Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når går episodene på sumo egentlig? Noen som vet? Det har jo bare kommet ut en episode siden 12.sep... 🙈

Anonymkode: c28e8...83a

Det går tirsdager og torsdager. Men ikke på sumo. Det går på fem tror jeg (jeg serbere på appen). Så det kommer to nye episoder hver uke. 

Anonymkode: a23eb...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går tirsdager og torsdager. Men ikke på sumo. Det går på fem tror jeg (jeg serbere på appen). Så det kommer to nye episoder hver uke. 

Anonymkode: a23eb...9c9

Tusen takk for svar, da skjønner jeg myye mere. Og jeg mente visst dplay(har både konto der, og på sumo) . 

Anonymkode: c28e8...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar, da skjønner jeg myye mere. Og jeg mente visst dplay(har både konto der, og på sumo) . 

Anonymkode: c28e8...83a

Men det er jo torsdag!! Betyr det at det blir publisert etter midnatt da? Beklager dumme spm altså 😝 

Anonymkode: c28e8...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo torsdag!! Betyr det at det blir publisert etter midnatt da? Beklager dumme spm altså 😝 

Anonymkode: c28e8...83a

Ja det kommer ny episode natt til torsdag. Episode 11, 19.sep som vises på TV tirsdag neste uke, er den siste tilgjengelige episoden for de med premium dplay abb. Neste nye episode kommer natt til tirsdag neste uke. 

Anonymkode: a23eb...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sarah er irriterende innbilsk med høye tanker om seg selv. Jada hun ser helt vanlig ut, men det finnes mange penere enn henne og innbilsk personlighet gjør seg ikke penere. 

Anonymkode: a23eb...9c9

En ting skal hun ha da, hun har ikke fikset på seg selv (tilsynelatende) og virker helt naturlig. Sånn sett gjør det henne penere enn alle de som har fikset på seg selv der inne.

Sidenote; igjen morsomt å merke seg at Siv hadde underbobsa framme når de ventet på strandgjengen og ny potensiell eks, og senere på kvelden så var bikinien tilbake som normalt. 

Er det bare meg som syntes sånn er lit småttt patetisk? Det er liksom underbobsa hennes som skal fenge nye ekser/menn som kommer inn i villaen?

Selvtilliten må jo være helt bunn om det er kun det hun tror hun kan friste gutta med. Trist er det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah, hvem tror hun at hun er? Hun går rundt og kjefter og skriker fordi Daniel ikke vil ligge med henne. Og den synginga hennes 🤦🏻‍♀️ Virker som det er første gangen hun blir avvist. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/19/2019 at 8:42 AM, Poppie said:

Usikker på om dette er sarkastisk, men det å vise solvett og unngå kjederøyking ser jeg ikke på som krevende livsstilsendringer. 

 

Det er mange som sliter med å stumpe røyken. Mange har også lyst å røyke mye fordi de syntes det føles bra. Det er ikke alltid enkelt å redusere på røykingen for alle. Akkurat slik noen ender opp med å drikke alt for mye og slite med å la være. 

Når det gjelder soling er de tmulig hun ha brent seg på solariumfellen der unge jenger bruker det alt for mye. Mulig hun liker at huden ser slik ut, syntes det er pent

Anonymkode: 5e5db...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som sliter med å stumpe røyken. Mange har også lyst å røyke mye fordi de syntes det føles bra. Det er ikke alltid enkelt å redusere på røykingen for alle. Akkurat slik noen ender opp med å drikke alt for mye og slite med å la være. 

Når det gjelder soling er de tmulig hun ha brent seg på solariumfellen der unge jenger bruker det alt for mye. Mulig hun liker at huden ser slik ut, syntes det er pent

Anonymkode: 5e5db...e2a

Dessuten er ikke snus tilgjengelig der, tror veldig mange egentlig snuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, kahaki skrev:

Dessuten er ikke snus tilgjengelig der, tror veldig mange egentlig snuser.

Det lå da en snusboks på bordet i den forrige episoden?

Anonymkode: 452b0...994

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, kahaki skrev:

Dessuten er ikke snus tilgjengelig der, tror veldig mange egentlig snuser.

Er ikke snus tilgjengelig? Naima har jo snus jevnt, sett både snusboks i baklommen på hvit skjorts og at hun tar snus under leppen. Men hun har kanskje med seg nok hjemmefra. Får de røyk «gratis»?

Anonymkode: a23eb...9c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at damene faller for Daniel. Ikke er han pen og null sjarm. 

 

Anonymkode: 9452d...a87

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fatter ikke at damene faller for Daniel. Ikke er han pen og null sjarm. 

 

Anonymkode: 9452d...a87

Synes han er sånn passe fin å se på, men OSER fuckboy. Så jeg hadde ikke vært tiltrukket av han personlig, men kan på en måte skjønne hvorfor noen naive unge kvinner er det.

Anonymkode: 2bc20...fa3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel begynner irritere meg litt. Føler han tror han er sjefen der inne og snakker til andre som de er idioter.

Anonymkode: 2078c...448

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke snus tilgjengelig? Naima har jo snus jevnt, sett både snusboks i baklommen på hvit skjorts og at hun tar snus under leppen. Men hun har kanskje med seg nok hjemmefra. Får de røyk «gratis»?

Anonymkode: a23eb...9c9

Om det er gratis vet jeg ikke, men man får ikke kjøpt snus så med mindre de har med tonnevis hjemmefra (som er ulovlig tollmessig) så er det bare mulig å kjøpe røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke at damene faller for Daniel. Ikke er han pen og null sjarm. 

 

Anonymkode: 9452d...a87

Jeg syns han er deilig, jeg. 

Anonymkode: dc1d2...416

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pierre ser ut som ringeren i notre dame. 

Anonymkode: 756f5...009

Wtf 😂

Syns derimot han minner meg litt om johan hult i fucking åmål 😝

Anonymkode: 642a2...e20

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig episode sist med Naima og Andreas😂

Hvem ville du ha sendt hjem Andreas?    "Naima"

"Da er det jo veldig bra at det ikke er du som bestemmer da, Andreas....smalt det fra Naima

*Pling* PAAAAADDEN

Andreas har valgt at Naima må dra, hej då😂😂😂

Anonymkode: 4e9d1...9c7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Ulrik er så klumsete og søt! Han hadde fortjent en annen enn siv!

Anonymkode: a23eb...9c9

Første inntrykket mitt var han var klumsete og søt. 

Nå klarer jeg ikke bestemme meg for om han er egostisk og arrogant, eller om han bare virker sånn fordi han egentlig virker litt enkel. Altså, når han prøver å stappe den rett inn på jenta uten noen form for oppvarming, da er det noe som skurrer. Tenker kun på seg selv, hun der Siv kunne like gjerne vert en sexdukke der og da. 

 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke at damene faller for Daniel. Ikke er han pen og null sjarm. 

 

Anonymkode: 9452d...a87

Han er litt fuckboy, men trur jeg hadde ryki på en smell der inne selv likevel - for han er lekker 🤤 

 

Anonymkode: 5751d...b3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...