Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Therese er ikke fin. 

Anonymkode: a23eb...9c9

Enig. 

Får inntrykk av at hun er mest opptatt av å være deilig. Hun sitter konstant og vifter med hånden, kniser og "poserer". Nesten en parodi på "se hvor deilig jeg er"-jente. 

Ekstremt kunstig utseende og lite vakre naturlige trekk.

Eneste jeg liker ved henne, er at hun enn så lenge har sagt nei til sex med Daniel. Jeg blir dog meget overrasket dersom det varer,

Gutta der inne har dårlig smak. Daniel sikler etter Therese og han nye fyren utpekte Sara til den fineste. Atså, what? Og den talen hennes om hvor fin hun var... Hjelpe meg. Har sjeldent sett noen mindre tiltrekkende i EOTB faktisk.

Anonymkode: fac08...508

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stod ikke Rikke nå og hørte på at Daniel omtalte henne som "bare et ligg" ? Og så skal hun bli lei seg for for at hun bare var et ligg i neste episode? :ac:

Helt utrolig hva den mannen slipper unna med. Skjønner heller ikke hvorfor det virker som han vil være sammen med Therese. Hadde vært helt uaktuelt for min del å være sammen med noen mine søsken hadde ligget med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tamsi skrev:

Stod ikke Rikke nå og hørte på at Daniel omtalte henne som "bare et ligg" ? Og så skal hun bli lei seg for for at hun bare var et ligg i neste episode? :ac:

Helt utrolig hva den mannen slipper unna med. Skjønner heller ikke hvorfor det virker som han vil være sammen med Therese. Hadde vært helt uaktuelt for min del å være sammen med noen mine søsken hadde ligget med. 

Jeg kan ikke annet enn å tro at den delen hørte hun ikke.. hun kan ikke være SÅ dum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, helloAdele skrev:

Har dere sett denne episodens ettersnakk? Finnes her: 

 

Sitter bare og tenker fy faen for en bitch Therese er, både det med denne "planen" til hun og Andreas men hun kommer også med små stikk mot Rikke under hele episoden... har hun noe i mot Rikke eller er hun bare en straight out bitch?

Synes synd i Rikke her faktisk... Therese virker skikkelig ufølsom og lite hyggelig.

Anonymkode: b8dfd...c48

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes synd i Rikke her faktisk... Therese virker skikkelig ufølsom og lite hyggelig.

Anonymkode: b8dfd...c48

Hvorfor har Rikke satt seg selv i denne posisjonen? Sitter og legger ut om at hun kun squirter av fingre lenger enn 5 cm (???).

Therese virker kry over at hun "sendte Daniel til Rikke", som en gammel horemamma, Madam. Wow, så kult og edgy, Therese.

Elsker hvordan Hasse Hope gjør narr av deltagerne over hodet på dem. "Det er viktigere å være PR-kåt, enn kåt". *Stillhet* "Den kommentaren falt som fisk for.... dere".

Anonymkode: d8222...f3f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så ekkelt Therese og Andreas oppførte seg mot Rikke i den ettersnakk videoen. Fikk en vond magefølelse. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Wera1 skrev:

Herregud så ekkelt Therese og Andreas oppførte seg mot Rikke i den ettersnakk videoen. Fikk en vond magefølelse. 

De var ikke akkurat så greie med henne, men samtidig så ser de jo på henne som et "easy ligg" som antakelig alle de som ser på dette programmet også nå gjør - fordi det er slik hun fremstår. Hun har blottlagt seg så grundig i to sesonger og det verste er at jeg tror ikke hun forstår det selv. Så da behandler de henne som det "naive fjolset" hun virker som, det er ikke bra - men samtidig bør det jo gå opp et lys for Rikke ang hvordan hun oppfører seg.

Hun har selv sagt i media at etter deltagelsen første gangen så har hun hatt det kjempevanskelig med å finne matcher på Tinder og dater generelt - ja, wonder why?  🙄

Men neida, inn igjen i huset for sesong 2 og enda mer dårlig eksponering.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har Rikke satt seg selv i denne posisjonen? Sitter og legger ut om at hun kun squirter av fingre lenger enn 5 cm (???).

Therese virker kry over at hun "sendte Daniel til Rikke", som en gammel horemamma, Madam. Wow, så kult og edgy, Therese.

