Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men alle 3 ekspertene får jo kommentere etter hver artist.  

Anonymkode: e8cd3...6cc

Nei, som regel er det bare to.

Anonymkode: 9bec0...15b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, som regel er det bare to.

Anonymkode: 9bec0...15b

Enig. I alle fall i de første programmene hvor det fremdeles er med veldig mange artister. Eksperten/mentoren/fagdommeren kommenterer på ALLE, og så er det enten Thomas eller Mona. Av og til sier alle tre noe, men ofte bare to. Når det er færre artister igjen pleier vel alle tre dommere å si noe om hver artist. 

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt utenom: hva er det med Kåre Magnus og ikke gi Mona taletid? Merker at hun veldig ofte blir oversett, selv om det er hun som har de beste kommentarene.

Anonymkode: f8a2b...e4d

Hva mener du med "hva er det med Kåre Magnus" ?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Hva mener du med "hva er det med Kåre Magnus" ?

Språkdiskusjonen kan du godt ta et annet sted. Men la meg gjerne (over-)forklare. Den du siterer har kanskje ikke formulert seg grammatisk og semantisk korrekt, men det kan omformuleres til følgende alternativer:

1. Hvorfor gir Kåre Magnus så lite taletid til Mona?
2. (Advarsel: dette er muntlig språk) Hva er greia med at Kåre Magnus ikke gir Mona taletid?
3. (Også muntlig) Hva er det med Kåre Magnus, (som presterer) å ikke gi Mona taletid? 

Anonymkode: 2d3ce...229

• Liker 5
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Språkdiskusjonen kan du godt ta et annet sted. Men la meg gjerne (over-)forklare. Den du siterer har kanskje ikke formulert seg grammatisk og semantisk korrekt, men det kan omformuleres til følgende alternativer:

1. Hvorfor gir Kåre Magnus så lite taletid til Mona?
2. (Advarsel: dette er muntlig språk) Hva er greia med at Kåre Magnus ikke gir Mona taletid?
3. (Også muntlig) Hva er det med Kåre Magnus, (som presterer) å ikke gi Mona taletid? 

Anonymkode: 2d3ce...229

Språkdiskuksjonen kan du ta et annet sted?? Øh, jeg bare lurte på hva hn mente med hva det feiler Kåre Magnus. Kanskje jeg må det inn med teskje, men må da være lov å spørre om man er usikker og misforsto 

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet

Eldst og yngst er best !   Kari Gjærum og Andrea Santiago.

Anonymkode: 8a667...fad

• Liker 1
Skrevet

Er skikkelig imponert over castingen denne sesongen! Mange ukjente, men mange flotte stemmer. Og gøy at de følger sjanger (sånn ca). Blir en morsom høst 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet jeg henger litt etter med å se første episode, men at Sondre fikk færrest stemmer...? Ser vi kun farge i dette landet, og ikke talent? 

Samantha Gurah røyk jo ut altfor tidlig i fjor, og Makeda Dyhre året før. Håper jeg tar feil, for jammen leverte han i første program!

Anonymkode: 6ff15...beb

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eldst og yngst er best !   Kari Gjærum og Andrea Santiago.

Kari Gjærum var råbra. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg henger litt etter med å se første episode, men at Sondre fikk færrest stemmer...? Ser vi kun farge i dette landet, og ikke talent? 

Samantha Gurah røyk jo ut altfor tidlig i fjor, og Makeda Dyhre året før. Håper jeg tar feil, for jammen leverte han i første program!

Nå skal ikke jeg dra rasistkorte, men synes det er rart de mørkhuda får lave poeng og ryker tidlig ut. Jeg synes ikke Sondre fortjente å havne i bunn 3, egentlig ikke Anette heller

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Nå skal ikke jeg dra rasistkorte, men synes det er rart de mørkhuda får lave poenget og ryker tidlig ut. Jeg synes ikke Sondre fortjente å havne i bunn 3, egentlig ikke Anette heller

Helt enig. Syns heller Adrian skulle havnet i bunn 3 enn Sondre. Adrian sang jo helt grusomt, surt hele veien og maltrakterte låta fullstendig. Sondre sang jo fint. Skal ikke dra rasistkortet jeg heller, men håper virkelig folk stemmer på talent og ikke hudfarge. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Helt enig. Syns heller Adrian skulle havnet i bunn 3 enn Sondre. Adrian sang jo helt grusomt, surt hele veien og maltrakterte låta fullstendig. Sondre sang jo fint. Skal ikke dra rasistkortet jeg heller, men håper virkelig folk stemmer på talent og ikke hudfarge. 

Hvem var Adrian igjen? Helt glemt han

Skrevet
4 timer siden, smalls skrev:

Hvem var Adrian igjen? Helt glemt han

Han som sang linkin park. Var helt forferdelig å høre på. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Åh han ja. Hadde fortrengt han. Han ødelagte en av mine favoritter sanger fra tenårene :angry: Burde ha havnet i bunn 3 ja

Skrevet
3 timer siden, Salka skrev:

Han som herpa Linkin Park... Var virkelig ille å høre på.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som herpa Linkin Park... Var virkelig ille å høre på.

Ja, han maltrakterte den. Det var så grusomt å høre på at jeg nesten trodde det var noe galt med lyden på tv-en.

• Liker 1
Skrevet

Snart starter det😁

Anonymkode: 9ad0f...ed2

Skrevet

Andrea altså!!! Hun er fantastisk! Tenk at hun IKKE vant The Voice.... Jeg syns hun sang klokkerent. :) 

Anonymkode: 4dbb2...896

Skrevet

Kjedelig sang, Romeo. Andrea var kjempeflink, har ikke sett henne på The Voice.

Anonymkode: 3b908...213

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andrea altså!!! Hun er fantastisk! Tenk at hun IKKE vant The Voice.... Jeg syns hun sang klokkerent. :) 

Anonymkode: 4dbb2...896

Enig !    Og så bare 18 år.  Helt fantastisk, ikke enklest å være først ute heller. 10/10.    👍

( Og jeg er en veldig kritisk person, ikke den enkleste å begeistre altså )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...