år etter år.. Anonymkode: 9ad0f...ed2 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #85 Skrevet 3. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så trist at de med en annen bakgrunn/hudfarge havner på bunn tre år etter år.. Anonymkode: 9ad0f...ed2 Hva er det du insinuerer her? Anonymkode: e8cd3...6cc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #86 Skrevet 3. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du insinuerer her? Anonymkode: e8cd3...6cc Det jeg skriver. Har fulgt alle sesongene og ser en tendens. . . At de gjerne får få stemmer. Anonymkode: 9ad0f...ed2 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #87 Skrevet 3. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg skriver. Har fulgt alle sesongene og ser en tendens. . . At de gjerne får få stemmer. Anonymkode: 9ad0f...ed2 Man stemmer på den man liker best, uavhengig av hudfarge. Anonymkode: e8cd3...6cc 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #88 Skrevet 3. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man stemmer på den man liker best, uavhengig av hudfarge. Anonymkode: e8cd3...6cc Helt sikkert. Har bare lagt merke til en tendens gjennom flere sesonger.. Anonymkode: 9ad0f...ed2 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #89 Skrevet 3. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så trist at de med en annen bakgrunn/hudfarge havner på bunn tre år etter år.. Anonymkode: 9ad0f...ed2 Så du mener at man skal stemme utelukkende pga hudfargen, selvom man kanskje har en annen favoritt? Stemme pga hudfargen kun fordi deltakeren har en annen hudfarge? Nå får du ta deg en bolle! Dette blir for dumt! Anonymkode: 6d029...e76 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #90 Skrevet 4. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at man skal stemme utelukkende pga hudfargen, selvom man kanskje har en annen favoritt? Stemme pga hudfargen kun fordi deltakeren har en annen hudfarge? Nå får du ta deg en bolle! Dette blir for dumt! Anonymkode: 6d029...e76 Nei, det mener jeg ikke! Jeg synes bare mange av dem synger så bra at de ikke fortjener å ligge på bunn i starten av programmet. Den bolla kan du ta selv 🤨. Anonymkode: 9ad0f...ed2 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #91 Skrevet 4. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det mener jeg ikke! Jeg synes bare mange av dem synger så bra at de ikke fortjener å ligge på bunn i starten av programmet. Den bolla kan du ta selv 🤨. Anonymkode: 9ad0f...ed2 Det er du som blander hudfarge inn i dette. Anonymkode: e8cd3...6cc 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #92 Skrevet 4. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er du som blander hudfarge inn i dette. Anonymkode: e8cd3...6cc Fordi det er fakta, ja! En tendens som sagt. . . . Anonymkode: 9ad0f...ed2 7
Hedy Lamarr Skrevet 4. september 2019 #93 Skrevet 4. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er fakta, ja! En tendens som sagt. . . . Anonymkode: 9ad0f...ed2 Jeg har merket meg det samme. Pluss at de eldste som regel ryker fort ut. 3
smalls Skrevet 4. september 2019 #94 Skrevet 4. september 2019 1 time siden, Hedy Lamarr skrev: Jeg har merket meg det samme. Pluss at de eldste som regel ryker fort ut. Ja, hva ER greia med det? Fortsatt litt sjokkert over at Kari røyk ut forrige gang. Adrian burde ha ryket ut, men men. Ikke noe å gjøre med det 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #95 Skrevet 4. september 2019 Moren min har en teori om at de som er fra Oslo alltid ryker ut først - kan forklare hvorfor mørkhudede går ut. De har ikke en by som er stolt over å produsere et talent, og får da ikke noen bypatriot-stemmer. Anonymkode: dcc43...496 3
Gjest Kristina S. Skrevet 4. september 2019 #96 Skrevet 4. september 2019 Jeg så bare programmet som gikk på lørdag, synes de var veldig flinke.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #97 Skrevet 4. september 2019 Her er en oversikt over de som har røket ut først: Sesong 1: NicoD Sesong 2: Elisabeth Andreassen (eldst) Sesong 3: Unni Wilhelmsen Sesong 4: Øystein Wiik (eldst) Sesong 5: Kash (mørkhudet) Sesong 6: Hilde Lyrån (eldst) Sesong 7: Dag Ingebrigsten (eldst) Sesong 8: Kari Gjærum (eldst) De tre med færrest stemmer i de to første episodene av hver sesong: Sesong 1, ep 1: Sesong 1, ep 2: Sesong 2, ep 1: Sesong 2, ep 2: Sesong 3, ep 1: Sesong 3, ep 2: Sesong 4, ep 1: Øystein Wiik (eldst), Tommy Fredvang, Eirik Søfteland. Sesong 4, ep 2: Øystein Wiik (eldst), Tommy Fredvang, Heidi Gjermundsen Broch. Sesong 5, ep 1: Håvard Bakke, Tomine Harket, Kash (mørkhudet). Sesong 5, ep 2: Kash (mørkhudet), Jonas Skybakmoen, Marian Aas Hansen. Sesong 6, ep 1: Hilde Lyrån (eldst), Gaute Ormåsen, Benedicte Adrian. Sesong 6, ep 2: Aleksander Walmann, Hilde Lyrån (eldst), Benedicte Adrian. Sesong 7, ep 1: Chris Holsten, Maria Haukås, Dag Ingebrigtsen (eldst) Sesong 7, ep 2: Dag Ingebrigtsen (eldst), Heine Totland, Alexander Pavelich. Sesong 8, ep 1: Sondre Mulongo Nystrøm (mørkhudet), Anette Hoff Larsen, Hanne Sørvaag. Sesong 8, ep 2: Beate S. Lech, Sondre Mulongo Nystrøm (mørkhudet), Kari Gjærum (eldst). (De tre første sesongene ligger ikke lenger på nrk.no, så det fikk jeg ikke sjekket.) Anonymkode: 3b908...213 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #98 Skrevet 4. september 2019 Jeg håper hvertfall at vi som spekulerer tar feil, og at Sondre kommer langt! Musikalsk har jo han vært helt i toppen begge gangene 😊 Anonymkode: 6ff15...beb 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #99 Skrevet 5. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper hvertfall at vi som spekulerer tar feil, og at Sondre kommer langt! Musikalsk har jo han vært helt i toppen begge gangene 😊 Anonymkode: 6ff15...beb Enig 😁. Sondre er en fantastisk artist! Anonymkode: 9ad0f...ed2 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #100 Skrevet 6. september 2019 Det er ikke mye dekning i mediene om årets sesong.. Anonymkode: 9ad0f...ed2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå