Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får en uggen følelse av Richard. Noe med uttrykket hans er off. Syns ikke han ser helt frisk ut.

Anonymkode: dc1d2...416

Etter å ha sett sneak peek på neste episode så spørs det om jeg må ete i meg ordene mine ja 😬

Endret av Poppie
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvorfor han rotet seg bort i moccababe ... hun er en sterk kvinne og lar seg ikke pille på nesen. 

Anonymkode: 756f5...009

Syntes det var så teit at hun tar folk i hånda og presenterer seg som Moccababe, hun gjorde det da Pierre og broren kom inn. Hun ønsker å være babe og merkevare. 

Anonymkode: a23eb...9c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det var så teit at hun tar folk i hånda og presenterer seg som Moccababe, hun gjorde det da Pierre og broren kom inn. Hun ønsker å være babe og merkevare. 

Anonymkode: a23eb...9c9

Kødder du?!! HAHAHAHA 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får en uggen følelse av Richard. Noe med uttrykket hans er off. Syns ikke han ser helt frisk ut.

Anonymkode: dc1d2...416

Jeg har hele tiden sagt han er manipulativ og forsøker fremstille seg selv bedre enn han er. Han later som om han skal ha et ordentlig opplegg med jentene han involverer seg i, men han er egentlig bare ute etter sex og egoet hans tåler ikke at jenta liker andre i tillegg. Han må være jentas nr 1 og eneste. Han skal tilbes. 

Det når han ble sint er et forsmak på hvordan et forhold med han ville vært når han sies imot

10 hours ago, AnonymBruker said:

Virker som at mennene der er mer interessert i underlivet til damene enn selve damene. De vil ha mest mulig sex som mange andre menn som dater på tinder f.eks. Og kvinnene lar seg villig bruke. Hva får de igjen for det i det virkelige liv? Flere følgere på instagram? 

Anonymkode: 1e7ef...06d

Alle er der for drama og sex. Noen liker den type livsstil, de liker drama, de liker sex, fyll. Om dekna leve sominstagrammere etterpå, så er det nok en bonus. 

Anonymkode: 5e5db...e2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Richard er veldig opptatt av å forklare det som skjer, som om det gjør hans handlinger rettferdig.  Skal ikke gi noen dignoser, men jeg tenker jo mitt. 

Anonymkode: e9496...e91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller har norske relaity-serier høyere krav for utseendet for menn enn kvinner? Jeg jeg synes det er tydelig at mennene ligger et hakk over kvinner. Er det fordi kvinner vil reagere sterkere om de blir avvist eller hva? Jeg hadde i det virkelige liv ikke funnet noen av kvinnene som aktuelle. Men jeg ser kvaliteter hos flere av mennene. Ikke fordi jeg er homofil. For det er jeg ikke. Og ikke for tankeløst fjas fra flere av dem. Men fordi de ser rett og slett bedre ut enn kvinnene. Kanskje Norge har nådd et nivå hvor. kvinnene, de virkelige pene takker pent nei?     

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er kanskje finere enn damene utvendig, men inni stiller de på lik linje som damene. Drama skaper drama vettu. 

Damene, iallefall de fleste, er proppet full av restylane og silikon, og en tankegang om at ekte menn ikke liker den kjedelige nabojenta som er ei grå mus. 

Er selv en biseksuell kvinne, og finner ikke flesteparten der inne noe tiltrekkende. Det har ikke noe med oppførselen å gjøre, for jeg har vært der de er i livsfasen, og forstår noen av handlingene. Men jeg mener det må kunne gå an å respektere kvinner og menn på en skikkelig måte selv om en lever livet fullt ut. 

Jeg likte Naima utseendemessig, men hun lot seg brukes som en spillbrikke. 

Anonymkode: e9496...e91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som at mennene der er mer interessert i underlivet til damene enn selve damene. De vil ha mest mulig sex som mange andre menn som dater på tinder f.eks. Og kvinnene lar seg villig bruke. Hva får de igjen for det i det virkelige liv? Flere følgere på instagram? 

Anonymkode: 1e7ef...06d

Jeg skjønner ikke hva damene får ut av den "sengehyggen" de har med disse mannfolkene der inne. Stort sett er de ganske fulle når skal ha sex ihvertfall på kveld/natt, og for meg ser det ut som det kun er guttene som får "sitt".

Det kan jo være damene får "sitt" de også, bare at det er klippet slik at man kun ser selve penetreringsakten under dynen - men jeg tviler egentlig at damene får noe orgasme der inne, det blir ihvertfall ikke "vist" at de blir slikket, har sex lenge nok eller fingret. (den "fingringen" som ser ut til å foregå der inne høres ikke ut som noe suksess de gangene det snakkes om).  Så hva får jentene ut av sengehyggen _egentlig_?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hatsumomo skrev:

  Så hva får jentene ut av sengehyggen _egentlig_?

