Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som synes at Andreas har forandret seg etter at eksene hans kom inn?

Anonymkode: 3555e...dd8

Ja, men ikke til det bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det flere som synes at Andreas har forandret seg etter at eksene hans kom inn?

Anonymkode: 3555e...dd8

Nei? Hvordan da? 

Andreas har relativt bra sosial innsikt, og denne har han brukt hele tiden. Han forstår mye av det sosiale spillet, og hvordan folk tenker, han bruker også mye tid på å forsøke forstå de andre. Men han er også utspekulert, liker drama og bruker gjerne den informasjon "for evil" iblant. Selv om det virker som om han har en viss moralsk grense for hvor langt det er "greit" å gå. Han vil ikke at alt skal eksplodere og brenne ned, men han liker litt fyr og flamme. 

Han har selvsagt sine blindsoner, der det er ting han ikke ser. Som for eks da han gutten smilte til han og andreas spurte "hva betyr det smilet". Noe som jeg forstår, for det var et veldig merkelig smil og ansiktsuttrykk i den situasjonen og Andreas burde forstått at det var et rødt flagg, at det ikke ville ende bra mellom de to. Men følelser, håp og drømmer, vettu. Smilet handlet om at mannen likte det han hørte, at det var et egoboost... men at han ikke var investert i Andreas på "den måten". 

Anonymkode: 5e5db...e2a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Andreas er kjedelig, og forstår ikke hvorfor han har vært der så lenge. Det er nok garantert fordi han er homofil og ikke A4. 

Anonymkode: 519f9...d9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanne er skuffet over at pulingen hennes ikke ble vist på tv: 

Klippet bort sex

- De har jo klipt bort nesten alt. Vi hadde sex tre-fire ganger hver eneste dag der inne, og kunne oppfattes som et par, nesten. Det har de klippet helt bort. Jeg skjønner jo at de skal fokusere på visse historier, men det hadde vært gøy å få litt mer tid på skjermen, forklarer hun. https://www.seher.no/kjendis/dobbel-sjokkexit---knust/71643820

Anonymkode: a7011...33d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2019 den 20.52, udiskutert skrev:

Richard har jo selvtillit.

Har han? Han virker veldig usikker og må hele tiden snakke seg selv opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2019 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Alle snakker om Richard... Øøøh ser dere ikke hvor fæl Daniel er??! 

For en falsk ugrei fyr! Richard blir da et lam i forhold. 

Dritlei av at Daniel å Pierre sitter dær å tror de er kongene over alt! Å alle de andre løfter dem på troner. Håper noen klikker på dem snart!

Anonymkode: 1dab1...07f

De to brødrene fremstår i det minste som de faktisk har selvtillit. De er jo sjefer der inne. Richard og Ulrik fremstår som usikre, fomlete smågutter.

Brødrene er "fuckboys med stil". Richard fremstår bare patetisk og usikker og "wannabe".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, jabx said:

Har han? Han virker veldig usikker og må hele tiden snakke seg selv opp.

Begge deler. Han mener han er bedre enn de fleste andre, men den holdningen kommer fra usikkerhet som sannsynligvis stammer helt tilbake til barndommen. Så han er høy på seg selv, men egoet hans har også tatt skade og han er fundamentalt utrygg. 

Anonymkode: 5e5db...e2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, jabx skrev:

De to brødrene fremstår i det minste som de faktisk har selvtillit. De er jo sjefer der inne. Richard og Ulrik fremstår som usikre, fomlete smågutter.

Brødrene er "fuckboys med stil". Richard fremstår bare patetisk og usikker og "wannabe".

Jeg tviler fælt på at brødrene er så tøffe der inne uten hverandre. 

 

Anonymkode: 9452d...a87

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at Ulrik valgte bort Siw. Hun skulle kontrollere og kommandere han i sengen så han mistet potensen! Og veldig opptatt på at hun skulle få det godt og lite fokus på hans nytelse.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mysticgirl skrev:

Hun skulle kontrollere

Tror jeg har tørnet om en fyr skulle pratet så mye i senga, mast og dirigert. Hvem som helst mister lysten av slikt mas. Og hun skulle ha oss til å tro at hun alltid fikk det som hun ville i senga? Kan jeg aldri tenke meg dersom hun tyter like mye hver gang i sengen.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på det i år, er det verdt det? Er det bedre enn i fjor? 
 

sambo på 30 ser på det alene... synes det er litt spesielt jeg at han ser på det alene? Han sier det er kjedelig i år men tror han sier det fordi han ikke vil at jeg skal se hvor drøyt det er. 

