Djungelvrål Skrevet 23. august 2019 #21 Skrevet 23. august 2019 19 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: De må ha glemt å klassifisere dette som en komedie - det er den eneste sjansen til at jeg kan klare å ta denne serien alvorlig... Hvis dette skal være seriøs drama/SciFi som jeg leser overalt, er et vel tilnærmet det dummeste jeg har sett noen gang... Den ene klisjeen etter den andre, overdrevne rollekarakterer ("rasistisk og sexistisk politisjef, glutenallergisk politimann med ME og musearm???) og henvisninger til det virkelige liv som bare blir dumt slik de har lagt det opp (hulefrue???) Dette var en serie jeg virkelig hadde sett fram til, men nei altså... ærlig talt... Også sliter han på privaten og bruker dop, kunne det væææære mer klisjè?? 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #22 Skrevet 23. august 2019 Synes den var skuffende, så jeg kommer ikke til å fortsette. Alt for dårlig kvalitet på alt, manus, gjennomføringen, kostymer.. dårlig serie. Anonymkode: 227d2...bdd
Violetta Skrevet 23. august 2019 #23 Skrevet 23. august 2019 7 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: De må ha glemt å klassifisere dette som en komedie - det er den eneste sjansen til at jeg kan klare å ta denne serien alvorlig... Hvis dette skal være seriøs drama/SciFi som jeg leser overalt, er et vel tilnærmet det dummeste jeg har sett noen gang... Den ene klisjeen etter den andre, overdrevne rollekarakterer ("rasistisk og sexistisk politisjef, glutenallergisk politimann med ME og musearm???) og henvisninger til det virkelige liv som bare blir dumt slik de har lagt det opp (hulefrue???) Dette var en serie jeg virkelig hadde sett fram til, men nei altså... ærlig talt... Det er vel ingen tvil om sarkasmen i filmen? Betyr det noe hvordan de klassifiserer den? 16
Helgeline Skrevet 23. august 2019 #24 Skrevet 23. august 2019 9 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: De må ha glemt å klassifisere dette som en komedie - det er den eneste sjansen til at jeg kan klare å ta denne serien alvorlig... Hvis dette skal være seriøs drama/SciFi som jeg leser overalt, er et vel tilnærmet det dummeste jeg har sett noen gang... Den ene klisjeen etter den andre, overdrevne rollekarakterer ("rasistisk og sexistisk politisjef, glutenallergisk politimann med ME og musearm???) og henvisninger til det virkelige liv som bare blir dumt slik de har lagt det opp (hulefrue???) Dette var en serie jeg virkelig hadde sett fram til, men nei altså... ærlig talt... Jeg lot meg underholde. Sånne tidsreise-serier går det ikke an å ta altfor seriøst. Er litt forelska i den kvinnelige hovedpersonen....! 💕 18
Helgeline Skrevet 23. august 2019 #25 Skrevet 23. august 2019 En ting jeg ikke skjønte... Spoiler Hva var disse havfruene i e2? Er det liksom ordentlige havfruer? 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #26 Skrevet 23. august 2019 12 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: De må ha glemt å klassifisere dette som en komedie - det er den eneste sjansen til at jeg kan klare å ta denne serien alvorlig... Hvis dette skal være seriøs drama/SciFi som jeg leser overalt, er et vel tilnærmet det dummeste jeg har sett noen gang... Den ene klisjeen etter den andre, overdrevne rollekarakterer ("rasistisk og sexistisk politisjef, glutenallergisk politimann med ME og musearm???) og henvisninger til det virkelige liv som bare blir dumt slik de har lagt det opp (hulefrue???) Dette var en serie jeg virkelig hadde sett fram til, men nei altså... ærlig talt... Jeg har ikke sett et eneste sted at dette skulle være noe seriøs serie? Den omtales jo som satirisk sci-fi. Så du har nok misforstått hvis du trodde at dette var noe seriøse greier. Jeg liker den. Men så liker jeg litt rare ting også, da. Anonymkode: 5110b...d79 14
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #27 Skrevet 24. august 2019 Jeg likte dette kjempegodt. Gleder meg til flere episoder. Anonymkode: 4e73e...d77 15
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #28 Skrevet 24. august 2019 På 23.8.2019 den 13.44, SupaWoman skrev: Også sliter han på privaten og bruker dop, kunne det væææære mer klisjè?? 🤣 Ville vært rart å ikke bruke klisjéer i satire. Anonymkode: b1e45...87f 11
