GÃ¥ til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra 🥳🥳🥳

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA!!!!!! Bilal!!!!:hoppendeglad::bolledeig:

Skrevet

Ikke akkurat uventet, og vel fortjent.

Kim virker som et nydelig menneske, taper på målstreken og viser omsorg for Bilal som så ut som han holdt på å gå i bakken.

NÃ¥ skal jeg se om jeg finner bandet til Bilal for streaming, noen som husker hva det heter?

Anonymkode: 14931...eb6

Skrevet

Jaaaaaa!! Bilal!!!!!! 

Skrevet

Håper det blir ny sesong neste år!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat uventet, og vel fortjent.

Kim virker som et nydelig menneske, taper på målstreken og viser omsorg for Bilal som så ut som han holdt på å gå i bakken.

NÃ¥ skal jeg se om jeg finner bandet til Bilal for streaming, noen som husker hva det heter?

NorthKid

Skrevet
1 minutt siden, Kveldshimmel skrev:

NorthKid

Takker 😊

• Liker 2
Skrevet (endret)

Yesss! Bilal vant!

Han er veldig god til å synge og jeg liker han bedre som person. Det er litt fart i han og han har litt personlighet.

Kim er også god til å synge altså, men zzzzzzzzzzzzz....

...sorry! Skulle skrive mer men sovnet......

Endret av loveli
Skrevet

Sorry til Bilal fansen, men han har dessverre ikke klart å røre meg i det hele tatt. Jeg synes Kim har en bedre, kraftigere og mer følsom stemme.  Han har virkelig klart å røre meg hele sesongen, så dumt at han ikke vant, men men

Gratulerer til Bilal 🙂

Anonymkode: ddb75...558

• Liker 6
Skrevet

Er det bare meg, eller sang Bilal surt i den siste sangen? Kan være meg som hørte feil altså💞

• Liker 7
Skrevet

Jeg må bare være ærlig og si at jeg synes dette har vært den dårligste stjernekamp sesongen helt siden det startet. Er egentlig stjernekampfan og har fulgt med på alle sesongene, men i år har jeg stort sett vært skuffet over alle deltakerne. 

Anonymkode: b3c26...962

• Liker 3
Skrevet

Så trist at det er over, denne sesongen har virkelig gått fort! 

Mine høydepunkter for sesongen er helt klart Sondre med Lett og være rebell... og duetten mellom Bilal og Adam Douglas. 

Hurra for Bilal! Gleder meg til neste år! 

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, Gorilla skrev:

Er det bare meg, eller sang Bilal surt i den siste sangen? Kan være meg som hørte feil altså💞

Jeg synes også han sang litt surt på den siste sangen dessverre, men regnet med han kom til å vinne. 

Dette har vært en kjedelig sesong, i forhold til mange av de andre. Veldig synd Andrea røyk ut så tidlig. Hadde likt å sett ho i finalen 

Anonymkode: ddb75...558

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare være ærlig og si at jeg synes dette har vært den dårligste stjernekamp sesongen helt siden det startet. Er egentlig stjernekampfan og har fulgt med på alle sesongene, men i år har jeg stort sett vært skuffet over alle deltakerne. 

Anonymkode: b3c26...962

Sånn er det dessverre med alle talent-baserte programkonsept med mange sesonger. Det blir veldig utplukket etterhvert, vi er jo ikke så mange her på bjerget. Iallfall ikke når det gjelder kjendiser/artister.

Anonymkode: 121dc...858

Skrevet

Bjørn Eidsvåg kan jo melde seg på neste år, han sliter litt med for lite eksponering. 🤣

Anonymkode: 9bec0...15b

• Liker 8
Skrevet

shit så kjedelig  sangen og bandet til Bilal var..! Et helt anonymt boyband. Han vant.. men kommer nok til å bli en lokalkjendis og en døgnflue i resten av landet. Kim kommer til fortsette å bare bli en enda bedre artist! 

Anonymkode: 1e496...373

• Liker 5
Skrevet

Veldig synd Kim ikke vant 😕 Jeg synes faktisk han hadde fortjent det mer. Vinner låten til Bilal var en kjedelig pop låt :Gjesp:

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, smalls skrev:

Veldig synd Kim ikke vant 😕 Jeg synes faktisk han hadde fortjent det mer. Vinner låten til Bilal var en kjedelig pop låt :Gjesp:

Enig!

• 3 mÃ¥neder senere...
Skrevet
PÃ¥ 14.9.2019 den 20.12, Ullvott skrev:

Jeg synes Kim gjorde en veldig bra framføring.

Nå kommer liksomcountry med Andrea. That don’t impress me much fra Shania Twain. *grøss* 🤯

Vel, Shania Twain er jo en fantastisk sanger og samme med denne sangen. Men Andrea gjorde ingen god opptreden her. 

Anonymkode: 8d5b3...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...