Gå til innhold

Ex on the Beach 2019


frk_88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, BethD skrev:

Lurer på om Johanne og Pierre er sammen nå 🤔

De vil visst ikke svare på det i media, men de henger sammen. Om de er et par er uvisst.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Richard ser ut som han har dratt litt for mange striper kola opp gjennom livet og savner det kraftig inne på EOTB.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Sara. Har hun røykt halve livet og holdt på meg tyngre ting? Hun ser så kjørt ut, med raspete stemme og hele oppsynet egentlig. Og hver gang vi ser henne røyker hun..

Anonymkode: 2c368...e6b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, WCKD skrev:

Han Richard ser ut som han har dratt litt for mange striper kola opp gjennom livet og savner det kraftig inne på EOTB.

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun Sara. Har hun røykt halve livet og holdt på meg tyngre ting? Hun ser så kjørt ut, med raspete stemme og hele oppsynet egentlig. Og hver gang vi ser henne røyker hun..

Anonymkode: 2c368...e6b

Tror flere av dem burde vært på rehab, ikke på eotb. 

Anonymkode: f1967...c66

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde heller hete «Swingers om the beach» eller «Sex on the beach».

Anonymkode: 1e7ef...06d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som virkelig fascinerer meg med denne serien, er deltagernes rasjonalisering og forståelse av etikk og moral. Her har du en gjeng som uhemmet onanerer og puler rundt på tv, bytter partner, utnytter andre og lar seg bli brukt. Tilsynelatende helt uten noen form for regler eller skamfølelse. Men så er de samtidig kjempestrenge med hverandre, og nåde være den som ikke følger normene eller bryter kodeksen.

Som da Naima antydet at Victorias tungepiercing var harry. Aldri har jeg sett noen så fornærmet og indignert. Samme menneske som akkurat har hatt fyllasex med to karer på under ei uke på TV, det altså. Så uhørt å bli kalt harry.

Eller da Siv dristet seg til å flørte med Johanne sin sexpartner, mens Johanne var ute. En utilgivelig synd. Stakkars Siv ble straks utstøtt og unngått. De kunne bare ha brennmerket henne med en rød A først som sist.

Eller hun nye Siv Jensen-lookaliken som våget å antyde at skrevgnikking og lapdance var horete. Noe så frekt og vulgært sagt. Vi kunne nesten høre grepet stramme seg om håndveskene på kirkebenkens første rad.

Anonymkode: d8222...f3f

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig ubehagelig med Richard, han er akkurat som eksen min på omtrent alle måter. I tillegg har jeg barn med den eksen og vanvittig mye drama rundt barnefordeling. Man kan jo tenke seg selv hvordan det kan gå seg til, med en slik fyr... kunne ønske jeg oppdaget hvordan han var, tidligere.

Anonymkode: dac9f...636

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jente etter jente hopper på Daniel på så kort tidsrom. Blir man helt amøbe der inne, eller er det en del av opptakskravet?

Det eneste Daniel skal ha er jo at han er tydelig på at han ikke vil danne noe par der inne, så sånn sett vet man jo hva man går til når man går etter han. Samtidig virker noen av jentene der som 15-åringer der de fniser bare Daniel sier at de er deilige og at han blir tent på dem. 

Anonymkode: 519f9...d9f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er veldig ubehagelig med Richard, han er akkurat som eksen min på omtrent alle måter. I tillegg har jeg barn med den eksen og vanvittig mye drama rundt barnefordeling. Man kan jo tenke seg selv hvordan det kan gå seg til, med en slik fyr... kunne ønske jeg oppdaget hvordan han var, tidligere.

Anonymkode: dac9f...636

Ja, her ser jeg også mange røde flagg. 

