Gå til innhold

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje ikke i stua, men den kunne stått på kontoret.

Nå er vel egentlig jeg mere den som kunne tatt med drager inn i huset av oss to, men det blir en annen sak 😛

Anonymkode: 924a8...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde jeg nektet ja. Han hadde ikke latt meg ha en stor grell my little pony med rosa led lys på i stua heller. Ikke spør så dumt! 

Anonymkode: 67c4d...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 18.42, AnonymBruker skrev:

Måtte hatt en annen flaske der da, siden vi har små barn som skrur av korker og smaker på alt de får mellom fingrene.

Anonymkode: 03ee2...d34

Tror nok ikke de hadde tatt noe skade av å smake på juletre lysene i flaska gitt...

Anonymkode: ad6f0...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det eller?

jack-daniels-dragon-lamp-etsy-1024x576.j

Anonymkode: 45d6b...092

Hadde godtatt det. Ser ikke problemet i det. Mulig jeg hadde plassert 2 Grønner planer på hver sin side for å framheve dragen som nyter en flaske med Jack Daniels😅

Anonymkode: cd3bf...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det eller?

jack-daniels-dragon-lamp-etsy-1024x576.j

Anonymkode: 45d6b...092

Uten problemer. Kunne skiftet flaske etter sesong også jeg......  Har mye rart selv og ville neppe likt at noen nyinnflytter ønsket å fjerne mine ting. Litt romslig må det være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg misliker visse sider med mannen min ville jeg ikke blitt sammen med han. Om han liker drager eller annet så er selvsagt boligen vår og jeg kan ikke nekte han noe som om han skulle være et barn som måtte underkaste seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...