For det første, på generelt grunnlag, kan kvinner ha det like moro/godt/tilfredsstillende uten at akten må vare i evigheter og inneholde alt du nevner.

I EOTB konkret får de oppmerksomhet, og det er det de vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hatsumomo said:

Jeg skjønner ikke hva damene får ut av den "sengehyggen" de har med disse mannfolkene der inne. Stort sett er de ganske fulle når skal ha sex ihvertfall på kveld/natt, og for meg ser det ut som det kun er guttene som får "sitt".

Det kan jo være damene får "sitt" de også, bare at det er klippet slik at man kun ser selve penetreringsakten under dynen - men jeg tviler egentlig at damene får noe orgasme der inne, det blir ihvertfall ikke "vist" at de blir slikket, har sex lenge nok eller fingret. (den "fingringen" som ser ut til å foregå der inne høres ikke ut som noe suksess de gangene det snakkes om).  Så hva får jentene ut av sengehyggen _egentlig_?

Jenter er forskjellige da, jeg liker penetreringsdelen av sex best og kommer fint av bare det.

Anonymkode: 4f769...e9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje allerede blitt skrevet her inne, men Ole som var med i fjor skal visstnok være med i år også. 

Hadde for øvrig vært veldig underholdende dersom Martine Sjøhaug kom inn som Pierre sin eks. De ble jo sammen på Paradise Hotel, men da de kom ut av hotellet var han utro mot henne med Isabel Raad, som var en av hennes bestevenninner...

Anonymkode: b8dfd...c48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår en ny serie. Hvor militære utenlandskrigere møter kvinner fra militæret og/eller fra helsesektoren.

Kall den Normandie Beach. Jeg stiller. Og flere med meg!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv studerer bachelor i juss, ikke master. Det er en helt ok utdannelse, men ikke noe å flagre rundt om etter min mening som hun har gjort.  

Anonymkode: 519f9...d9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siv studerer bachelor i juss, ikke master. Det er en helt ok utdannelse, men ikke noe å flagre rundt om etter min mening som hun har gjort.  

Anonymkode: 519f9...d9f

https://www.inn.no/studier/studietilbud/juss-psykologi-og-samfunnsfag/bachelor-i-rettsvitenskap

Studerte, hun er i alle all flyttet fra Lillehammer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes Richard er veldig opptatt av å forklare det som skjer, som om det gjør hans handlinger rettferdig.  Skal ikke gi noen dignoser, men jeg tenker jo mitt. 

Anonymkode: e9496...e91

Interessert i hvilken diagnose du tenker på? 

 

Edit: eller ikke diagnose nødvendigvis, men kanskje likhetstrekk man ser i visse personlighet forstyrrelser. 

 

 

Veldig vanlig i dag å ha mange av disse trekkene tror jeg, særlig innenfor npd, bpd etc. Ingen psykolog så skal ikke uttale meg for mye. 

Endret av Filla_2375
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Richard ticks?

Han hever plutselig stemmen, armene beveger seg mye og i små bevegelser, øyenbrynene hever seg hele tiden, blikket flakker, han sier "hehe" og ler nervøst hele tiden, hodet rister, tunga kommer langt ut av kjeften hver gang han er nervøs, han blunker konstant og han står urolig. Altså, jeg har sagt tidligere at jeg tror han er veldig usikker, men etter dagens episode lurer jeg på om han har en form for Tourettes?

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, loveli skrev:

Har Richard ticks?

Han hever plutselig stemmen, armene beveger seg mye og i små bevegelser, øyenbrynene hever seg hele tiden, blikket flakker, han sier "hehe" og ler nervøst hele tiden, hodet rister, tunga kommer langt ut av kjeften hver gang han er nervøs, han blunker konstant og han står urolig. Altså, jeg har sagt tidligere at jeg tror han er veldig usikker, men etter dagens episode lurer jeg på om han har en form for Tourettes?

Han har isåfall følelser i motsetning til mange andre der inne som bare virker kyniske og rolige, ikke normalt det heller spør du meg. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Filla_2375 skrev:

Interessert i hvilken diagnose du tenker på? 

 

Edit: eller ikke diagnose nødvendigvis, men kanskje likhetstrekk man ser i visse personlighet forstyrrelser. 

 

 

Veldig vanlig i dag å ha mange av disse trekkene tror jeg, særlig innenfor npd, bpd etc. Ingen psykolog så skal ikke uttale meg for mye. 

Jeg ønsker ikke å gi noen diagnoser siden det ikke er min sak egentlig. Er heller ikke opptatt av å gi andre diagnoser de opprinnelig har/ikke har. 

Men jeg er glad i å tenke det for meg selv da 😉

Anonymkode: e9496...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Ulrik her! The man holds his bitch-hand steady.

Anonymkode: 8a003...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at Rikke har mistet den kjekke kjæresten sin. Bildene av dem er fjernet på instagram, både hos hun og han. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...