Anonymkode: 519f9...d9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Richard har en personlighetsforstyrrelse 

Anonymkode: 756f5...009

Hva er det for en påstand? Ikke verre enn de andre deltsgerne i så fall. Richards største problem er det flakkende blikket. Det gjør at han oppfattes usikker, svak, ikke oppriktig, at han skjuler noe. Hadde han fått dette under kontroll hadde han blitt playboyen han streber etter.

Anonymkode: d8222...f3f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke Richard fortjener mer piss en de andre. Hadde sikkert klikka like mye som han hvis jeg måtte diskutere med Pierre og slitsomme-Rikke. 

Synes de brødrene er langt mer bekymringsverdige en Richard!!!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrik proklamerte at han var hotellets alfahann ved innsjekk, men de som virkelig greier å spille denne rollen perfekt er de svenske brødrene. Her har de andre noe å lære. En studie verdig når Ulrik skal kjefte opp Siv for "suger heller Andreas enn Ulrik"-kommentaren, men blir bastant stoppet av Pierre. Ulrik framstår som en stotrende fjortis, "men lizm, hør da", mens Pierre nekter ham å komme til orde i forsamlingen. Pierre er beinhard og får til og med Ulrik til å beklage til seg foran forsamlingen. Wow. 1000 kroner til den som klarer gjette hvem av dem som fikk seg noe den kvelden.

Eller når Daniel finter ut Richard ved å snu om på situasjonen ved å spørre "Hvorfor snakker du om meg på din date?". Der Richard kunne ydmyket ham ved å fastholde på at Daniel går etter hans rester (sexpartnere). At Daniel er en ussel nummer to. I stedet får Richard store forklaringsproblemer foran de andre. Hvorfor snakket han om Daniel på daten sin med Sara? Er han homoerotisk forelska i Daniel, eller? Vil han være mer som Daniel, kanskje? Er ikke Daniel kulere enn Richard, kanskje? Og han klarer pinadø å få Richard til å godta dette og KOMME MED UNNSKYLDNING foran de andre. Igjen. Wow.

Anonymkode: d8222...f3f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ulrik proklamerte at han var hotellets alfahann ved innsjekk, men de som virkelig greier å spille denne rollen perfekt er de svenske brødrene. Her har de andre noe å lære. En studie verdig når Ulrik skal kjefte opp Siv for "suger heller Andreas enn Ulrik"-kommentaren, men blir bastant stoppet av Pierre. Ulrik framstår som en stotrende fjortis, "men lizm, hør da", mens Pierre nekter ham å komme til orde i forsamlingen. Pierre er beinhard og får til og med Ulrik til å beklage til seg foran forsamlingen. Wow. 1000 kroner til den som klarer gjette hvem av dem som fikk seg noe den kvelden.

Eller når Daniel finter ut Richard ved å snu om på situasjonen ved å spørre "Hvorfor snakker du om meg på din date?". Der Richard kunne ydmyket ham ved å fastholde på at Daniel går etter hans rester (sexpartnere). At Daniel er en ussel nummer to. I stedet får Richard store forklaringsproblemer foran de andre. Hvorfor snakket han om Daniel på daten sin med Sara? Er han homoerotisk forelska i Daniel, eller? Vil han være mer som Daniel, kanskje? Er ikke Daniel kulere enn Richard, kanskje? Og han klarer pinadø å få Richard til å godta dette og KOMME MED UNNSKYLDNING foran de andre. Igjen. Wow.

Anonymkode: d8222...f3f

Det jeg sier ! Synes de brødrene er provoserende å følge med på, kan ikke noen komme inn å ikke gi seg mot dem, hadde et håp når Ole kom, men han skulle vist være "venn" i år 😕 usj

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jegogduogvito said:

Det jeg sier ! Synes de brødrene er provoserende å følge med på, kan ikke noen komme inn å ikke gi seg mot dem, hadde et håp når Ole kom, men han skulle vist være "venn" i år 😕 usj

Det er nettopp det. Alle har bare akseptert at de er de kuleste gutta. De har frikort til å gjøre hva som helst. Fornøyelig å følge med på. Pierre klarte å bli tilgitt av Johanne for å ha ligget med en annen samme dag hun dro, hun måtte endatil krype tilbake til ham, ikke omvendt. "Jeg vil bare være nær ham".

