Gå til innhold

Ex on the Beach 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er definitivt enig i at standarden på utseende hos gutta er noe høyere enn hos jentene. Men det er klart, mange har også en personlighet og framtoning som trekker ned inntrykket noe voldsomt. 

Anonymkode: d8e42...cf0

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hva Rikke (eller Ole for den saks skyld) skal inn der igjen for. 

Og Rikke da, en mer usikker jente skal man lete lenge etter.

Hun bare ha bekreftelse hele tiden på at noen vil ha henne.

Villig til å dele mannfolka med hvem som helst lenge HUN også får kos, tafsing og bekreftelse.

• Liker 5
Skrevet

Hun som kom inn med Therese må jo være tidenes minst passende person til denne serien? 

• Liker 20
Skrevet

På 25.9.2019 den 8.20, Korpsnerden skrev:

Jeg har unger som er nærmere disse deltagerne i alder (unntatt Richard) enn det jeg selv er, og må bare spørre - Er dette vanlig oppførsel på fest blant unge i dag? Jeg tenker på å vifte med naken rumpe, nakne pupper, gi lap dance, klikke i øst og vest, ta utfordringer om blow job etc? 

Victoria er en søt og sprudlende jente, men måten hun lar seg bli brukt av gutter på uten å reagere er et farlig forbilde for unge jenter. Hun bare ler det vekk, og lar de atpåtil komme tilbake for mer etter de har behandlet henne som søppel. 

Jeg er rundt deltakernes alder, og jeg har aldri vært borti et sånt festmiljø. Det drøyeste er gjerne klespoker der vi har vært max 4 stykker. Kunne aldri falt meg inn å flashe pupper, jokke på folk, kline med alle osv på en fest..

På 30.9.2019 den 15.02, Poppie skrev:

Bare meg som synes Richard er den mest sympatiske fyren der inne nå? DET hadde jeg ikke sett for meg for noen uker siden 😂

Jeg er veldig usikker på han, føler det er noe som skurrer. Mistenker at han prøver å fremstille seg som veldig sympatisk, men jeg  er usikker om han faktisk føler så mye for andre. Men selvfølgelig, jeg hadde sikkert virket litt stiv og "off" på tv jeg også😂

5 timer siden, Summ skrev:

Hun som kom inn med Therese må jo være tidenes minst passende person til denne serien? 

Lurer på hvorfor i all verden hun er med? Har hun meldt seg på selv? Greit nok at det de gjør er drøyt og ikke helt normalt, men man bør jo undersøke litt før man melder seg på et program. 

Skrevet
11 hours ago, pessimistisk said:

Lurer på hvorfor i all verden hun er med? Har hun meldt seg på selv? Greit nok at det de gjør er drøyt og ikke helt normalt, men man bør jo undersøke litt før man melder seg på et program. 

Jenta lurer på om Afrika ligger i Europa, tror ikke hun er en type å undersøke noe som helst

Anonymkode: 38ecc...90e

• Liker 28
Skrevet
17 hours ago, Summ said:

Jeg syntes egentlig det var ganske ufint av henne å oppføre seg sånn. Her kommer du inn i en villa til en gjeng som tar deg imot med åpne armer, og det eneste du gjør er å snakke dritt om eller til dem. 

Jeg skjønner at hun synes de er for drøye, det gjør jeg også, men hadde de invitert meg på fest så hadde jeg ikke kritisert deres måte å feste på på den måten der. 

