Gå til innhold

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde nektet det ja. Men hadde vel sagt det på en fin måte. Kanskje med tilnærming på hvordan stil ønsker dere å ha? Se på bilder og inspirasjon av hva slags pynt dere ønsker, osv.

Anonymkode: bd5b8...3cd

He he.  « se på bilder av hva slags pynt dere ønsker» Han ønsker jo denne.

Ellers: Syns ofte det blir pynt dama ønsker. Som om det ikke er begges hjem. Ikke en bra måte å starte ett hjem på. Syns mange hjem er damas interiørdrøm og så gubben ha sine ting i boden. Er dame selv forresten. Singel. Dog med mange rare ting

Anonymkode: 3d97b...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne drager hadde jeg masse av hjemme på pikerommet mitt da jeg var 15-16 år. Nå når jeg er voksen synes jeg det er blodharry med drager 😅 Mannen hadde ikke fått lov til å hatt den fremme 🙈🐉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror aldri jeg kunne ha forelsket meg i en mann som syntes en slik gjenstand var fin, så nei. 

Jeg har funnet meg i mye rart etter at jeg flyttet sammen med min mann, blant annet har han hatt ca 30 stk capser på utstilling i stua. Men en drage med en JD flaske, der går faktisk grensa for meg. JD er faktisk heller ikke en god whiskey...

Anonymkode: 51e9e...450

Heller en drage med JD flaske enn 30 capser i stua, vel? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde åpnet en flaske Laphroaig, tatt med to glass og satt meg på verandan :glare: 

Anonymkode: 1f32d...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært helt ok, jeg liker drager. 

Endret av absinthia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var litt stilig jeg 😁

Nå har samboeren min og jeg ganske lik smak, og pynter med masse rart. Jeg ville aldri nektet han å pynte med noe som han likte godt, selv om jeg kanskje ikke likte det så godt selv. Det hadde bare blitt for rart for meg...og hvem vet, det er sikkert et par av mine pynte-ting som han muligens ikke synes er all verden heller 😜

Ellers er vel stua en ting begge kan være med på å dekorere? Jeg lurer litt på dere som mener at dere kan sette foten ned til pynt som mannen deres liker, men som dere selv synes er "for stygg" til å bli stående: har dere selv blitt nektet å plassere pynt i stua som deres mann ikke likte? Og hvis dere kjøpte noe som dere syntes var kjempefint og ville plassere i stua hjemme, og han hadde sagt at du ikke "fikk lov" fordi han ikke likte den...ville dere syntes det var rettferdig, og helt ok?

Anonymkode: 7babe...85f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kunne fint fått bo i bokhylla eller på skapet. Liker ikke pyntegjenstander og har nesten ingen men den der var så sær at hadde mannen i mitt liv ønsket å ha den i stua så gjerne for meg. Litt skeptisk til whiskeyen da. 

Endret av Cata
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde overlevd det. Erfaringsmessig forsvinner slike uansett etter en tid om man ikke lager en sak av det. Hadde satt en nisselue på den hver jul 😂

Anonymkode: b656e...943

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt vekk flaska og erstattet den med en blomst eller ingenting! Kul drage som hadde vist igjen i dette huset :)

 

Anonymkode: 9a45d...469

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit, den er jo kul. Og man må iblant inngå kompromisser.

Anonymkode: 9907e...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett verre, såpass hadde jeg tålt (heller den enn 30 caps...). Jeg bor ikke i et utstillingslokale eller et interiørblad, jeg bor i et hjem som skal speile dem som bor der. Dessuten må jo en sånn vetorett i tilfelle gå begge veier, og det er det ikke sikkert jeg er så interessert i...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde overlevd det. Erfaringsmessig forsvinner slike uansett etter en tid om man ikke lager en sak av det. Hadde satt en nisselue på den hver jul 😂

Anonymkode: b656e...943

:hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit. Jeg har fylt opp huset med så mye rare nerdeting, noe må jo han også få lov å ha. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, stan said:

Det må da gå an med litt bedre whiskey? 

En skotsk ville passe bedre med dragen. 

Helt enig.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde åpnet en flaske Laphroaig, tatt med to glass og satt meg på verandan :glare: 

Anonymkode: 1f32d...c44

Laphroaig hadde passet veldig bra til en drage.

Selvfølgelig hadde han fått lov til å ha den i stuen, så lenge bourbon ble byttet ut med ordentlig whiskey, det hadde vært mitt eneste krav. Dét, og at jeg også kan ha en spesiell greie stående fremme, sånn som Darth Vader-figuren som også er en telefon, og som snurrer på hodet og lager pustelyder når den "ringer".

Anonymkode: d44a0...0be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jo begges stue

Min mann som sammen med barna som har innredet vår.

De fikset ny stue til meg når jeg var på jentetur.

Jeg finnes omtrent ikke interessert i interiør

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Laphroaig hadde passet veldig bra til en drage.

Nope.

Anonymkode: 1f32d...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke skjedd, for den der var griseharry og fæl!

Man må ha lov til å ha vetorett på møbler og ting som skal være i fellesareal. Hun vil ikke ha hans drageflaskegreie, han vil ikke ha tusen rosa puter med blonder i sofaen. Da finner man noe begge liker.

Anonymkode: a0dc3...2d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, men den nøyaktige dragen står plassert fint i «bar» hjørnet mitt i min egen stue🙈😂( jeg har en rødvinsflaske jeg da) Så ja den kunne fint stått i min stue, men to av samme ser vel kanskje litt rart ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...