Gå til innhold

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dumpet denne guttungen og heller valgt en sofistikert mann.

Anonymkode: 579be...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Rasshøl

Jeg ville ikke hatt en mann som fast innventar, men jeg har masse merch, bilder, bøker, skiver, signaturer, plakater, magasiner, filmer ++ på utstilling i stua. Et eget tribute bord med kun Motörhead og Lemmy merch. Et annet med Sabbath, Metallica, Pantera, Zeppelin, Ozzy og Nirvana tema. Den lampa hadde fått plass i stua mi, Motörhead bordet har allerede noen JD flasker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Jeg ville ikke hatt en mann som fast innventar, men jeg har masse merch, bilder, bøker, skiver, signaturer, plakater, magasiner, filmer ++ på utstilling i stua. Et eget tribute bord med kun Motörhead og Lemmy merch. Et annet med Sabbath, Metallica, Pantera, Zeppelin, Ozzy og Nirvana tema. Den lampa hadde fått plass i stua mi, Motörhead bordet har allerede noen JD flasker. 

Er du Betina eller? 😂 

Anonymkode: 07f7b...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du Betina eller? 😂 

Mange kvinner liker metal, jeg er en av mange. Du forveksler meg med en annen. Navnet mitt har dobbeltkonsonant 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Mange kvinner liker metal, jeg er en av mange. Du forveksler meg med en annen. Navnet mitt har dobbeltkonsonant 😉

Det er ikke mange kvinner som liker Led Zeppelin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forguder JP og Bonzo, jeg elsker Zeppelin og det gjør jævlig mange andre også. 

Dessuten avsporer du trådens tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg hatt null problemer med. Jeg elsker han jo. 

Men ved neste interiørsesong hadde jeg flyttet den litt mer bort. Neste sesong, enda litt lenger gjemt bort, osv. Gradvis så han ikke merket det. Til den hadde blitt satt i ett skap. 

Anonymkode: cd7a0...c19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh...jo!

Det er bare her inne man ikke har peiling - verken på musikk, whisky, forskjellen på kitsch og fantasy/sci-fi merch.

Denne tråden har utviklet seg i så forferdelig retning at jeg blir MÅLLØS! 

9 timer siden, #Rasshøl skrev:

Se der ja, nå snakker vi!

Anonymkode: 1f32d...c44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye dragepynt selv og den der er noe jeg kunne kjøpt, så jeg hadde elsket det😅 Jeg drikker også whiskey, men holder meg til skotsk.  Men man er forskjellige.

Anonymkode: 6f7a7...487

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært ganske forelsket, da, altså. Dragen er så sin sak, men "spritpynt" er bare harry.

Anonymkode: bc05f...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt en stue jeg syns var lekker (har jeg ikke, den er helt middels), og han hadde insistert, hadde den fått være der som en avvikende innslag. Hadde han plassert den i vår ikke-lekre stue, hadde den fått stått der litt. På hytta vår kunne den vært. Faren min satte noe lignende på hytta deres, (en grell fisk), og det irriterte vettet av meg som 18-åring, jeg klarte nesten ikke å være i rommet. Nå har jeg satt den fram igjen og sagt unnskyld, den er jo litt kul, og det er hans hytte, ikke min.

Anonymkode: 0e14d...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ødelegger så mye med sånne stygge ting . Min skulle henge opp stygge gevir og utstoppa dyr . Glad jeg bor alene nå 

Anonymkode: 4dd50...009

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror aldri jeg kunne ha forelsket meg i en mann som syntes en slik gjenstand var fin, så nei. 

Jeg har funnet meg i mye rart etter at jeg flyttet sammen med min mann, blant annet har han hatt ca 30 stk capser på utstilling i stua. Men en drage med en JD flaske, der går faktisk grensa for meg. JD er faktisk heller ikke en god whiskey...

Anonymkode: 51e9e...450

JD er bourbon, ikke whisky. Heller ikke min favoritt, det finnes langt bedre bourbons.

Bourbon lages på bygg og mais, whisky er kun bygg. Mitt råd: Ikke kall JD whisky når du er i Skottland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har heldigvis veto begge to i huset vårt. Det meste av innredning tar nok jeg alltid, men det handler mest om interesser. En sånn lampe hadde uansett begge nektet å ha i huset🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det eller?

jack-daniels-dragon-lamp-etsy-1024x576.j

Anonymkode: 45d6b...092

:hoho: 

I alle fall har han mer personlighet enn sånne folk som likte "dekorhus" og kahler-vaser i fjor og i høst kommer til å "elske" kurver med tørkede strå i og ubehandlet tre. 

Anonymkode: 307ae...eb2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt greit for meg om han likte denne veldig godt og ville ha den med inn i boligen.
Jeg er litt snål sånn og hadde likt det veldig godt om han tilfeldigvis hadde en Darth Vader-brødristemaskin også. :nigo: 
PDG00000500.jpg
                                                         Personlig smak og artige innfall jatakk! :jepp: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...