Elsker hvordan Hasse Hope gjør narr av deltagerne over hodet på dem. "Det er viktigere å være PR-kåt, enn kåt". *Stillhet* "Den kommentaren falt som fisk for.... dere".

Anonymkode: d8222...f3f

Hvilken pod er dette egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hatsumomo skrev:

De var ikke akkurat så greie med henne, men samtidig så ser de jo på henne som et "easy ligg" som antakelig alle de som ser på dette programmet også nå gjør - fordi det er slik hun fremstår. Hun har blottlagt seg så grundig i to sesonger og det verste er at jeg tror ikke hun forstår det selv. Så da behandler de henne som det "naive fjolset" hun virker som, det er ikke bra - men samtidig bør det jo gå opp et lys for Rikke ang hvordan hun oppfører seg.

Hun har selv sagt i media at etter deltagelsen første gangen så har hun hatt det kjempevanskelig med å finne matcher på Tinder og dater generelt - ja, wonder why?  🙄

Men neida, inn igjen i huset for sesong 2 og enda mer dårlig eksponering.

Slutshaming. Rikke er ikke noe verre enn andre der inne. Gutter eller jenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Malika said:

Slutshaming. Rikke er ikke noe verre enn andre der inne. Gutter eller jenter. 

Slutshaming, herremin for et oppkonstruert fjollebegrep.

Å ha sex med noen, er ikke det samme som å håndhilse, bytte sokker, dele en sigg med noen, eller hva det nå er dere prøver å innbille dere det kan sammenlignes med. Det er en akt som har store følelsesmessige, sosiale og veldig konkrete konsekvenser, spesielt for kvinnen. Du vet, graviditet, barsel, barn du må oppdra de neste 18 årene. I beste fall en kjip kjønnsykdom, i verste fall død. Selv om vi har lurt oss selv ved å medisinere vekk det siste, så ligger følelsene der uansett. Det er ren biologi.

Nå sitter Rikke og er tydeligvis lei seg over å ha blitt "lurt til sengs". Det har jeg overhodet ingen problemer med å forstå. Det har ingenting med slutshaming å gjøre.

Anonymkode: d8222...f3f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BethD skrev:

Jeg kan ikke annet enn å tro at den delen hørte hun ikke.. hun kan ikke være SÅ dum..

Eller så desperat. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hatsumomo skrev:

De var ikke akkurat så greie med henne, men samtidig så ser de jo på henne som et "easy ligg" som antakelig alle de som ser på dette programmet også nå gjør - fordi det er slik hun fremstår. Hun har blottlagt seg så grundig i to sesonger og det verste er at jeg tror ikke hun forstår det selv. Så da behandler de henne som det "naive fjolset" hun virker som, det er ikke bra - men samtidig bør det jo gå opp et lys for Rikke ang hvordan hun oppfører seg.

Hun har selv sagt i media at etter deltagelsen første gangen så har hun hatt det kjempevanskelig med å finne matcher på Tinder og dater generelt - ja, wonder why?  🙄

Men neida, inn igjen i huset for sesong 2 og enda mer dårlig eksponering.

Rikke har sagt at ex on the beach er det beste som har skjedd henne i hele sitt liv. Sier det på en video her på nettet. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutshaming, herremin for et oppkonstruert fjollebegrep.

Å ha sex med noen, er ikke det samme som å håndhilse, bytte sokker, dele en sigg med noen, eller hva det nå er dere prøver å innbille dere det kan sammenlignes med. Det er en akt som har store følelsesmessige, sosiale og veldig konkrete konsekvenser, spesielt for kvinnen. Du vet, graviditet, barsel, barn du må oppdra de neste 18 årene. I beste fall en kjip kjønnsykdom, i verste fall død. Selv om vi har lurt oss selv ved å medisinere vekk det siste, så ligger følelsene der uansett. Det er ren biologi.

Nå sitter Rikke og er tydeligvis lei seg over å ha blitt "lurt til sengs". Det har jeg overhodet ingen problemer med å forstå. Det har ingenting med slutshaming å gjøre.

Anonymkode: d8222...f3f

https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/0l96/Slut-shaming-er-en-storre-utfordring-enn-at-unge-jenter-tar-bilder-av-seg-selv Kun en lenke for å lese deg opp.
 

