Gå til innhold

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stua vår er vår, ikke min (selv om jeg har fått bestemme mest). Har sett verre ting enn den der, så vi hadde nok funnet en plass til den ;) 

Anonymkode: 199a5...22c

Veldig god innstilling. Det er faktisk ikke kvinnens stue aleine. Hvor blir det av det å se hverandres behov?

De fleste menn forstår nok at det ikke passer med transformers samlingen sin i åpen stue. Men eksempelet med dragen i denne tråden er harmløs! Den er faktisk kul!

Og til alle dere kjerringer som ville nektet ham den i stua, da er det vel også slik at han får lov å nekte deg ditt favorittbilde eller hylle i stuen "deres" også ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville dumpet denne guttungen og heller valgt en sofistikert mann.

Anonymkode: 579be...e00

Gud, så kjedelig.

Anonymkode: 89938...ca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulikhetene i smak/stil når det gjelder interiør er faktisk èn av grunnene til at jeg og kjæresten (foreløpig) er særboere. Stilene våre passer ikke sammen i det hele tatt. Dermed ville det blitt problematisk å kombinere mine ting med hans, og jeg ville nok ikke følt at det også var "mitt" hjem dersom jeg flyttet inn til ham og vi bare skulle hatt hans ting. Hos ham (mørke møbler, skinnsofa og tepper i persisk stil) hadde det nok gått helt fint med dragen, hos meg (lyse møbler, lyse/nøytrale farger og minimalistisk/feminin stil) hadde det blitt kjempekræsj :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hulderen skrev:

Ha ha ha, den dragen var herlig! Men jeg ville byttet ut smirnofflasken med noe annet.

Hvilken smirnoffflaske?

Anonymkode: 86bbd...1bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, HarryDotter skrev:

Veldig god innstilling. Det er faktisk ikke kvinnens stue aleine. Hvor blir det av det å se hverandres behov?

De fleste menn forstår nok at det ikke passer med transformers samlingen sin i åpen stue. Men eksempelet med dragen i denne tråden er harmløs! Den er faktisk kul!

Og til alle dere kjerringer som ville nektet ham den i stua, da er det vel også slik at han får lov å nekte deg ditt favorittbilde eller hylle i stuen "deres" også ikke sant?

Hun du siterer sier jo nettopp at det er en felles stue. Ikke min eller din.

Og da er man sammen enige om hvordan det all se ut, så hos oss går det begge veier. Jeg tar selvsagt heller ikke inn bilder/pynt/møbler om ikke mannen synes det er fint. Vi skal jo begge trives i VÅR stue.

Så blant alle oss  kjerringer (hyggelig ordbruk) som ville satt ned foten for den pynten finnes det nok flere som klarer å se begge sider av en sak.

Anonymkode: 7c117...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun du siterer sier jo nettopp at det er en felles stue. Ikke min eller din.

Og da er man sammen enige om hvordan det all se ut, så hos oss går det begge veier. Jeg tar selvsagt heller ikke inn bilder/pynt/møbler om ikke mannen synes det er fint. Vi skal jo begge trives i VÅR stue.

Så blant alle oss  kjerringer (hyggelig ordbruk) som ville satt ned foten for den pynten finnes det nok flere som klarer å se begge sider av en sak.

Anonymkode: 7c117...229

Ja og det var derfor jeg komplimenterte holdningen hennes. Fordi jeg syntes hun, i motsetning til mange andre kvinner i denne tråden, har en fin innstilling. Hun har forstått det.

Kvinner som nekter mannen å ha noe de liker i stuen er kjerringer i mine øyne. (Selvsagt innen visse grenser. Jeg nevnte leketøy og sånt tidligere. Det bør man forstå ikke passer i en stue) Den type kvinner er egoistiske nek som ikke har forstått at likestilling går begge veier. Stuen og hjemmet er ikke lenger kvinners domene alene lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, absinthia said:

Det også! - samt hvitt og grått interiør. 

Undertegnede er samboer med en eier av et maleri av en stormtrooper fra Star Wars som det under. Vi hadde det i datavdelingen i stua, men da vi flyttet hit, pakket han det bort og jeg har nå hengt det i trappen til andre etasje. 

Han liker forresten ting i svart og hvitt, samt stramme linjer, jeg liker farger, retro ting og brukte møbler. Vi har egentlig klart å kombinere disse tingene helt greit. 

98BE7B48-E5CA-43FD-A73A-3292B1EDC4BD.png

Ehm...det der er ikke en Stormtrooper, men en dusørjeger ved navn Boba Fett. Unnskyld pirkingen min - ja, jeg er SW-fan.

14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke mange kvinner som liker Led Zeppelin. 

Anonymkode: 07f7b...980

Jo tenk, det er det! Er kjempefan selv, har vært det i mange år og kjenner flerfoldige kvinner som liker Led Zeppelin.

Mener ikke å avspore tråden, men føler sterkt for å rydde opp i sånne misforståelser. Forresten hadde det vært greit for meg med Transformers-figurer også. Ville gjerne hatt et glass-skap der diverse figurer kunne vært stilt ut. Min erfaring er at sånne "barnslige" eller "tacky" ting er en skikkelig isbryter når man får gjester på besøk, og utgangspunkt for artige samtaler.

Anonymkode: d44a0...0be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig hadde han fått lov til å ha den i stuen, så lenge bourbon ble byttet ut med ordentlig whiskey, det hadde vært mitt eneste krav. Anonymkode: d44a0...0be

Forskjellen mellom ordentlig whisky og dårlig whiskey er en liten "e". 

Ordentlig whisky skrives uten e. 

Anonymkode: e9bb4...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ikke nekte noen å ha noe i egen bolig som de selv liker godt. Man er to som bor, så da må man faktisk ha litt av begges smak.

Anonymkode: 8f8f6...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskjellen mellom ordentlig whisky og dårlig whiskey er en liten "e". 

Ordentlig whisky skrives uten e. 

Anonymkode: e9bb4...5c8

Skotsk = whisky   Irsk=whiskey

Jeg liker både skotsk og irsk. 🥃

Anonymkode: d44a0...0be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne godtatt dragen, men når man flytter ut av ungkarsbula, «pynter» man ikke lenger med alkohol. 

Anonymkode: fb3c9...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Antoinette skrev:

Ikke med den overgreps-liksom whiskeyen nei. 

?? Overgreps-liksom whiskeyen?? Hææ?? 

Anonymkode: 6eb05...a18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen mellom ordentlig whisky og dårlig whiskey er en liten "e". 

Ordentlig whisky skrives uten e. 

Anonymkode: e9bb4...5c8

Både irske og amerikanske destillerier skriver whiskey.

Begge land produserer god whiskey, selv om særlig de store amerikanske brandene pumper masse skvip ut på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Både irske og amerikanske destillerier skriver whiskey.

Begge land produserer god whiskey, selv om særlig de store amerikanske brandene pumper masse skvip ut på markedet.

Som sagt, ordentlig whisky skrives uten e. :)

Anonymkode: e9bb4...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack Daniels er en favoritt blant kidnappere, overgripere, konebankere og enslige menn som drar til Thailand så ofte trygda tillater det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Antoinette skrev:

Jack Daniels er en favoritt blant kidnappere, overgripere, konebankere og enslige menn som drar til Thailand så ofte trygda tillater det. 

Djises 

Anonymkode: fb3c9...631

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...