Anonymkode: 08a3e...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett på det i år, er det verdt det? Er det bedre enn i fjor? 
 

sambo på 30 ser på det alene... synes det er litt spesielt jeg at han ser på det alene? Han sier det er kjedelig i år men tror han sier det fordi han ikke vil at jeg skal se hvor drøyt det er. 

Anonymkode: 08a3e...eb7

Jeg er dame og 30år og ser på alene fordi mannen min ikke gidder. Jeg synes det er lett underholdning. Han ser feks på fotball som jeg ikke ser på. 

Anonymkode: a23eb...9c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett på det i år, er det verdt det? Er det bedre enn i fjor? 
 

sambo på 30 ser på det alene... synes det er litt spesielt jeg at han ser på det alene? Han sier det er kjedelig i år men tror han sier det fordi han ikke vil at jeg skal se hvor drøyt det er. 

Anonymkode: 08a3e...eb7

Synes det er bedre i år enn i fjor faktisk.

Anonymkode: b8dfd...c48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mer kjærestedrama i år da. En del eiesyke damer. Ellers har man Ulrik som er årets Daniel. Eller skal man si at Daniel er årets Daniel? 

Sarah presset på Ulrik om å velge, men ble meeeget misfornøyd med valget han tok. Men på 2mannshånd så prøver han å ro med den tomme motoren sin. Prøver å leke player, men får det ikke til. Innerst inne veldig usikker på seg selv, og er nok ikke vant med damer som dirigerer. Lurer på når han får inn en x. Er dritlei av at Richard får inn damer. 

Jeg ser på alene. Var jo veldig utsvevende i min ungdom, men mye mer skjult. Eneste som ble ødelagt var min selvrespekt. Så denne serien er et godt eksempel på hvorfor jeg ikke ønsker å gå tilbake til det livet. 

Anonymkode: e9496...e91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett på det i år, er det verdt det? Er det bedre enn i fjor? 
 

sambo på 30 ser på det alene... synes det er litt spesielt jeg at han ser på det alene? Han sier det er kjedelig i år men tror han sier det fordi han ikke vil at jeg skal se hvor drøyt det er. 

Anonymkode: 08a3e...eb7

Liker årets sesong bedre totalt sett, men savner såklart noen "karakterer" fra i fjor. 

Anonymkode: e12af...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke enig i at årets sesong er bedre enn første. Savner å bli sjokkert over Melina, men som samtidig vokste på meg utover sesongen. Kristian som prøver seg på Inger med leppefukting og direkte, forførende fraser om at han "vil knulle deg som faaan i natt". Ole som er forbanna som kun en nordlending kan bli. Adrian som fortsetter å knulle Sandra mens Melina kommer inn på pur faenskap. Henrik som driver med sine språklige og kulturelle hersketeknikker. Synøve og Kristian på date som diskuterer hvordan druer blir blandet sammen med alkohol for å bli vin. Og ikke minst, rosinen i pølsa, vår kjære Daniel, som lot oss få et innblikk i hans betraktninger om seg selv og sine egne evner. Et menneske som Freud kunne skrevet flere bøker om. Fantastisk. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er dame og 30år og ser på alene fordi mannen min ikke gidder. Jeg synes det er lett underholdning. Han ser feks på fotball som jeg ikke ser på. 

Anonymkode: a23eb...9c9

Ja, altså poenget her er at han er en mann som vil se på det. Jeg synes det er veldig spesielt at en voksen man vil se på er slikt program alene? Når det kun går i nakne småjenter osv som knuller og står i. 

Anonymkode: 08a3e...eb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som synes Richard er den mest sympatiske fyren der inne nå? DET hadde jeg ikke sett for meg for noen uker siden 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler fælt på at brødrene er så tøffe der inne uten hverandre. 

 

Anonymkode: 9452d...a87

Pierre var med på PH i 2015. Han hadde ikke broren sin der. Syns han er nøyaktig den samma personen nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...