Jeg kan være enig med deg i at sex innebærer følelser og selvfølgelig kan gi kjønnssykdommer og graviditet. Men jeg reagerer på din måte å fremstille Rikke på. Som et offer som nærmest bør beskyttes mot seg selv. Som en jente som bør være klar over at hun vil få et negativt rykte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Malika skrev:

https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/0l96/Slut-shaming-er-en-storre-utfordring-enn-at-unge-jenter-tar-bilder-av-seg-selv Kun en lenke for å lese deg opp.
 

Jeg kan være enig med deg i at sex innebærer følelser og selvfølgelig kan gi kjønnssykdommer og graviditet. Men jeg reagerer på din måte å fremstille Rikke på. Som et offer som nærmest bør beskyttes mot seg selv. Som en jente som bør være klar over at hun vil få et negativt rykte. 

Nå er ikke jeg den du svarer til, men i det samfunnet vi lever i er det ikke kult å være kvinne å ligge rundt. Så ja, hun burde kanskje bli beskyttet mot seg selv. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg den du svarer til, men i det samfunnet vi lever i er det ikke kult å være kvinne å ligge rundt. Så ja, hun burde kanskje bli beskyttet mot seg selv. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

Nei, det burde hun ikke. Å bli såkalt beskyttet mot seg selv vil si at hun må ha en verge. Og det å få en verge betyr at man ikke har samtykkekomtanse eller ikke er i stand til å vurdere sine handlinger, at hun må ha en verge for å bestemme hva hun skal gjøre. 
 

Hun kan ligge med så mange hun vil, på samme måte som menn kan gjøre det. Det er ikke bra at du nevner at det ikke er kult av KVINNER å ligge rundt! Vennligst ta meg tilbake til 2019, og ikke forfekte holdninger til kvinner og seksualitet som tilhører flere tiår tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg den du svarer til, men i det samfunnet vi lever i er det ikke kult å være kvinne å ligge rundt. Så ja, hun burde kanskje bli beskyttet mot seg selv. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

Ligge rundt? Hun har da bare lugget med 1 der inne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Malika said:

 

Hun kan ligge med så mange hun vil, på samme måte som menn kan gjøre det. Det er ikke bra at du nevner at det ikke er kult av KVINNER å ligge rundt! Vennligst ta meg tilbake til 2019, og ikke forfekte holdninger til kvinner og seksualitet som tilhører flere tiår tilbake.

Du har misforstått et viktig poeng. Folk flest driter vel i hvem/om Rikke ligger med noen. Hun er på TV for å ligge med noen, fordi hun tror det er kult. Liksom, hele konseptet for realityserien hun er med i? Det er vi i vår fulle rett til å poengtere at er teit, kleint og idiotisk. Hun saboterer for seg selv på sååå mange måter ved å gjøre dette. Selv om hun slipper køa på Nox et halvt års tid, eller hva det nå er som er motivasjonen.

Spar oss for "it's the current year"-talen din.

Anonymkode: d8222...f3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har misforstått et viktig poeng. Folk flest driter vel i hvem/om Rikke ligger med noen. Hun er på TV for å ligge med noen, fordi hun tror det er kult. Liksom, hele konseptet for realityserien hun er med i? Det er vi i vår fulle rett til å poengtere at er teit, kleint og idiotisk. Hun saboterer for seg selv på sååå mange måter ved å gjøre dette. Selv om hun slipper køa på Nox et halvt års tid, eller hva det nå er som er motivasjonen.

Spar oss for "it's the current year"-talen din.

Anonymkode: d8222...f3f

Jeg har aldri deltatt på noe reality og har aldri måttet stå i kø eller betale inn på nox😂
Ikke ligger jeg rundt med fuckboys heller. 

Anonymkode: 9452d...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor debatteres først og fremst Rikkes reaksjon og seksuelle oppførsel? Daniel har hatt sex med fire kvinner der inne, hvor alle (kanskje utenom Naima) har blitt lei seg i etterkant. Er det okei, bare fordi Daniel selv synes å ha null følelser knyttet til sex? Hvorfor er det så viktig for han å ha sex med så mange som mulig? Det virker som Daniels handlinger rettferdiggjøres fordi han gjør dem uten å selv bli følelsesmessig påvirket. 

Det var fint gjort av Ole å si nei til å overnatte med Nadia fordi han ikke ville være uredelig mot Siv, men det var både fint og litt trist å se hvor utrolig glad Siv ble for denne gesten. Ikke høye forventninger til menn der i gården.

Anonymkode: 888ff...4b1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...