Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Nebel86 skrev:

Veldig rart å påstå at hunden ikke går overens med noen menn når hun skrev tidligere at den ble mest glad i eksen hennes, og at den hadde opplevd traumer i en alder av 11 uker (men i blogginnlegget fra 2019 at den var den mest avslappede, roligste og kosete hunden hun hadde møtt, og at han klarte seg så fint med nye mennesker) Var det eksen hennes Robin som var slem og ga den traumer da..?  Merkelig opplegg.

Bor ikke den hunden hos foreldrene hennes? Faren hennes er vel mann, eller..?

• Liker 32
Skrevet
17 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Bor ikke den hunden hos foreldrene hennes? Faren hennes er vel mann, eller..?

Svært godt poeng! 

• Liker 18
Skrevet (endret)

Gud hvor mye svada å pjatt hun kommer med i den siste YouTube videoen. Nå legger hun skylden på at det var folk som fortalte henne hva å hvilken  type pysiske lidelser hun "hadde" når hun selv blogget om det lenge før🤦‍♀️ 

《 jeg er verken flørtete eller ser på meg selv som deilig og sexy》

Nei da lurer jeg på hvorfor hun har valgt å ha hele badet dekket av speil om det ikke var hun selv hun skulle titte litt ekstra på gjennom dagene🙄

Ja, jeg får forsatt fnatt av den jentungen til tross for at hun er 25.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 25
Skrevet
16 minutter siden, Isild skrev:

Svært godt poeng! 

Takk, det understreker jo bare den logiske bristen i "forsvarstalen" hennes vedrørende anskaffelse av ny hund, framfor å hente hjem igjen den hun allerede har. 

• Liker 14
Gjest gjest- silje
Skrevet (endret)

At hun skal ha en til hund nå, er jo rart? Hun klarer ikke å ta vare på en hund, det har hun bevist før. Det Var jo heller ikke så lenge siden hun vurderte en hund, men slo det ifra seg. 

Hva skjer med nesen - høyre nesebor, har hun skrevet eller sagt noe om det? Hun filmer og tar bilder kun fra venstre side.

Endret av gjest- silje
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

SE klarer knapt å ivareta seg selv, hvordan skal hun da klare å ivareta en hund?

Skrevet
13 timer siden, gjest- silje skrev:

At hun skal ha en til hund nå, er jo rart? Hun klarer ikke å ta vare på en hund, det har hun bevist før. Det Var jo heller ikke så lenge siden hun vurderte en hund, men slo det ifra seg. 

Hva skjer med nesen - høyre nesebor, har hun skrevet eller sagt noe om det? Hun filmer og tar bilder kun fra venstre side.

Neseboret er delvis kollapset på den ene siden. Ser ganske bad ut. 

• Liker 15
Skrevet

Hvorfor har hun så lite oversikt over hva hun har gjort og sagt tidligere? Som andre har påpekt, var hun hverken 19 eller singel da hun fikk Charlie. Hun ble 21 det året og var samboer med Robin. I tillegg høres det veldig rart ut at Charlie ikke liker menn, han bor jo sammen med en (faren til SE). 

• Liker 27
Skrevet
10 minutter siden, Arabella3 skrev:

Hvorfor har hun så lite oversikt over hva hun har gjort og sagt tidligere? Som andre har påpekt, var hun hverken 19 eller singel da hun fikk Charlie. Hun ble 21 det året og var samboer med Robin. I tillegg høres det veldig rart ut at Charlie ikke liker menn, han bor jo sammen med en (faren til SE). 

Jeg tror hun er så vant til å si det som passer seg best i en hver situasjon, at hun nå har mistet helt oversikten. Jeg kjenner ei privat som er slik. Hun er en person som blir veldig godt likt begynnelsen av nye vennskap, men etter som årene går så ser man at det stadig blir nye utskiftninger av venner fordi folk til slutt ser at hun bare snur kappen etter vinden, og lyver når det passer henne best. 

