Jump to content
AnonymBruker

Beforeigners HBO

Recommended Posts

AnonymBruker

Hei! Synes denne ser spennende ut. Prøver å finne ut om HBO slipper en og en episode, eller om de slipper hele første sesongen i morgen. 

Noen som vet? 

Anonymkode: 6eac2...784

Fortsetter under...

AnonymBruker

En og en.

Anonymkode: 07df8...b65

AnonymBruker

Starter det i morgen? 

Anonymkode: e6a86...b38

AnonymBruker

HBO slipper vel aldri hele sesongen på én gang? 

Jeg er enig, den ser spennende ut. Gleder meg

Anonymkode: 01aae...454

Kelsi
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Synes denne ser spennende ut. Prøver å finne ut om HBO slipper en og en episode, eller om de slipper hele første sesongen i morgen. 

Noen som vet? 

Anonymkode: 6eac2...784

Det ser ut til at de har sluppet de to første episodene i dag, og deretter skal sende en episode i uka. 
Har veldig positive forventninger til denne serien. 😊

AnonymBruker

Noen som har fått med seg når de slipper de? Altså klokkeslett. 

Annonse

Medullaoblongata
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har fått med seg når de slipper de? Altså klokkeslett. 

Det ligger ute to episoder nå 

duplexx

Syns den ser dritdårlig ut. Har noen sett de to første?

AnonymBruker

Jeg så de to første i dag og jeg syns de var artige.

Ikke noen 6'er på terningen, men det kan ta seg opp. Syns det var et artig konsept. Håper det blir mer spennende etterhvert også, akkurat nå følte jeg at det ble litt "ja, vet jo hva som skjer rundt neste sving"-opplegg. 

Jeg syns faktisk at de norske skuespillerne klarte seg bra også, ellers er vanligvis norske skuespillere så stive i kommunikasjonen sin. Og ikke alle var så veldig bra, men de fleste i hvert fall. 

Jeg kommer til å fortsette å se. 

Anonymkode: 5cbc2...ad3

Kelsi

Har sett de to første episodene, og synes det var veldig bra! 

AnonymBruker

Jeg likte den ikke i det hele tatt, det var til tider pinlig å se på.

Skuespillerene var flinke, og jeg liker skikkelig godt storylinen/ideen, men utførelsen: hahaha så dårlig.

Kostymene var så dårlige! Måten de pratet på enda verre! Nei....

Anonymkode: d71d4...eeb

AnonymBruker

Å jeg digga et! Kjempe bra!

Anonymkode: 1a940...ff2

AnonymBruker

- Beforeigners go home

- Ok, men vordan?

😂

Anonymkode: 22474...c5e

Annonse

#Lioness

Var giret på forhånd og gledet meg til å se det. Jeg har sett to episoder, må so jeg ble litt skuffet. Synes ikke det virker så spennende, og kostymene var dårlige. 3’er for min del (så langt).

SupaWoman
Spoiler

Hvorfor gir de dette øyedråpedopet til de nyankomne?   Så ut som de på mottaket gav det med tvang.

Malika
Posted (edited)

Så langt så elsker jeg denne serien! Og det er sjelden jeg klikker med en serie så raskt. Bagett-scenen er min favoritt. Herlig humor og smart satire. Wow! Denne serien kan virkelig bli bra. Men med tanke på språk og referanser er jeg usikker på om den fenger internasjonalt. Men Skam klarte det, så kanskje.

Kostymer og sånt driter jeg i,  jeg vil underholdes.

1 time siden, SupaWoman skrev:
  Skjul innhold

Hvorfor gir de dette øyedråpedopet til de nyankomne?   Så ut som de på mottaket gav det med tvang.

Det er et legemiddel som ble gitt til fremvandrene for å glemme traumer, men det ble så forbudt. Det slører og gir de en følelse av velvære og forelskelse. Heroin-ish.

Edited by Malika

AnonymBruker
6 timer siden, Malika skrev:

Så langt så elsker jeg denne serien! Og det er sjelden jeg klikker med en serie så raskt. Bagett-scenen er min favoritt. Herlig humor og smart satire. Wow! Denne serien kan virkelig bli bra. Men med tanke på språk og referanser er jeg usikker på om den fenger internasjonalt. Men Skam klarte det, så kanskje.

Kostymer og sånt driter jeg i,  jeg vil underholdes.

Det er et legemiddel som ble gitt til fremvandrene for å glemme traumer, men det ble så forbudt. Det slører og gir de en følelse av velvære og forelskelse. Heroin-ish.

Tenkte og det skulle være ett opiat av noe slag og at man bli avhengig. Synes det var litt dårlig forklart i serien for mye av handlingen var jo rundt det. Lurer på hva som skjer etter at de har tatt de «slemme» nå allerede i episode to.

Anonymkode: 1a940...ff2

Violetta

Morsomt og tankevekkende med parallellene til innvandring. Og referanser til Saga Norén. Har bare sett en episode, men tror jeg kommer til å like denne.

jabx

Er dette drama eller komedie?

TheGirlWhoWaited

De må ha glemt å klassifisere dette som en komedie - det er den eneste sjansen til at jeg kan klare å ta denne serien alvorlig... Hvis dette skal være seriøs drama/SciFi som jeg leser overalt, er et vel tilnærmet det dummeste jeg har sett noen gang... Den ene klisjeen etter den andre, overdrevne rollekarakterer ("rasistisk og sexistisk politisjef, glutenallergisk politimann med ME og musearm???) og henvisninger til det virkelige liv som bare blir dumt slik de har lagt det opp (hulefrue???) 

Dette var en serie jeg virkelig hadde sett fram til, men nei altså... ærlig talt...