Gå til innhold

Merkelig sjef og dopauser på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobberi en klesbutikk og  vanligsvis litt over 8 timer de dagene jeg jobber ved siden av studier.

Da jeg spurte sjefen min om å ta lunsjpausen min idag i 15 tiden sa hun jeg tok for mye pauser. Jeg ble perpleks og skjønte ingenting da jeg ikke hadde spist siden frokost og hadde vært på beina i over 5 timer. 

Men hun mente at jeg tok for mange og lange dopauser. Dette sa hun høyt i butikken når det var folk der. Ble helt satt ut. Men så begynte jeg å tenke på det her, tar som regel 4-5 tissepauser på jobb fra jeg drar hjemmefra kl 9 og til jeg er ferdig på jobb kl 18:15, er det veldig mye i deres øyne haha?

syntes det er litt creepy at sjefen går å tenker over sånt, og det er en butikk jobb så betyr ikke all verden om jeg bruker tilsammen 10-15 minutter på toaletter i løpet av en arbeidsdag(syntes jeg) og dopauser er vel ikke det samme som lunsjpause vel?

har lyst til å ta opp dette med sjefen da jeg kjenner at jeg er skikkelig irritert nå. Men har ikke så lyst til å diskutere do oppholdene mine heller. 

 

 

Anonymkode: c43c4...ffc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg tisser lite, men jeg har 1-2 tissepauser fra jeg drar hjemmefra 07:30 og til jeg kommer hjem i 16:30-tiden. 

5 tissepauser høres mye ut  

Anonymkode: baf9b...637

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går kanskje på do 1 gang i løpet av dagen. Som regel 0 ganger... så jeg syns 4-5 er mange turer ja 😂

Anonymkode: 90484...26e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke vanlig å gå på do annenhver time? De fleste klarer å holde seg 3-4t. Sikker på det totalt tar kun 15min? Må du langt vekk?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje 2 tissepauser i løpet av 8 timer......

Anonymkode: fee57...6c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker mye vann, så må jo tisse mer enn 1-2 ganger i løpet av en arbeidsdag. Syns hun kan stappe meningen sin et visst sted.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 07:30 - 15:00 så går jeg på do ca 4 ganger. Synes ikke det er voldsomt mye.

Anonymkode: 4722b...281

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en ganske lang arbeidsdag, men 4-5 ganger er litt mye. 3 ganger burde være innafor, men en av dobesøkene bør legges til matpausen din. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som andre her 1-2 tissepauser i løpet av en arbeidsdag. Jobber ofte ca. 10 timer dagen, og gjerne mer.

Anonymkode: c7b6b...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med blæra, jeg klarer meg med en tissepause, den tar jeg i pausen.

Anonymkode: 4cb4e...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, sølvdryss skrev:

Det er vel ikke vanlig å gå på do annenhver time? De fleste klarer å holde seg 3-4t. Sikker på det totalt tar kun 15min? Må du langt vekk?

 

Tisser vel kanskje en gang eller to mer enn gjennomsnittet iforhold til en del her inne ser jeg nå-drikker veldig mye vann og litt for glad i kaffe er jeg også. Nei har do i butikken så tar ikke lange tiden. Derfor jeg syntes det var en merkelig ting å slenge ut.

Anonymkode: c43c4...ffc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du problemer med blæra, jeg klarer meg med en tissepause, den tar jeg i pausen.

Anonymkode: 4cb4e...4fd

Ja kronisk blærekatar rett og slett

Anonymkode: c43c4...ffc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tisser vel kanskje en gang eller to mer enn gjennomsnittet iforhold til en del her inne ser jeg nå-drikker veldig mye vann og litt for glad i kaffe er jeg også. Nei har do i butikken så tar ikke lange tiden. Derfor jeg syntes det var en merkelig ting å slenge ut.

Anonymkode: c43c4...ffc

Drikk mindre da.Jeg heller nok i meg 1-1,5 liter i løpet av en arbeidsdag, går på do kanskje en gang fra jeg har forlatt hjemmet til jeg returnerer. 

Anonymkode: 1fd69...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tisser vel kanskje en gang eller to mer enn gjennomsnittet iforhold til en del her inne ser jeg nå-drikker veldig mye vann og litt for glad i kaffe er jeg også. Nei har do i butikken så tar ikke lange tiden. Derfor jeg syntes det var en merkelig ting å slenge ut.

Anonymkode: c43c4...ffc

Når drikker du all denne kaffen på jobb? I arbeidstiden?

Anonymkode: f2cf3...847

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overaktiv blære og tisser en gang i timen. Ikke snakk om at jeg klarer å holde meg mer enn et minutt hvis jeg først må.Du har all rett til å tisse når du vil, det kan ikke sjefen legge seg opp i. 

Anonymkode: 56af4...b9e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tisser vel kanskje en gang eller to mer enn gjennomsnittet iforhold til en del her inne ser jeg nå-drikker veldig mye vann og litt for glad i kaffe er jeg også. Nei har do i butikken så tar ikke lange tiden. Derfor jeg syntes det var en merkelig ting å slenge ut.

Anonymkode: c43c4...ffc

Tar du en av disse tissepausene i forbindelse med lunsjpausen din?

Jeg kan forstå at hun reagerer. 15 min er en halv lunsjpause.

Anonymkode: c7b6b...bc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skryt av hvor lite man går på do her😁

Må man pisse så må man pisse. Høres grusomt ut med en sjef som fører statistikk over dobesøk. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...