Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en sangkonkurranse der ti ulike artister skal synge forskjellige sjangere. I dag skal de synge "stadionrock" og resten av årets sjangere er:

• Melodi Grand Prix
  • Elektronisk dansemusikk - EDM
  • Country
  • Hiphop
  • Norsk på norsk + gruppeoppgave
  • Hardrock + salmer
  • Opera + disco/soul med KORK
  • Musikal + duett med tidligere Stjernekamp-artist
  • Finale

De kan velge sang selv. Seerne stemmer hjem en hver gang utenom i dag siden det er første gang.

Anonymkode: 3b908...213

Takk :)

Anonymkode: 85d5a...907

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åge på hjemmebane 😍

• Liker 1
Skrevet

Beate!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Fjaselina skrev:

Beate!

Hun var en stor overraskelse, er spent på fortsettelsen

• Liker 1
Skrevet

Eg har sansen for Beate og Anette, og vart litt stressa av at Anette og Hanne fekk minst poeng. Det kan ikkje vere dei to som ryk ut neste veke!

• Liker 1
Skrevet

Beate og Kari  på førsteplass (omg Kari Gjærum ass! Med HEART! I`m in love!) og sølvplass til Hanne for meg i dag 🙂

Anonymkode: 78662...a8c

• Liker 3
Skrevet

Haha, kjente nesten ikke igjen Kåre Magnus siden han hadde klippet seg helt kort 🙊

Men Hanne ble for kjedelig for meg i kveld. Følte det ble mer countrymusikk enn rock.. Ellers likte jeg Beate veldig godt og Åge leverte som forventet 👍

• Liker 1
Skrevet

Likte Beate og Åge best i kveld 🤩 

Synes kanskje det var litt mange ukjente for min del, men gleder meg til å følge med videre! Flinke alle sammen 😄

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beate og Kari  på førsteplass (omg Kari Gjærum ass! Med HEART! I`m in love!) og sølvplass til Hanne for meg i dag 🙂

Anonymkode: 78662...a8c

Synd de hadde lagt den ned så mye. Refrenget gikk en oktav under originalen.

Anonymkode: 165fd...372

• Liker 1
Skrevet

Synes Andrea også gjorde det veldig bra. Trøkk i stemmen samtidig som hun hadde god kontroll. Åge og Beate også bra.

Flere av de andre ble dor puslete. Det handler mye om selvtillit i den type rock, man må tørre å gi på slik at man faktisk kan miste litt kontroll over stemmen. Mange av de sang altfor pent.

Anonymkode: 2582f...cf8

• Liker 3
Skrevet

Åge var rå

Anonymkode: a56f3...070

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Titania skrev:

Kings and queens - 30 Seconds to mars :) 

Takk! 🤩

Anonymkode: d5d59...33e

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Andrea også gjorde det veldig bra. Trøkk i stemmen samtidig som hun hadde god kontroll. Åge og Beate også bra.

Flere av de andre ble dor puslete. Det handler mye om selvtillit i den type rock, man må tørre å gi på slik at man faktisk kan miste litt kontroll over stemmen. Mange av de sang altfor pent.

Anonymkode: 2582f...cf8

Enig her. Noen var litt for kjedelig for meg. Håper Hanne kan gå mer ut av komforsonen sin fremover. Jeg likte også hun Anette. Hun som sang Bon jovi

Skrevet

Mange ukjente artister, men alle var jo så likandes! Og mange fantastiske stemmer! Gleder meg til å se videre utover høsten.

Anonymkode: 9bec0...15b

Skrevet

Han Bilal, han synger så fint! Og er fryktelig lik Sam Smith. Men er han opprinnelig fra et annet land, uvanlig navn?

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, Meadow skrev:

Han Bilal, han synger så fint! Og er fryktelig lik Sam Smith. Men er han opprinnelig fra et annet land, uvanlig navn?

Han er finnmarking. Men faren hans er fra Libanon så det er nok forklaringen på hans navn. 

• Liker 5
Skrevet

Sånn helt utenom: hva er det med Kåre Magnus og ikke gi Mona taletid? Merker at hun veldig ofte blir oversett, selv om det er hun som har de beste kommentarene.

Anonymkode: f8a2b...e4d

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt utenom: hva er det med Kåre Magnus og ikke gi Mona taletid? Merker at hun veldig ofte blir oversett, selv om det er hun som har de beste kommentarene.

Hun får da snakke like mye som de andre. 

Anonymkode: e8cd3...6cc

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun får da snakke like mye som de andre. 

Nei, det gjør hun ikke. Tell hvor mange ganger (artister) hun får kommentere i forhold til Thomas (glemmer alltid hva han heter..), så ser du at det er forskjell. 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør hun ikke. Tell hvor mange ganger (artister) hun får kommentere i forhold til Thomas (glemmer alltid hva han heter..), så ser du at det er forskjell. 

Men alle 3 ekspertene får jo kommentere etter hver artist. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...