Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Andrea var kjempeflink. Ellers synes jeg han Bilal ikke var spesielt flink. 

Likte veldig godt Anette også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Andrea leverer igjen 👍Jeg tror hun vil komme langt. 

Nei huff, synes Adrian var veldig kjedelig jeg. Samme med Bilal.

Endret av smalls
Skrevet

Håper ikke det skjer, men tror Sondre ryker. (Jeg likte opptrednen i dag.) Basert på de to programmene så langt synes jeg Adrian har gjort det dårligst sammenlagt, men han havnet jo ikke i bunn tre forrige uke så jeg er spent på resultatet i dag.

Let it swing.

Anonymkode: 3b908...213

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det skjer, men tror Sondre ryker. (Jeg likte opptrednen i dag.) Basert på de to programmene så langt synes jeg Adrian har gjort det dårligst sammenlagt, men han havnet jo ikke i bunn tre forrige uke så jeg er spent på resultatet i dag.

Let it swing.

Håper virkelig ikke Sondre ryker! Det er ufortjent, da Adrian gjorde det verre. Har stemt tre ganger på Sondre, så håper det kan hjelpe litt 

• Liker 3
Skrevet

Andrea imponerte meg i dag også. Adrian minner meg om Bjarne Brøndbo.

Anonymkode: 9ad0f...ed2

• Liker 2
Skrevet

Om Adrian går videre og Sondre ryker, drar jeg frem igjen innlegget mitt fra forrige side. Men håper jeg tar feil, og at Adrian ryker. Han herpet rock forrige uke, og sang en enkel poplåt i kveld. 

Anonymkode: 6ff15...beb

• Liker 2
Skrevet

Håper Adrian ryker, syns han var svakest idag og jeg har ikke helt tilgitt han for å maltraktere Linkin Park forrige uke :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Irriterer meg at dommerne er så positive, uansett hva som blir levert på scenen. Særlig hu dama. Hvis noe låter ræv så er det lov å si det! 

Anonymkode: 70558...2d2

• Liker 6
Skrevet

Kim er min favoritt! Håper Bilal eller Adrian ryker ut.

• Liker 3
Skrevet

Neiiii, herregud altså.

• Liker 4
Skrevet

Faen! Kari fortjente ikke å ryke. Bilal eller Adrian skulle røket! De sang som kråker begge to! 

• Liker 3
Skrevet

???? Norske folk ass

Anonymkode: 5828a...071

• Liker 3
Skrevet

Veldig rart at det var de tre som havnet i bunnen.. 

Heldigvis var det ikke Sondre som røyk i allfall, har lyst til å høre mer fra han. :) 

• Liker 3
Skrevet

Jeg sliter litt med Åge , ja han er flink men han har et ego som er høyere en tryvanstårnet , Og tror vist allrede nå at dette vinner han. 

Anonymkode: f2b98...fa7

• Liker 9
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter litt med Åge , ja han er flink men han har et ego som er høyere en tryvanstårnet , Og tror vist allrede nå at dette vinner han. 

Anonymkode: f2b98...fa7

Helt uenig. Håper han går langt. 

Anonymkode: e8cd3...6cc

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hva faen?! Veldig ufortjent at Kari røyk ut.  Hvordan er det det norske folk stemmer? Mange fjortiser som stemmer på Adrian og Bilal?? 🙈

Endret av smalls
Skrevet
11 timer siden, Prague skrev:

Veldig rart at det var de tre som havnet i bunnen.. 

Heldigvis var det ikke Sondre som røyk i allfall, har lyst til å høre mer fra han. :) 

Hvem havnet i bunn 3? Fikk ikke med meg slutten 

Skrevet

Beate og Kim var best denne gangen. Det er vel alltid de eldste som ryker først, hvert år. Hadde vært artig om alle var med hele veien ja😊

• Liker 2
Skrevet

Kim var virkelig bra. Ufortjent at Kari var den som måtte gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...