• Liker 23
Skrevet
31 minutter siden, DianaV skrev:

Ja, har lagt merke til at det er noe med det jeg også. Trist, men ikke uventet, for den nesen har fått gjennomgå:

• Liker 11
Gjest Gul_gul
Skrevet
4 hours ago, DianaV said:

Lenke/bilde? 

Skrevet
4 timer siden, DianaV skrev:

Det ødelegger for den unnskyldningen «jeg opererte nesa for å få puste bedre»

kan ikke se for meg at det er lettere å puste igjennom den nesa hun nå har

• Liker 15
Skrevet
På 24.3.2020 den 9.19, Plannergirl skrev:

Hun er ikke i karantene, men kaller det karantene fordi det er basically det livet de fleste uten jobb å gå til har akkurat nå. 

Ikke jobb? En kan mene mye om influencere men å ikke kalle det jobb synes jeg er å vise lite kunnskap. Når et selskap omsetter for flere millioner betyr ikke det at pengene renner inn av seg selv. Det ligger mye jobb bak selvom en kan mene mye om selve jobben. 

I dag hvor ALT er i endring er det nettopp denne gruppen samt mange andre som jobber online som vil overleve. En vanlig jobbhverdag er det få som har og derfor synes jeg det er respektløst og ikke kalle det jobb. Men gjerne noe om hvordan de utfører sitt virke men at influencere ikke jobber blir bare dumt. 

Ta TikTok f eks. De som jobber der bruker timer hver dag på å lage videoer. MYE jobb men helt annerledes enn det folk flest er vant til

• Liker 5
Gjest Plannergirl
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Littlewoman skrev:

Ikke jobb? En kan mene mye om influencere men å ikke kalle det jobb synes jeg er å vise lite kunnskap. Når et selskap omsetter for flere millioner betyr ikke det at pengene renner inn av seg selv. Det ligger mye jobb bak selvom en kan mene mye om selve jobben. 

I dag hvor ALT er i endring er det nettopp denne gruppen samt mange andre som jobber online som vil overleve. En vanlig jobbhverdag er det få som har og derfor synes jeg det er respektløst og ikke kalle det jobb. Men gjerne noe om hvordan de utfører sitt virke men at influencere ikke jobber blir bare dumt. 

Ta TikTok f eks. De som jobber der bruker timer hver dag på å lage videoer. MYE jobb men helt annerledes enn det folk flest er vant til

De som ikke er i jobb akkurat nå/ ikke har en jobb å GÅ til i disse koronatider (dvs alle som ikke er kritiske for samfunnet). Mtp at neste alle er permiterte eller har hjemmekontor gjelder det de fleste, også influencere. Slapp av, du misforsto. Det var for å vise hvorfor man kan kalle det karantene selv om man ikke er pålagt karantene. De med hjemmekontor kan jo holde seg inne hele dagen akkurat som folk i karantene 

Endret av Plannergirl
Skrevet
13 minutter siden, Littlewoman skrev:

Det var ikke slik jeg leste det Plannergirl skrev. 

Jeg oppfattet at det sto "De fleste uten en jobb å gå til om dagen lever basically et karanteneliv". Selv om SE jobber, så jobber hun ikke på en arbeidsplass fra 08 - 16 akkurat. Hun "går ikke på jobb" slik vi kjenner begrepet. 

• Liker 14
Skrevet

Noen som vet hvilken rase den nye hunden hennes er?

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, K91 said:

Noen som vet hvilken rase den nye hunden hennes er?

Jeg kan absolutt ingenting om hunder så ikke stol på meg, men ser veldig ut som en pomeranian. 

139B2AB6-051E-4071-8CB5-10AB0BFB855A.png

• Liker 1
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
1 time siden, rebony skrev:

Jeg kan absolutt ingenting om hunder så ikke stol på meg, men ser veldig ut som en pomeranian. 

139B2AB6-051E-4071-8CB5-10AB0BFB855A.png

Stakkars liten 😢

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...