Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åge åge åge åge åge åge åge

Anonymkode: 3b908...213

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åge må hjem... helt greit synes jeg

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmmm.... av og til lurer jeg på om vi har sett samme program

Anonymkode: 8a667...fad

Ja sånn er det her i tråden ser jeg, noen synes en sang er nydelig fremført andre synes det var ikke bra i det hele tatt. Sånn er det bare :) 

Men i kveld fikk jeg rett i følge stemmene de fikk iallfall, med Beate, Andrea og Åge med minst stemmer.

Anonymkode: 49d10...ed7

• Liker 3
Skrevet

Helt greit Åge røyk ut. Han var dårligst

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Kim, Bilal og Sondre var best i dag Hanne var ok, Åge greit nok, Beate, Andrea var ikke bra i det hele tatt

Anonymkode: 49d10...ed7

Jeg likte også de tre best! 😄 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Låta Åge sang idag var helt jævlig! Fy faen, er noe av det verste jeg har hørt. Jeg fryktet at han ville ryke allerede mens han sang. Skulle heller sunget «ghostrider in the sky» med Johnny Cash, da hadde han garantert ikke røket. Synd, for jeg hadde håpet på å høre han i hardrock, norsk på norsk og musikal. Rart ingen av gutta sang Cash, egentlig. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
Skrevet

Hvor mye av sangen er spilt inn tidligere, er det noen som vet? Adrian glemte jo av en strofe, og danset seg vekk fra mikrofonen. Likefullt hørte man svært tydelig at han «sang» den. Da ble jeg litt skuffa. Hvor mye juks er det i det programmet, mon tro... 

Anonymkode: f17b1...589

• Liker 4
Skrevet

Håper Kim vinner hele "stjernekamp"! Jeg syns han har levert veldig bra i alle sjangrene hittil! Blir utrolig spennende å se hvordan han takler Hip-hop neste uke 😄  

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, Janzypants skrev:

Håper Kim vinner hele "stjernekamp"! Jeg syns han har levert veldig bra i alle sjangrene hittil! Blir utrolig spennende å se hvordan han takler Hip-hop neste uke 😄  

Ja, blir spennende å se hvordan han takler hip hop og hvilken moves han kommer med 😂 Gleder meg allerede  

• Liker 1
Skrevet

Helt greit at Åge røk ut..aldri likt han! Bilal og Adrian huff, de er liker dårlige! veldig dårlig versjon av den G. Brooks låten som er så fin!

Anonymkode: 1e496...373

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye av sangen er spilt inn tidligere, er det noen som vet? Adrian glemte jo av en strofe, og danset seg vekk fra mikrofonen. Likefullt hørte man svært tydelig at han «sang» den. Da ble jeg litt skuffa. Hvor mye juks er det i det programmet, mon tro... 

Anonymkode: f17b1...589

La merke til det på reprisen nå...

Anonymkode: 121dc...858

• Liker 3
Skrevet

Synd at Åge røyk. Han er en kjempeflott entertainer! Syns Adrian og Kim var best denne gangen. Andrea skulle røket..

• Liker 2
Skrevet

I kveld er temaet hip hop. Tror flere av gutta vil føle seg hjemme i denne sjangeren 😁.

Anonymkode: 9ad0f...ed2

• Liker 2
Skrevet

Håper Hanne ryker i kveld. Kjedelig sangvalg. 

Beate kan også gjerne ryke snart. Kjedelig hun også. 

• Liker 2
Skrevet

hvilken låt har Hanne valgt?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I’ll be missing you

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2. Hanne Sørvaag: I´ll Be Missing You

Artist/gruppe: Puff Daddy & Faith Evans ft. 112 (1997). Av Faith Evans, Todd Gaither, Sting

Anonymkode: d8c31...41c

Skrevet
Akkurat nå, Lady Lovelylocks skrev:

I’ll be missing you

Takk, fant det akkurat :)

Skrevet

Det er så lenge siden jeg har hørt den låta at jeg hadde glemt det var hiphop/rap inni der.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...