Anonymkode: 15cbb...f47

• Liker 7
Skrevet

Måten Daniel tok oppmerksomheten og skylden vekk fra Pierre, ved å dra inn at Siv 'prøvde' seg på Pierre! Smooth. Hadde det ikke vært for at brødrene blir sett på som kjekke så hadde de aldri sluppet unna med slik oppførsel

Anonymkode: a66dc...8e7

• Liker 18
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenta lurer på om Afrika ligger i Europa, tror ikke hun er en type å undersøke noe som helst

Anonymkode: 38ecc...90e

Haha, det er sant! Hun passer iallfall inn intelligensmessig. Tror nok hun ryker ut ganske kjapt, med mindre hun begynner å kalle folk horer og sånn igjen. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes egentlig det var ganske ufint av henne å oppføre seg sånn. Her kommer du inn i en villa til en gjeng som tar deg imot med åpne armer, og det eneste du gjør er å snakke dritt om eller til dem. 

Jeg skjønner at hun synes de er for drøye, det gjør jeg også, men hadde de invitert meg på fest så hadde jeg ikke kritisert deres måte å feste på på den måten der. 

Anonymkode: 15cbb...f47

Enig! Godt mulig jeg hadde tenkt noe av det samme inni meg, da jeg synes det er for drøyt for min smak. Men hadde aldri sagt noe til dem så lenge de var hyggelige mot meg. Litt samme greie som med Naima egentlig, kommer inn og sier at tungepiercing er harry og at Victoria må ta den ut. Det er lov å tenke hva man vil, men man trenger ikke å uttrykke sin mening om "personlige" ting hele tiden med mindre folk spør. 

• Liker 2
Skrevet

🤦🏻‍♀️ Johanne klager over at siv prøvde seg på Pierre når hun gjorde akkurat det samme mot siv, tenk å være voksen og oppføre seg så dumt. 

Anonymkode: b5d00...691

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, Summ skrev:

Hvorfor? Hun er jo bitchy 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Hun er jo bitchy 

Bitchy dame som tror Afrika er et land i Europa... 

men utover det er underholdningsverdien hennes svært lav 

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten Daniel tok oppmerksomheten og skylden vekk fra Pierre, ved å dra inn at Siv 'prøvde' seg på Pierre! Smooth. Hadde det ikke vært for at brødrene blir sett på som kjekke så hadde de aldri sluppet unna med slik oppførsel

Anonymkode: a66dc...8e7

Smoooth as hell!

Anonymkode: f1967...c66

Skrevet

Richard:

"Det er fullstendig uaktuelt å være et andrevalg!!!"

*griper tak i sitt eget andrevalg*

For et hykleri, makan til fravær av innsikt. Godt at de andre legger merke til det. 

Skrevet
1 time siden, Tamsi skrev:

Richard:

"Det er fullstendig uaktuelt å være et andrevalg!!!"

*griper tak i sitt eget andrevalg*

For et hykleri, makan til fravær av innsikt. Godt at de andre legger merke til det. 

Han er helt idiot. Fatter ikke at noen ved sine fulle fem frivillig tar i han der

Skrevet
2 timer siden, BethD skrev:

Han er helt idiot. Fatter ikke at noen ved sine fulle fem frivillig tar i han der

Enig 

Anonymkode: 756f5...009

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, BethD skrev:

Han er utrolig umoden til å være 33. Han er som Daniel i første sesong. Det er noe som ikke er helt i vater med slike mennesker.

• Liker 11
Skrevet
På 29.9.2019 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Ja, altså poenget her er at han er en mann som vil se på det. Jeg synes det er veldig spesielt at en voksen man vil se på er slikt program alene? Når det kun går i nakne småjenter osv som knuller og står i. 

Anonymkode: 08a3e...eb7

Det er jo ingen pene damer der, så tror han bare ser på for moro skyld .

Jeg er en gift kvinne ,og egentlig altfor gammel til å se på det her , men det er kun for å koble av med lett underholdning for min del. Mannen min bare rister på hodet av meg når jeg ser på det (alene). Han har null interesse.

• Liker 5
Skrevet

Hvor har Victoria blitt av, hun er der fortsatt?

Anonymkode: a23eb...9c9

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har Victoria blitt av, hun er der fortsatt?

Anonymkode: a23eb...9c9

Ja hun var med på siste episode jeg så. Er så lei henne....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...