Gå til innhold

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Antoinette skrev:

Jack Daniels er en favoritt blant kidnappere, overgripere, konebankere og enslige menn som drar til Thailand så ofte trygda tillater det. 

Jeg vil heller si at JD er en drikk for mennesker som ikke forstår seg på alkohol. Og som drikker for å bli sørpe dritings. I alkoholtåke har de kommet til å tro at alt fra amerika er bra. Og velger JD når de en ytterst sjelden gang drikker kjøpesprit i stedet for hjemmebrent. 

Anonymkode: e9bb4...5c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Djises 

Anonymkode: fb3c9...631

Ganske så spot on ikke sant..... du skulle sett fjeset til den JD-elskende fyren jeg sa det til. Gliset forsvant fort gitt, og flaska i bokhylla likeså :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, ordentlig whisky skrives uten e. :)

Det er en grei hovedregel. 😎

Likevel, jeg har smakt gode bourbons. De er søte og overdrevent peaty, men absolutt verd bekjentskapet. Det blir som rødvin laget på zinfandel. Guilty pleasures.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er en grei hovedregel. 😎

Likevel, jeg har smakt gode bourbons. De er søte og overdrevent peaty, men absolutt verd bekjentskapet. Det blir som rødvin laget på zinfandel. Guilty pleasures.

Bourbon er fint til flambering. Swooosj!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Antoinette skrev:

Ganske så spot on ikke sant..... du skulle sett fjeset til den JD-elskende fyren jeg sa det til. Gliset forsvant fort gitt, og flaska i bokhylla likeså :laugh:

Ikke spot on i det hele tatt. Og det fortsatt du jo egentlig. 

Anonymkode: fb3c9...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Antoinette skrev:

Jack Daniels er en favoritt blant kidnappere, overgripere, konebankere og enslige menn som drar til Thailand så ofte trygda tillater det. 

Dette er noe av det dummeste jeg noen gang har lest, jeg synes rett og slett litt synd på mennesker med så enkle synspunkter og meninger 😂

Anonymkode: 6eb05...a18

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Dere som hadde nektet mannen deres. Er det dere som bestemmer alt i stua? Det er mannen deres og sitt hjem. Kvinnfolk som tror de kan bestemme alt altså😂 Må ikke tro mannen deres godtar at dere bestemmer alt.

Hadde aldri nektet noen og ingen hadde fått nektet meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😬😂

Sprit på utstilling..njaaaa..det hadde ikke vært verdens undergang, men heller ikke dagens høydare. Han bestemmer interiøret i garasjen (og den har han to av!)..🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Forskjellen mellom ordentlig whisky og dårlig whiskey er en liten "e". 

Ordentlig whisky skrives uten e. 

Forskjellen går (blant annet) på om du kan drikke en flaske uten å bli dårlig dagen etter. Da har lagring før konsum mye å si.

Anonymkode: bc05f...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe av det dummeste jeg noen gang har lest, jeg synes rett og slett litt synd på mennesker med så enkle synspunkter og meninger 😂

Anonymkode: 6eb05...a18

Å hjelp, dumå skjønne ironi. Da blir livet morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde en mann, Måtte han gjerne hatt sin egen plass, og sine egne ting. Men en ungkarshule hadde han aldri fått ha. Enten er han sammen med meg, eller så er han det ikke.

Anonymkode: 589b1...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg. Stuen er begges. Begge bør få bestemme like mye. Man kan heller komme til enighet hvor ting skal plasseres hvis man ikke synes alt passer sammen. Vi har mye rart hjemme. Ting vi har funnet på ferie, loppemarked osv. Det eneste jeg synes er viktig er at det ser ryddig ut. Nok plass i hyller/skap så ikke ting står helt oppå hverandre. Og gjerne sortere tingene litt etter stil og type slik at det ser litt mer organisert ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg hadde en mann, Måtte han gjerne hatt sin egen plass, og sine egne ting. Men en ungkarshule hadde han aldri fått ha. Enten er han sammen med meg, eller så er han det ikke.

Anonymkode: 589b1...8b5

Han får en ungkarshule, du får et syrom (eller noe sånt).

Det må være rom for egne interesser i et forhold.

Anonymkode: bc05f...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje en annen flaske.. Men nå drikker verken jeg eller mannen,så det hadde nok vært noe annet..

Jeg synes ikke det gjør noe. Han godtar alle ledlysene mine. 

Anonymkode: f8e5a...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det eller?

jack-daniels-dragon-lamp-etsy-1024x576.j

Anonymkode: 45d6b...092

Åh så kul, hvor har han kjøpt den ?

Anonymkode: 68b93...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ehm...det der er ikke en Stormtrooper, men en dusørjeger ved navn Boba Fett. Unnskyld pirkingen min - ja, jeg er SW-fan.

Anonymkode: d44a0...0be

Ja, jeg kommer,på,det, når du sier det. Jeg var litt Star Wars fan på 80-tallet, men har ikke vedlikeholdt det. Uansett er det nok et bevis på at det er litt mer hans greie enn min.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, ordentlig whisky skrives uten e. :)

Det gjør ‘årntlig’ også :nigo:

Anonymkode: 1f32d...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Antoinette skrev:

:laugh:

Anonymkode: 1f32d...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
3 timer siden, Antoinette skrev:

Dramaqueens som mener det. Regner med dette var en spøk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kvelertak skrev:

Dramaqueens som mener det. Regner med dette var en spøk da.

Tro ikke det var spøk, ligger mye ondskap i den kommentaren der, spesielt dette :enslige menn som drar til Thailand så ofte trygda tillater det.  det er nettopp fordommer av denne typen som gjør at de reiser dit, kvinner med negativt syn på bestemte grupper.

PS Jeg er ikke trygdet, ikke lønnet, er selvstendig næringsdrivende, og drar bare til Thailand på ferie,sammen med min yngre norske samboer :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...