Gå til innhold

Beforeigners HBO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Janzypants skrev (6 timer siden):

Ikke bare siste episoden, men hele sesongen 😂😛 Det gjorde jeg, hvertfall!

Begynte faktisk på sesong en igjen i går. Samboeren har ikke sett den i det hele tatt og vil gjerne se. Så passet fint! Veldig,gøy å se igjen, får med meg en,del,småting som jeg ikke plukket opp første gang. Hadde også glemt hvor genuint morsom serien er!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Skjønner ikke helt om Sesongen sluttet med episode 5? Isåfall en meget åpen slutt som det må komme en fortsettelse på. Har lest i anmeldelser at sesongen har 6 episoder men ligger bare 5 på HBO?

Anonymkode: f3c1f...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke helt om Sesongen sluttet med episode 5? Isåfall en meget åpen slutt som det må komme en fortsettelse på. Har lest i anmeldelser at sesongen har 6 episoder men ligger bare 5 på HBO?

Anonymkode: f3c1f...f24

de legger bare ut en i uken, så episode 6 kommer vel på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLucy skrev (4 minutter siden):

de legger bare ut en i uken, så episode 6 kommer vel på søndag?

Åå. Trodde hele sesongen ble lagt ut på en gang🤪

Anonymkode: f3c1f...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åå. Trodde hele sesongen ble lagt ut på en gang🤪

Anonymkode: f3c1f...f24

Hbo pleier vel som regel å legge ut en episode per uke, mens netflix legger ut hele sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en avslutning 😮 nå må det da bli enda en sesong. Jeg forutså ikke den twisten i det hele tatt, faktisk.

Anonymkode: cb2e8...9f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For en avslutning 😮 nå må det da bli enda en sesong. Jeg forutså ikke den twisten i det hele tatt, faktisk.

Anonymkode: cb2e8...9f7

Ikke jeg heller. Helt utrolig! Håper på sesong 3.

Anonymkode: 31254...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke jeg heller. Helt utrolig! Håper på sesong 3.

Anonymkode: 31254...55b

Tviler på det blir det når sesong 2 var så dårlig

Anonymkode: b3f4d...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

For en avslutning 😮 nå må det da bli enda en sesong. Jeg forutså ikke den twisten i det hele tatt, faktisk.

Anonymkode: cb2e8...9f7

Jeg tror jeg har sett for mange serier, for som med det meste sånt så jeg den komme så fort de begynte å plante hint. Kjedelig å aldri få en skikkelig brå overraskelse.

Håper en eventuell tredje sesong minner litt mer om den første, jeg likte den totalt sett bedre uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor. Kanskje noe med stemninga.

Anonymkode: 8d0bd...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Tviler på det blir det når sesong 2 var så dårlig

Anonymkode: b3f4d...7dd

Synes også den første var bedre totalt sett, men så var det den cliffhangeren, da. Den legger virkelig opp til mange spennende problemstillinger i sesong 3.

Anonymkode: cb2e8...9f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2022 den 17.21):

For en avslutning 😮 nå må det da bli enda en sesong. Jeg forutså ikke den twisten i det hele tatt, faktisk.

Anonymkode: cb2e8...9f7

Ikke jeg heller. Enig i at det må da bli en sesong 3 med den twisten som avslutning på sesong 2. 

Anonymkode: d276e...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg tok det hele tiden for gitt at Alfhildr hadde forsvunnet fra moderne tid for mange år siden, det slo meg aldri at starten på historien kunne ligge i fremtiden. Vil hennes biologiske familie nå kunne forhindre at hun forsvinner på sjøen en gang i fremtiden? Og hva vil da skje med voksne Alfhildr? Vil hun opphøre å eksistere som den versjonen som vokste opp i fortiden? Vil Alfhildr ønske å forhindre "seg selv" i å falle i sjøen? Så hennes yngre jeg kan få en bedre oppvekst hos familien Haaland?

Disse problemstillingene alene er mer enn nok til å håpe innstendig på en ny sesong.

Anonymkode: cb2e8...9f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skitr, syk siste episode. Det er jo mindfuck alt sammen. 

Anonymkode: f3c1f...f24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Et par unødvendige scener som trekker ned helhetsinntrykket av sesongen, men jevnt over helt på høyde med sesong 1.

Anonymkode: e0896...0f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fantastisk! Et par unødvendige scener som trekker ned helhetsinntrykket av sesongen, men jevnt over helt på høyde med sesong 1.

Anonymkode: e0896...0f4

Enig. Syns det er helt fantastisk fortalt og laget-at de klarer å få frem et så forvirrende og mind-fucka landskap/teori på en forståelig men samtidig intrikat og spennende (og for meg ikke opplagt måte) er en bragd

Anonymkode: f3c1f...f24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble overrasket over avsluttningen på sesong 2. Men synes det var ganske oppklarende, tenkte at nå blir det ikke sesong 3. Selv om jeg håper det. Liker serien. 

Ikke alle sener som er like bra, men liker den lille humoren som er lagt inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (12 timer siden):

Jeg ble overrasket over avsluttningen på sesong 2. Men synes det var ganske oppklarende, tenkte at nå blir det ikke sesong 3. Selv om jeg håper det. Liker serien. 

Ikke alle sener som er like bra, men liker den lille humoren som er lagt inn. 

Likte godt setningen om volva.. «hun var ansatt som bydelssjaman på senter for åsatru» 🤣

Anonymkode: f3c1f...f24

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket serien!

Men skulle ønske Herman Flesvig la seg på et mørkere toneleie, for han minner dessverre for mye om sin karakter Tanja Gaup, så jeg klarer ikke ta han seriøst. Men han ser kul ut da.😄

Fantastisk serie og særlig Alfhildr er rå!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1/4/2022 den 17.10):
  Skjul innhold

Jeg tok det hele tiden for gitt at Alfhildr hadde forsvunnet fra moderne tid for mange år siden, det slo meg aldri at starten på historien kunne ligge i fremtiden. Vil hennes biologiske familie nå kunne forhindre at hun forsvinner på sjøen en gang i fremtiden? Og hva vil da skje med voksne Alfhildr? Vil hun opphøre å eksistere som den versjonen som vokste opp i fortiden? Vil Alfhildr ønske å forhindre "seg selv" i å falle i sjøen? Så hennes yngre jeg kan få en bedre oppvekst hos familien Haaland?

Disse problemstillingene alene er mer enn nok til å håpe innstendig på en ny sesong.

Anonymkode: cb2e8...9f7

Spoiler

Har da også far til Alfhildr også reist frem og tilbake i tiden.  Ingrid ble jo gravid med en fra fortiden...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...