Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, frk_88 skrev:

Omg Daniel altså, tidenes fuckboy 😛

Men han er jo en pen mann så kan jo tildels skjønne jentene også. 

Syns litt synd på Ulrik, siv bestemmer alt også i senga

Andreas sin kølapp-kommentar passet godt der ja! For en fyr... 

Anonymkode: 0a283...28e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andreas sin kølapp-kommentar passet godt der ja! For en fyr... 

Anonymkode: 0a283...28e

Hahaha ja lo godt av den kommentaren der :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som syns at hun nye Sarah, minner utseendemessig  om Sofie Nilsen som var med på PH?

Anonymkode: a115b...0d0

Synes heller hun ligner på Sofie Karlstad fra PH

Anonymkode: b8dfd...c48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun andre (Johanne?) har sin opp-ned. Smart gjeng 😄

Merker at jeg har veldig annen smak i jenter enn de guttene der inne, synes ikke jentene de sier er pene er noe pene.. (Synes ikke noen av guttene er pene heller da). Det er noe rart med hun nye men tror det blir for slemt å skrive hvilke assosiasjoner jeg fikk..noe med stemmen og hvor tynn osv. Trodde hun var litt eldre enn 22.. men så vel ut som hun røyket så sikkert derfor. 

Anonymkode: 4f769...e9d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hun nye grein sånn når Neima dro, så ikke ut som de hadde snakket sammen en gang.

Anonymkode: 4f769...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har Siv bikinitoppen bakfrem?🤔

Anonymkode: 4e9d1...9c7

Det morsomme er at når hun skal på stranden så velger hun å ha bikintoppen bakfrem, men når hun er inni huset så velger hun ha den riktig. Med andre ord, ingen hun er opptatt av å imponere inni huset. Utenfor huset derimot, da er det puppa på stell!

Syntes Victoria er fin, men det er for hun virker mer naturlig utseendemessig, bortsett fra fillers i leppene. Johanne av samme grunn.

Syntes ikke guttene er så mye å se på heller, bortsett fra Pierre kanskje.

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart hun nye grein sånn når Neima dro, så ikke ut som de hadde snakket sammen en gang.

Anonymkode: 4f769...e9d

Ja, men er d det hun gråter av? Virker som pad’n kommer m en ny og annen beskjed? Mulig jeg har misforstått..

Anonymkode: 86e93...345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som syns at hun nye Sarah, minner utseendemessig  om Sofie Nilsen som var med på PH?

 Anonymkode: a115b...0d0
 

Ja, jeg er enig i at det er noe likhet der. 

Anonymkode: e12af...824

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har Siv bikinitoppen bakfrem?🤔

Anonymkode: 4e9d1...9c7

For og vise mest mulig av puppene vel :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

On 9/12/2019 at 4:41 PM, Skilpadden said:

Sånn rent estetisk synes jeg broren hans er søt. Men oppførselen hans ... og ikke minst hans mangel av seksual moral gjør han alt jeg ikke klarer å fordra i en mann. Mange mener Richard oppfører seg dårlig (og jeg er enig), men hans dårlige oppførsel kommer av en dyp usikkerhet og dårlig selvbilde (ikke selvtillit). Føler broren til Pierre er mer sånn ... kalkulerende, kynisk, lat og ekkel. Han er jo den som behandler jentene verst, selv om Richard kommer dårligst ut. 

 

De er begge kalkulerende og manipulative. Slik som i denne nylige episoden, der richard snakket om at kommentaren hans om rester kun var en spøk, han la seg flat og sa han gikk for langt. Niks, han mente det, men han vet hvordan spile ydmyk og spille unnskyld nok til at folk kjøper løgnene han kommer med

Folk kjøper ydmykhet og unnskyld veldig lett, det skal veldig lite til å snakke seg ut av en uheldig kommentar man egentlig mente om man vet hvordan. Richard er også ekspert på å fremstille seg selv som bedre enn han er, det er en litt annen variant av Daniel fra første sesong. De begge drev og snurret på sannheten på en måte som gjorde at de fremstod best mulig (utifra hva de selv tror ser best ut)

Richard ville behandlet kvinnene dårligere om de faktisk viste han oppmerksomhet. Eneste grunnen til at vi ikke har sett det, er fordi det har vært lite av kvinnene som går etter han. 

Han prøvde seg på victoria ene og alene fordi han trodde hun var sårbar nok til å ha sex med han etter den greia med pierre, men det slo feil. Han latet som om han var støttende og grei, men det eneste som stod i hodet hans var sex

Anonymkode: 5e5db...e2a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke bodyshaming av tynne, men hun nye ser jo rett og slett syk ut? Får vondt inni meg.

 

Anonymkode: beb18...fd3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke bodyshaming av tynne, men hun nye ser jo rett og slett syk ut? Får vondt inni meg.

 

Anonymkode: beb18...fd3

Har nok mer med livvstil enn vekt å gjøre. Tror noen sa hun røykte? Mye røyk og drikking kan være grunnen til at hun ikke ser helt frisk ut. Om hun drikker en del, kanskje det går litt på bekostning av hva hun spiser, at hun får i seg litt for lite mat iblant uten å innse det selv. 

Anonymkode: 5e5db...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hun andre (Johanne?) har sin opp-ned. Smart gjeng 😄

Merker at jeg har veldig annen smak i jenter enn de guttene der inne, synes ikke jentene de sier er pene er noe pene.. (Synes ikke noen av guttene er pene heller da). Det er noe rart med hun nye men tror det blir for slemt å skrive hvilke assosiasjoner jeg fikk..noe med stemmen og hvor tynn osv. Trodde hun var litt eldre enn 22.. men så vel ut som hun røyket så sikkert derfor. 

Anonymkode: 4f769...e9d

Enig! Jeg trodde hun var bortimot 40, hun har ikke noe ungt ansikt. Hun kommer til å bli gammel i ansiktet lenge før tida.

Anonymkode: c883c...d76

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nok mer med livvstil enn vekt å gjøre. Tror noen sa hun røykte? Mye røyk og drikking kan være grunnen til at hun ikke ser helt frisk ut. Om hun drikker en del, kanskje det går litt på bekostning av hva hun spiser, at hun får i seg litt for lite mat iblant uten å innse det selv. 

Anonymkode: 5e5db...e2a

Alle røyker jo. Synes det er litt merkelig at de bruker tusenvis av kroner på plastisk kirurgi,  men uhemmet soling og kjederøyking - det er innafor. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at hun nye så ut som Sofie Nilsen, noe med mimikk og munnen. Men hun så mye eldrevet da. De er vel omtrent like gamle, men hun nye så ut som hun var i 40-åra. 

Anonymkode: c159c...fe1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frk_88 skrev:

For og vise mest mulig av puppene vel :P

 

Eller så er hun bare blond🤷‍♀️

Anonymkode: 4e9d1...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Andreas! Han er så herlig og virker ordentlig hyggelig. 

Anonymkode: 2196a...985

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...