Interessant å sammenligne brødrene med de andre karene der inne. Det kan ikke bare være at de er to, trent, har tatoveringer og eksotisk aksent. Pierre er jo relativt feminin i faktene sine, med nesedobb (??) og guttefjes. Likevel er han dobbelt så mye mann som de andre. Han tar rommet, holder masken, markerer revir. Og de andre lar han ta plassen, uten å sette spørsmålstegn eller utfordre ham på noe som helst vis.

Anonymkode: d8222...f3f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ulrik proklamerte at han var hotellets alfahann ved innsjekk, men de som virkelig greier å spille denne rollen perfekt er de svenske brødrene. Her har de andre noe å lære. En studie verdig når Ulrik skal kjefte opp Siv for "suger heller Andreas enn Ulrik"-kommentaren, men blir bastant stoppet av Pierre. Ulrik framstår som en stotrende fjortis, "men lizm, hør da", mens Pierre nekter ham å komme til orde i forsamlingen. Pierre er beinhard og får til og med Ulrik til å beklage til seg foran forsamlingen. Wow. 1000 kroner til den som klarer gjette hvem av dem som fikk seg noe den kvelden.

Eller når Daniel finter ut Richard ved å snu om på situasjonen ved å spørre "Hvorfor snakker du om meg på din date?". Der Richard kunne ydmyket ham ved å fastholde på at Daniel går etter hans rester (sexpartnere). At Daniel er en ussel nummer to. I stedet får Richard store forklaringsproblemer foran de andre. Hvorfor snakket han om Daniel på daten sin med Sara? Er han homoerotisk forelska i Daniel, eller? Vil han være mer som Daniel, kanskje? Er ikke Daniel kulere enn Richard, kanskje? Og han klarer pinadø å få Richard til å godta dette og KOMME MED UNNSKYLDNING foran de andre. Igjen. Wow.

Anonymkode: d8222...f3f

Helt enig! Eller hva med når Johanne og Pierre ordnet opp etter Pierres sinnsyke behov for å ha sex der inne. Pierre skal selvfølgelig ikke stå og forsvare seg selv foran alle andre, ikke snakk om. Hysj, vi tar det på alenerom. Men Daniel hadde selvfølgelig lov til å konfrontere Siv foran alle andre at hun hadde prøvd seg på Pierre første natten Johanne røk ut. Siv fikk ikke lov til å forsvare seg. Og dermed ble hun skurken over alle, og det at Pierre hadde ligget med Therese var glemt.

Helt sykt hvordan disse to har folk der inne rundt lillefinger’n. Og utrolig provoserende å se på.

Anonymkode: f53b0...ac8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt sykt hvordan disse to har folk der inne rundt lillefinger’n. Og utrolig provoserende å se på.

Anonymkode: f53b0...ac8

Nei, det er underholdende, lærerikt og interessant å se på. Sosialantropologi og psykologistudium på høyeste nivå. Det er så åpenlyst og opplagt sett utenfra. Må føles rart for deltakerne å se situasjonene på TV etterpå.

Pierre tok en råsjans da han ba om å få ta det på enerom. Han ville bare vinne tid, febrilsk prøve å legge en plan for å redde sitt gode skinn. Og saueflokken rundt ham lot ham slippe unna med det. Hadde Johanne nektet, eller noen av de andre spurt ham "Hvorfor det?", hadde korthuset hans falt. 

Her er mye av svaret på hvorfor brødrene er sosiale vinnere inne på hotellet: de er fryktløse, tar sjanser, er impulsive, smarte og slue. Og de har absolutt alt å vinne på det.

Anonymkode: d8222...f3f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...