Gå til innhold

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun vil ikke ha hans drageflaskegreie, han vil ikke ha tusen rosa puter med blonder i sofaen. Da finner man noe begge liker.

Anonymkode: a0dc3...2d2

Tipper det er nøyaktig de samme folkene som liker tusen rosa puter med blonder som også liker JD-drager.

Så da passer de jo sammen!

Anonymkode: 1f32d...c44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det er nøyaktig de samme folkene som liker tusen rosa puter med blonder som også liker JD-drager.

Så da passer de jo sammen!

Jeg tror det er de samme som liker Star Wars og Ringenes herre som liker drager, de med rosa puter liker « love»  og «carpe diem» skilt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, absinthia skrev:

Jeg tror det er de samme som liker Star Wars og Ringenes herre som liker drager, de med rosa puter liker « love»  og «carpe diem» skilt. 

Ok, da tror vi ulikt.

Trodde LOVE og CARPE DIEM hørte sammen med beige og stramme linjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da tror vi ulikt.

Trodde LOVE og CARPE DIEM hørte sammen med beige og stramme linjer..

Det også! - samt hvitt og grått interiør. 

Undertegnede er samboer med en eier av et maleri av en stormtrooper fra Star Wars som det under. Vi hadde det i datavdelingen i stua, men da vi flyttet hit, pakket han det bort og jeg har nå hengt det i trappen til andre etasje. 

Han liker forresten ting i svart og hvitt, samt stramme linjer, jeg liker farger, retro ting og brukte møbler. Vi har egentlig klart å kombinere disse tingene helt greit. 

98BE7B48-E5CA-43FD-A73A-3292B1EDC4BD.png

Endret av absinthia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme for meg. Stua vår er full av diverse nerdeting på utstilling allerede (både mitt og hans). Synes flasken er tacky da, men det er jo begges hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, batcat skrev:

Ja det skulle han fått lov til, det får være humorinnslaget 😂

Fint :) Denne også? 😁

62f1a0c58c5b013ee5f7961aba8fb6e6.jpg

Anonymkode: 45d6b...092

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere skrekkelige stygge interiørting finnes her 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den dragen var grise harry men velger min kamper med omhu. Så ja den hadde fått plass i stua. 

Anonymkode: 06c1f...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis din mann insisterte på å plassere denne fra hans ungkarshule, i deres lekre stue, hvordan hadde du mottatt det? Hadde du nektet han det eller?

jack-daniels-dragon-lamp-etsy-1024x576.j

:skratte: den var jo så harry at den ble genial!

Du må jo la han plassere den i finstua :ler: jeg hadde i alle fall automatisk blitt mer glad i en dame som lot meg plassere den i en stue med pynteputer, lysestaker og dame-dill-dall. Da har en funnet seg en bra dame - og så har man et samtaleemne om praten går treigt med gjestene. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nektet mannen, og han hadde nektet meg. Vi har ikke eventyrfigurer i stua, ei heller spritflasker som pynt. 

Anonymkode: 45ad0...076

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nektet mannen, og han hadde nektet meg. Vi har ikke eventyrfigurer i stua, ei heller spritflasker som pynt. 

Anonymkode: 45ad0...076

Dette! ⬆️

Det er VÅR stue, og begge må ha vetorett. Man kan gjerne være fantasy-nerd, men man dekorerer ikke stua med drager uten at begge er enige om det. Spritflasker til pynt hører kun hjemme hos rednecks. Da kan man like gjerne dra fram sørstatsflagget samtidig, lizzm. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh joda. Dragen er kul, men er ikkje sååå keen på spritflasker. Det er litt harry, kunne hatt den i garasjen da... Men vi har faktisk ikkje så mykje dekor framme generelt. Minimalisme. Blitt litt kåt på Marie kondo metoden, så vi var på dynga FIRE gonger. Trur ikkje spritdragen hadde blitt valgt ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde pinadø vært greit det, men da skulle vi gjort det skikkelig. Det hadde vært greit, dersom jeg kunne fått gravd fram settet mitt fra da jeg bodde på hybel på videregående, med lysestaker som jeg har laget av et antall Peach Canei-flasker.

Hvis dette ikke hadde vært greit for han, så hadde jeg dumpa han og sendt han "Distinksjonen" i posten. 

Nå har jeg da ingen mann, så dette ble bare tull, men de nevnte lysestakene, de har jeg. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Søgni skrev:

Nå har jeg da ingen mann, så dette ble bare tull, men de nevnte lysestakene, de har jeg. :)

Ha ha, jeg har Black Tower-lysestaker fra studietiden for ca 20 år siden, den gangen hvitvinsflasken var helsvart og i litt ruglete finish. De er ett eller annet sted i boden, og de er dekorert med uante mengder størknet, grønn stearin som jeg lot renne nedover flasken, fordi det var så stilig. Rundt halsen på minst en av flaskene har jeg på toppen av det hele knyttet en stor, grønn silkesløyfe. 

De er en del av det enkelte vil kalle terrorbalansen i hjemmet. Jeg HAR nemlig en mann. Hvis mannen min vil «pynte» stua med realistiske krigsoppstillinger av tanks og fly, som han møysommelig har bygget fra byggesett og malt for hånd, kommer Black Tower-lysestakene med stearin og silkesløyfe også frem fra glemselen. 😂

Endret av Ullvott
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D hadde brydd meg midt bak er ikke interiør interessert så bare å fylle opp men tørk støvet kan han jo bidra med. Eneste jeg hadde takket nei til er Gloryhole i gangen😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg, helt uten å spørre noen, har plassert lampen nedenfor i stuen så hadde jeg vel ikke hatt så mye jeg skulle ha sagt... :ler:

Dachslampe.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...