GÃ¥ til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg tror Kim vinner hele greia.

Kim har levert på alt så langt og er den som jeg har merket meg mest, uten tvil! De andre, tja... i beste fall middelmådig om jeg skal ta litt i.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes Hanne har en alt for ukledelig vibrato på stemmen. Og surt, dessverre...

Anonymkode: 121dc...858

Enig! Hadde langt større forventinger til Hanne. H

Anonymkode: e0d09...e2a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig synd at Anette røk. Henne vil jeg høre mer av. Utrolig dyktig, men som vi så i innslaget kan hun virke litt usikker. Hun vet ikke hvor god hun er.

Noe vi ikke har snakket om: kostymene i år. Det har vært veldig mye rart?!? Hanne i denne runden, f.eks. Absolutt ikke flatterende. Skjerpings i kostymeavdelingen! 

Anonymkode: f8a2b...e4d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hanne burde ha røket ut, hun var dårligst. 

Endret av Meadow
  • Liker 1
Skrevet

Kim har importert meg. Han byr på seg selv og er ikke redd for å gå ut av komforsonen sin. 

Synes egentlig det har vært litt kjedelig til nå. I går kjedet meg. Håper det kan ta seg opp.

• Liker 5
Skrevet

Trist at Anette røk ut..

Anonymkode: 9ad0f...ed2

• Liker 1
Skrevet

Kim imponerer stort, og jeg håper at han vinner hele Stjernekamp! 😊 Han har en fantastisk stemme, han tør å by på seg selv (selvom han kanskje hadde hatt litt mer å gå på ang dans på EDM), men jeg syns movsene hans var sjarmerende! 😅 Hittil syns jeg han har vist seg å være utrolig allsidig! 

Angående opptredenen til Hanne. Det var tydelig at hun slet med lyden, for vi vet alle at hun både kan synge og at hun kan treffe tonene klokkeklart! Jeg er glad for at hun ikke røk ut pga det. Der er det rett og slett det tekniske som feiler. 

Anonymkode: 6d029...e76

• Liker 7
Skrevet

Enig angående Hanne. Dama kan synge, så var dumt det som skjedde med lyden. Kan skje den beste, men bra hun ikke røyk ut. Adrian har sunget surt hver gang, så rart han aldri har vært i bunn 3

• Liker 3
Skrevet

Dette er etablerte artister. Også synder de surt. Det er helt utrolig. Klarer ikke å se på.

Anonymkode: aaa74...ff4

• Liker 2
Skrevet

Dette programmet går jo ut på å levere i hver sjanger. Hanne leverte ikke det grann i går. Hun kan synge country, thats it. Og gi henne en sjangse fordi hennes sjanger kommer neste lørdag blir helt feil. Hun burdte ha reist hjem i går, rett å slett. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er etablerte artister. Også synder de surt. Det er helt utrolig. Klarer ikke å se på.

Anonymkode: aaa74...ff4

Mange av de er etablerte artister ja, derfor burdte jo nettopp de som synger surt ryke ut. Uavhengig av bakgrunn... 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje naiv jeg, men er det ikke slik at en som kan synge, kan synge, treffer notene å sånt?! Det er det vi har opplevd i tidligere utgaver av Stjernekamp. Kan en synge, så klarer man seg bra på det meste!

Denne gjengen her, synger flertallet surt og det er flaut å se på

Anonymkode: 49d10...ed7

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje naiv jeg, men er det ikke slik at en som kan synge, kan synge, treffer notene å sånt?! Det er det vi har opplevd i tidligere utgaver av Stjernekamp. Kan en synge, så klarer man seg bra på det meste!

Selv om man kan synge, så kan jo ikke synge absolutt alt! Problemet er at noen velger sanger som ikke passer de sin stemme og det er synd. Anette kan jo synge, men valgte en sang i går som var en veldig vanskelig låt å synge 

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen tvil om at nivået er lavere i år enn det har vært i tidligere sesonger. Mona og Thomas virker heller ikke som de har blitt veldig imponerte enda. Thomas har ihvertfall vært uvanlig lite hyperaktiv foreløpig :fnise:

Anonymkode: b3c26...962

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange gode med i år. 

Men ser ikke helt den med at ho Beate skal få best kritikk hver gang. Ja dama kan synge, men syns det blir litt kjedelig. 

Skrevet
1 time siden, Eamane skrev:

Det er mange gode med i år. 

Men ser ikke helt den med at ho Beate skal få best kritikk hver gang. Ja dama kan synge, men syns det blir litt kjedelig. 

Skulle ønske Kim kunne få litt mer cred, for synes han er bedre faktisk 

Skrevet

Countrykveld! Heia Hanne :) 

Favoritten Kim fra de forregående kveldene er jeg spent på i kveld, tror han kommer til å gjøre det kjempebra jeg! 

Skrevet

Blir spennende å se hvordan det går i kveld da. 🥳

Skrevet

Håper også de velger noen kjekke kule contrysanger! Noen med litt gang i! 

Skrevet

Køntrikveld? Hører Kim er i gang, håper det går bra. Han har hvert fall valgt country og ikke pop med innslag av "country".

Anonymkode: 3b908...213

Skrevet

Heia Kim 😄 Jeg er veldig glad i den sangen, og han gjorde den kjempefint :ninuskapus:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...