Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 12.9.2019 den 14.27, AnonymBruker skrev:

Hva er det egentlig som er så bra med han Pierre med de ørene??? Hva er det som gjør at han drar damer? De ørene der er helt no go for min del. Og han broren hans er heller ikke noen fristelse!

Anonymkode: c883c...d76

Kanskje ikke alle er like opphengt i ører som deg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Fikk en vag følelse av at en mann har skrevet dette. «Sug en valgfri person» 

Anonymkode: 3555e...dd8

Er det ikke det de har drevet med inne på EOTB da? Dvs. de har blitt plukket ut til å suge noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter var jo med i PH også, da med tidenes mest utdaterte hårfrisyre. Herregud, så patetisk. Hvor jobber sånne mennesker, hvem vil ansette dem? 

Anonymkode: d51a3...b1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk i paradise hotel/ex on the beach dumme med vilje ?eller er bare mannen i gata så dum som dette gjennomsnittlig?

Anonymkode: cd959...ad3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle snakker om Richard... Øøøh ser dere ikke hvor fæl Daniel er??! 

For en falsk ugrei fyr! Richard blir da et lam i forhold. 

Dritlei av at Daniel å Pierre sitter dær å tror de er kongene over alt! Å alle de andre løfter dem på troner. Håper noen klikker på dem snart!

Anonymkode: 1dab1...07f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fusetufs skrev:

Da var tårekanalene til Pierre åpne Johanne måtte reise 😥

Lurer på hvem han hopper på nå 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg hvor dårlig de blir behandlet av padden! Det er jo psykisk terror og drittsekkoppførsel! 

Anonymkode: 1e7ef...06d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kindagirl skrev:

Spent på hvilke to jenter som kommer inn på torsdag eg!

Rikke skal jo komme tilbake. Kanskje det er hun. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Alle snakker om Richard... Øøøh ser dere ikke hvor fæl Daniel er??! 

For en falsk ugrei fyr! Richard blir da et lam i forhold. 

Dritlei av at Daniel å Pierre sitter dær å tror de er kongene over alt! Å alle de andre løfter dem på troner. Håper noen klikker på dem snart!

Anonymkode: 1dab1...07f

Alle er jo fæle der inne, bare på hver sine måter, med litt til felles i blant. Det er derfor vi ser på. Det er litt som å se på dokumentar fra fengsel, der man får se et utvalg fæle mennesker leve livene sine sånn de mener er logisk. 

Anonymkode: 5e5db...e2a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvem som har blitt sendt ut som plutselig kommer inn igjen om et par episoder. Tipper Naima eller Johanne. 

Anonymkode: a23eb...9c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som det var eksene til Andreas som kom inn neste gang? 


Er ganske lei av å høre om hvordan guttene "bare vil bli bedre kjent med henne". Det høres så usannsynlig teit ut når alle vet at hva det betyr. Kan de ikke bare si det rett ut da, "jeg vil ligge med henne idag".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har unger som er nærmere disse deltagerne i alder (unntatt Richard) enn det jeg selv er, og må bare spørre - Er dette vanlig oppførsel på fest blant unge i dag? Jeg tenker på å vifte med naken rumpe, nakne pupper, gi lap dance, klikke i øst og vest, ta utfordringer om blow job etc? 

 

Victoria er en søt og sprudlende jente, men måten hun lar seg bli brukt av gutter på uten å reagere er et farlig forbilde for unge jenter. Hun bare ler det vekk, og lar de atpåtil komme tilbake for mer etter de har behandlet henne som søppel. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Korpsnerden said:

Er dette vanlig oppførsel på fest blant unge i dag? 

Tenk litt, da. Om du reflekterer over dette i 5 minutter så finner du svaret

Anonymkode: 5e5db...e2a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Korpsnerden skrev:

Jeg har unger som er nærmere disse deltagerne i alder (unntatt Richard) enn det jeg selv er, og må bare spørre - Er dette vanlig oppførsel på fest blant unge i dag? Jeg tenker på å vifte med naken rumpe, nakne pupper, gi lap dance, klikke i øst og vest, ta utfordringer om blow job etc? 

 

Victoria er en søt og sprudlende jente, men måten hun lar seg bli brukt av gutter på uten å reagere er et farlig forbilde for unge jenter. Hun bare ler det vekk, og lar de atpåtil komme tilbake for mer etter de har behandlet henne som søppel. 

Ifølge hun som svarer på spørsmål fra media om ex on the beach finnes det slike miljøer blant de unge i dag, men jeg tror ikke det er vanlig, men så vet ikke jeg. De unge svarer vel best på det spørsmålet. Jeg får ikke noe inntrykk av at jentene der er noen ofre. Ligger de med noen vil det jo ikke si at de er kjærester i en slik setting, men såret blir de. Det er nok mennene som har mest fordeler av å bli med i ex on the beach. Enten å blåser kvinnene i at de blir dårlig behandlet eller så blir de ikke så såret likevel. 

Anonymkode: 1e7ef...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...