Gå til innhold

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det eller?

jack-daniels-dragon-lamp-etsy-1024x576.j

Anonymkode: 45d6b...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville elsket at min mann plasserte en drage i stua så helt ok. Vi har begge drager ;)

Anonymkode: 48e89...836

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nektet det ja. Men hadde vel sagt det på en fin måte. Kanskje med tilnærming på hvordan stil ønsker dere å ha? Se på bilder og inspirasjon av hva slags pynt dere ønsker, osv.

Anonymkode: bd5b8...3cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragen er kul, flaska er tacky. Finn en fin flaske (?) så er vi i mål 😎

Anonymkode: 5d79e...6cc

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg kunne ha forelsket meg i en mann som syntes en slik gjenstand var fin, så nei. 

Jeg har funnet meg i mye rart etter at jeg flyttet sammen med min mann, blant annet har han hatt ca 30 stk capser på utstilling i stua. Men en drage med en JD flaske, der går faktisk grensa for meg. JD er faktisk heller ikke en god whiskey...

Anonymkode: 51e9e...450

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk som byr 😂😂 på nattbordet skulle han fått lov 🙈

Anonymkode: 2f204...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg nok insistert på å plassere den godt gjemt inni en krok eller helst i et skap... Sånt blir for harry i en stue for to godt voksne mennesker. Kanskje du heller får overtalt han til å ha den på sin side av sengen på soverommet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye dilldall som jeg har i stua fra før gjør det lite med en drage fra eller til 😂 Den fikk nok ikke stå midt på bordet, men egentlig hvor som helst ellers! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Jeg har ingen lekker stue uansett, og denne var jo litt kul. Jeg liker rare lamper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stua vår er vår, ikke min (selv om jeg har fått bestemme mest). Har sett verre ting enn den der, så vi hadde nok funnet en plass til den ;) 

Anonymkode: 199a5...22c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kunne han lett sneket inn, ville nok tørket støv av den mange ganger før jeg egentlig hadde oppdaget den...... jeg legger ikke merke til sånt jeg så det er sikkert heller ingen som ville beskylde meg for noen lekker stue uansett...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvsagt hadde den fått plass i stua . Det er like mye hans stue som min. Jeg har nok mye der som han ikke har sansen for også. Jeg har fått frie tøyler med innredningen ,så noe må jo han få lov til og. Måtte hatt en annen flaske der da, siden vi har små barn som skrur av korker og smaker på alt de får mellom fingrene.

Anonymkode: 03ee2...d34

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det eller?

jack-daniels-dragon-lamp-etsy-1024x576.j

Anonymkode: 45d6b...092

Er det ikke deres hjem da? Ikke bare ditt. Er du glad og forelsket er det der virkelig ikke noe å henge seg opp i. Så kan du jo «rydde» den bort etterhvert? Dere skal skape ett hjem sammen, å da syntes jeg dere begge skal få ha ting dere liker. Det er virkelig en helt uvesentlig bagatell, jeg hadde latt han få pynte med den om det betydde så mye.

Anonymkode: e2333...213

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...