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #29 Skrevet 24. august 2019 20 hours ago, Helgeline said: En ting jeg ikke skjønte... Hide contents Hva var disse havfruene i e2? Er det liksom ordentlige havfruer? 🤔 Det er det de kaller de jentene de fisker opp for å bruke på horehuset Anonymkode: 01aae...454 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #30 Skrevet 24. august 2019 Jeg synes den er HELT rå så langt, gleder meg veldig til resten. Det samme sier hele vennegjengen. Definitivt en vinner i vår bok, og vi er bare to episoder inn! Anonymkode: 01aae...454 15
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #31 Skrevet 24. august 2019 Hvor mange episoder er det? Og så har jeg aldri forstått hvorfor folk legger spoilervarsel på tråder om en serie som streames. Anonymkode: cb2e8...9f7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #32 Skrevet 24. august 2019 På 23.8.2019 den 9.35, jabx skrev: Er dette drama eller komedie? Det er begge deler. Anonymkode: 22474...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #33 Skrevet 24. august 2019 On 8/23/2019 at 1:23 PM, TheGirlWhoWaited said: De må ha glemt å klassifisere dette som en komedie - det er den eneste sjansen til at jeg kan klare å ta denne serien alvorlig... Hvis dette skal være seriøs drama/SciFi som jeg leser overalt, er et vel tilnærmet det dummeste jeg har sett noen gang... Den ene klisjeen etter den andre, overdrevne rollekarakterer ("rasistisk og sexistisk politisjef, glutenallergisk politimann med ME og musearm???) og henvisninger til det virkelige liv som bare blir dumt slik de har lagt det opp (hulefrue???) Dette var en serie jeg virkelig hadde sett fram til, men nei altså... ærlig talt... Trodde han hadde MS jeg, at det var derfor han tok dopet, og at musearm bare var tull/noe han sa?? Kanskje jeg misforsto. Det er jo tydlig at det er meningen at serien skal være litt morsomt og med litt stereotyper/klisjeer osv, ikke en ren drama-serie. Anonymkode: 95155...cc6 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #34 Skrevet 24. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mange episoder er det? Og så har jeg aldri forstått hvorfor folk legger spoilervarsel på tråder om en serie som streames. Anonymkode: cb2e8...9f7 Slik at dem som ikke har sett episodene ennå ikke skal få hendelsene røpet av spoilers..?? Hva er det du ikke forstår med det? Anonymkode: 01aae...454 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #35 Skrevet 24. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Slik at dem som ikke har sett episodene ennå ikke skal få hendelsene røpet av spoilers..?? Hva er det du ikke forstår med det? Anonymkode: 01aae...454 Da kan man jo aldri diskutere en serie. Må være helt ok å diskutere det som allerede er vist. Anonymkode: cb2e8...9f7 2
Kalevala Skrevet 24. august 2019 #36 Skrevet 24. august 2019 Jeg liker den veldig godt. Mange morsomme detaljer, og mellom linjene får vi en kommentar til dagens innvandringsutfordringer. Når de merkelige folka fra fortiden kommer, er forskjellene mellom alle oss som bor jorda i nåtid bagateller. 11
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #37 Skrevet 24. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde han hadde MS jeg, at det var derfor han tok dopet, og at musearm bare var tull/noe han sa?? Kanskje jeg misforsto. Det er jo tydlig at det er meningen at serien skal være litt morsomt og med litt stereotyper/klisjeer osv, ikke en ren drama-serie. Anonymkode: 95155...cc6 Det var vel ikke MS han hadde, men ME. Det er to ganske forskjellige ting. Anonymkode: 5110b...d79 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #38 Skrevet 24. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det var vel ikke MS han hadde, men ME. Det er to ganske forskjellige ting. Anonymkode: 5110b...d79 Da var det jeg som misforsto/hørte feil Anonymkode: 95155...cc6
TheGirlWhoWaited Skrevet 25. august 2019 #39 Skrevet 25. august 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mange episoder er det? Og så har jeg aldri forstått hvorfor folk legger spoilervarsel på tråder om en serie som streames. Anonymkode: cb2e8...9f7 Hva kan det være å ikke forstå med det? Ikke alle har sett den, så da legger man selvfølgelig ikke ut om handlingen... 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #40 Skrevet 25. august 2019 14 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Hva kan det være å ikke forstå med det? Ikke alle har sett den, så da legger man selvfølgelig ikke ut om handlingen... Da får man faktisk la være å gå inn i tråder som omhandler serien før man har sett det, slik at det går an for andre å diskutere den på en normal måte. Enkelt og greit. Anonymkode: 5110b...d79 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå