Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Gul_gul skrev:

Lenke/bilde? 

Man ser det her. Fra Sophie Elises Instagram. Ellers ser man det jo på videoer. Må være kjipt å ha gjort det mot seg selv, i så ung alder i tillegg. 

20200325_220153.jpg

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man kan tydelig se i den nye videoen hennes på youtube at hun prøver å skjule høyre side av nesa. Og helt enig med at Charlie viser at han er veldig ukomfortabel i måten hun behandler han på snap. Og det plager meg hvordan hun holder den nye hunden for å ta et bilde, selv om den sikkert tåler det, men jeg bare liker det ikke..

En annen ting jeg synes er virkelig urovekkende er at hun sier hun skal til Spania i denne youtube-videoen, men i kommentarfeltet så skriver hun at hun ikke skal dra allikevel og skulle vært i Spania nå. Så er denne hunden da et veldig impulskjøp nå som hun ikke får dratt? I en annen youtube-video for 1 måned siden så vurderte de jo en sånn bostonterrier eller noe. Hvor kommer denne pomeranianen inn i bildet plutselig?

(lenke til bilde med kommentaren på youtube:) 88789x39039

Og skal hun ikke til New York for å ta en siste sprøyte i nesa snart, er det derfor nesen kollapser kanskje? Føler på meg at hun ikke er noe fornøyd nå som den kollapser, noe det ikke er rart skjer mtp. hvor utrolig smal hun har gjort den.

Endret av hundenbossen
  • Liker 22
Skrevet

Hvordan ser dere at nesa kollapser? Hva skal skal man se etter? 

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, hundenbossen said:

Og det plager meg hvordan hun holder den nye hunden for å ta et bilde, selv om den sikkert tåler det, men jeg bare liker det ikke..

I hennes forsvar så tror jeg ikke det er SE sin tykke hånd på bildet av den nye hunden, det ser ut som et typisk bilde fra oppdretter. Men ja, enig i at hun ikke ser ut til å være særlig flink med dyr, noe som er bekymringsverdig da hun har hatt dyr «hele livet». Og det at hun bare dumper alle på familien sin når hun er lei er et ganske stort rødt flagg i seg selv...

• Liker 13
Skrevet
9 timer siden, rebony skrev:

I hennes forsvar så tror jeg ikke det er SE sin tykke hånd på bildet av den nye hunden, det ser ut som et typisk bilde fra oppdretter. Men ja, enig i at hun ikke ser ut til å være særlig flink med dyr, noe som er bekymringsverdig da hun har hatt dyr «hele livet». Og det at hun bare dumper alle på familien sin når hun er lei er et ganske stort rødt flagg i seg selv...

Ah, ser det nå. Ja.. Hvorfor må hun kjøpe valp nå igjen, det er ekstremt mye jobb også. Blir så lei meg med tanke på hvordan denne hunden kommer til å få det... Og hun har jo allerede en pomeranian (Charlie), hvorfor ikke ta han tilbake? Det med at han ikke liker menn er jo bare tull da han bor hos faren, og Charlie var jo med Kasper og Sophie på en tur til en hytte i Sophie elises verden.

16 timer siden, Heisann1234 skrev:

Hvordan ser dere at nesa kollapser? Hva skal skal man se etter? 

Se på høyre nesebor, det henger ned.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Dette intervjuet fra God Kveld Norge er for nesten nøyaktig et år siden. Fra 2:38 i videoen så spør Dorthe Skappel om Sophie kunne tenke seg å ta silikon igjen (siden hun nettopp har tatt ut), SE sier hun aldri kunne tenke seg å ta silikon igjen. 

Senere i intervjuet spør også Dorthe om hun kunne tenke seg å fjerne det i rumpa også, SE sier hun ikke har hatt noen problemer med rumpa (noe hun nå har gått ut og sagt at det har hun hatt). Dorthe spør om det er silikon, og SE sier det er fett. Hvorfor lyve så sykt, merker jeg blir irritert. Ett år etter så har hun altså fikset nesen igjen, satt inn silikon igjen, tatt ut silikonen i rumpa, satt inn ny silikon i rumpa OG satt inn noe greier i hoftene. Om 1 år er jeg spent på hva mer som er fikset på, for det kommer jo åpenlyst til å skje.

Endret av hundenbossen
  • Liker 46
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 timer siden, hundenbossen skrev:

Dette intervjuet fra God Kveld Norge er for nesten nøyaktig et år siden. Fra 2:38 i videoen så spør Dorthe Skappel om Sophie kunne tenke seg å ta silikon igjen (siden hun nettopp har tatt ut), SE sier hun aldri kunne tenke seg å ta silikon igjen. 

Senere i intervjuet spør også Dorthe om hun kunne tenke seg å fjerne det i rumpa også, SE sier hun ikke har hatt noen problemer med rumpa (noe hun nå har gått ut og sagt at det har hun hatt). Dorthe spør om det er silikon, og SE sier det er fett. Hvorfor lyve så sykt, merker jeg blir irritert. Ett år etter så har hun altså fikset nesen igjen, satt inn silikon igjen, tatt ut silikonen i rumpa, satt inn ny silikon i rumpa OG satt inn noe greier i hoftene. Om 1 år er jeg spent på hva mer som er fikset på, for det kommer jo åpenlyst til å skje.

Forbilde my AS 🍑, hele konseptet SE er galskap satt i system. Og i tillegg tjener SE AS penger på denne galskapen. 

Gjest Lirah
Skrevet
2 timer siden, hundenbossen skrev:

Jeg er enig og alt sånt men hva får en voksen mann til å bry seg om dette? Jeg ser du har kommentert nøyaktig det samme under videoen på youtube....... 

Skrevet
1 time siden, Lirah skrev:

Jeg er enig og alt sånt men hva får en voksen mann til å bry seg om dette? Jeg ser du har kommentert nøyaktig det samme under videoen på youtube....... 

Og?..

Skal bare jenter i en viss aldersgruppe uttale seg?

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, Lirah skrev:

Irrelevant. Det Sophie Elise gjør og uttaler seg om, er lavmål uansett.

• Liker 19
Skrevet

Nå blir det jo litt mer komplisert å operere seg, samt alle typer hudpleie, fillers, bryn, vipper osv...

• Liker 9
Skrevet

Dette intervjuet hadde jeg ikke sett før. Hun lyver skuffende lett.

Liker ikke løgn! 

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, Isild skrev:

Dette intervjuet hadde jeg ikke sett før. Hun lyver skuffende lett.

Liker ikke løgn! 

Har ikke sett dette intervjuet men at hun lyver lett har blitt bevist gang på gang, desverre.

• Liker 13
Skrevet

Jeg blir så forbannet over at media ikke tar ordentlig tak i all løgnen hennes!😖😖

• Liker 35
Skrevet
3 hours ago, Isild said:

Ja, enig! 

Men, dette sjokkerte meg nesten. Hun lyver så hun tror det selv.. Ganske skremmende 😕 Dyp, voksen samtale med Dorthe om hvor farlig det kan være med implantater i brystene (overse kuler, "klumper" osv) , for så å sette inn nye. Videre snakke om at rumpa kan hun ikke fjerne for det er "fett" , for så å få masse mediadekning senere -  for å fjerne silikonen der bak (og sette inn ny og større) 

Gir opp jeg. Fullstendig. 

Enig. Det er patologisk hos henne. Løgnene triller ut som erter utav en sekk, og ofte uten at det tilsynelatende er behov for det. Kort tid etterpå har hun helt glemt hva hun har sagt og sier noe helt annet. Dersom hun blir konfrontert med det, sier hun en tredje variant. Har hun selv kontroll over hva som er sant og hva som er løgn - hvem vet?

• Liker 26
Skrevet

Jeg så den nye YT videoen hennes i går. Altså, jeg klarte ikke se på hele videoen, hun har begynt å prate helt forferdelig rart? Og på en måte som er så unaturlig, eller hva jeg måtte si. Virker som at hun gjør til stemmen sin veldig, eller hva er galt?! Fikk helt avsmak  haha

• Liker 16
Gjest eelisabethh
Skrevet
1 time siden, Rosatoast skrev:

Jeg så den nye YT videoen hennes i går. Altså, jeg klarte ikke se på hele videoen, hun har begynt å prate helt forferdelig rart? Og på en måte som er så unaturlig, eller hva jeg måtte si. Virker som at hun gjør til stemmen sin veldig, eller hva er galt?! Fikk helt avsmak  haha

Har ikke sett videoen du snakker om, men jeg tenkte på det samme når jeg hørte hun snakket både engelsk og norsk på instastory. Høres ut som hun går inn for å snakke mer rolig og mørkt... 

Det er jo egentlig ikke noe å henge seg opp i, men skjønner at det kan bli litt irriterende i lengden. 

Skrevet (endret)
9 timer siden, Rosatoast skrev:

Sammenligner man med intervjuer med henne for flere år siden så er mye forandret syns jeg. Tidligere var hun ganske "rett opp og ned" når hun snakket. Ikke så mye gestikulering med hendene, ikke så mye smil . Nå er det veldig gestikulering med hendene, veldig fokus på å smile.

På meg virker det litt innøvd. Det virker som hun hele veien har hatt en "karakter" hun har visualisert ,som hun streber med å bli,  - så hun modellerer utsiden og øver inn væremåte. 

Det virker sånn. 

Oppdatering av innlegget: Lette etter link til intervjuer som viser det jeg mener, og fant dette. Et intervju som ikke er mer enn 3 og et halvt år gammelt som handlet om å endre prioriteringer. Hun ønsket ikke å fortsette med fokuset på kropp. 

Hun er forøvrig virkelig ikke til å kjenne igjen utseendemessig. Gikk skikkelig bra den endringen av prioriteringer. Lei av å "kritisere" henne egentlig også. Skulle ønske som flere sier at media kunne konfrontere med noen av alle løgnene og dobbeltmoralen som har herjet i alle år - samtidig som de hyller henne for alle operasjonene av nye impantater INN kamuflert som "SE fjerner silikon" og "SE fjerner farlige implantater"

Endret av Isild
  • Liker 23
Skrevet

Jeg har aldri klart å mislike Sophie Elise. Jeg ser at hun er en usikker person og jeg tror hun oppriktig er en god person. Hun gjør feil som alle oss andre og tar kanskje dårlige valg, men jeg tror ikke hun gjør dårlige valg bevisst. Hun er som alle oss andre. Man lærer så lenge man lever. Man hører ikke nødvendigvis på kritikk, men man skjønner kritikken i ettertid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...