AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #81 Del Skrevet 16. februar 2020 Hvorfor irritere seg over hva andre gjør? Dårlig samvittighet? For min del liker jeg å trene, enten jeg er på ferie eller ei. Jeg er heller ikke glad i sukker, og HAR FAKTISK SJELDEN LYST PÅ NOE MED SUKKER I........ Eller er det slik at ferie betyr at man MÅ spise usunt, drikke mye alkohol, bare sitte i ro? For meg er ferie avkobling fra å stå opp tidlig, matpakke, klesvask, jobb, lekser . Jeg gleder meg til fri, slik at jeg kan ta en-to ekstra toppturer på fjellet sammen med familien osv. Anonymkode: af94c...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #82 Del Skrevet 16. februar 2020 På 15.8.2019 den 8.02, WhisperingWind skrev: Så enig. For alle er ikke mat kos. Jeg kan selvsagt kose meg med et godt måltid, men jeg vil ikke ha kake etter jeg har spist et solid måltid. Jeg forstå egentlig ikke logikken med å spise mer etter at en har spist seg mett? 🧐Kake for meg er ikke noe jeg forbinder med å kooooose meg. Jeg koser meg når jeg jogger. Eller når jeg er på ferie og dykker og klatrer i fjellvegger😃 Dere forstår det ikke fordi dere er heldige og ikke har den sterke belønningsfølelsen når man spiser. Når man spiser noe godt er det fest i hele kroppen, det smaker SÅ GODT, man bare MÅÅÅ ha mer, det kjennes fantastisk!! Anonymkode: eea62...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå