Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)

https://730.no/joakim-kleven-generation/ Her mobber Kleven HM,  jeg siterer :«Alle har en stemme. Bruk den.» Hvis du må velge ut én hjertesak som er viktig for deg – hva er det? Hvis jeg skal si noe konkret må det være tekstilindustrien. Etter å ha laget serien Sweatshop ble det definitivt min store hjertesak. Det er en helt grusom industri, det er rett og slett moderne slaveri. H&M er en forferdelig organisasjon". Sitat slutt. Stakkars HM som blir så mobbet.

Endret av lillesnøfnugg
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
15 minutter siden, J.. skrev:

👏

20200202_230717.png

Fy fader! Hvor lavt kan man synke?? SE fronter noe helt psyke idealer. Helt ræva bokstavelig talt. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
5 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Fy fader! Hvor lavt kan man synke?? SE fronter noe helt psyke idealer. Helt ræva bokstavelig talt. 

Jada.

Knapt nok hatt tid til å rykke ut drenet fra ræva før disse bildene fløt ut på Instagram..

• Liker 22
Skrevet (endret)

Ole Olsen er plastisk kirurg på brannskadeavd på Haukeland. Mye jobb og ugunstig arbeidstid, samtidig som det er en kjent sak at man blir ikke rik når man jobber på offentlig sykehus. Det er på det private markedet pengene ligger. 

Så; Ole Olsen starter privatklinikk for plastisk kirurgi, kona ansetter han som sekretær. De markedsfører seg nesten utelukkende via sosiale medier, kona har i tillegg en blogg som det reklameres på, og det er unge kvinner som er målgruppen. Kona oppretter også en YouTube konto der de filmer og publiserer inngrepene. I tillegg til at Dr Olsen sin klinikk blir en suksess så blir også både blogg og youtubekontoen ekstremt populært og kona tjener høye summer på sine sosiale medier. 
Pengene strømmer inn via klinikken, og Dr Olsen blir etterhvert en rik mann. 

Etterhvert begynner folk å reagere på dette, siden å tjene penger på unge kvinners usikkerhet og plastisk kirurgi er dypt uetisk, og det eksploderer i medier der det blir rettet kraftig kritikk mot Dr Olsen og fruens virksomhet. 

Kan Dr Olsen erklære seg mobbet, eller er det velberettiget kritikk av en kynisk virksomhet? 

Endret av skruf
  • Liker 26
Skrevet
12 timer siden, #Sunrise skrev:

Kristin gjør jo ikke saken om kroppspress noe bedre 😳 

Sophie Elise sier jo stadig vekk at operasjoner ikke hjelper, å at hun ikke føler seg mer komfortabel etter operasjoner.. hun setter jo et veldig positivt fokus på at oprasjon er ikke løsningen. 

Jeg blir mer obs på kroppspress av Kristin en av Sophie Elise

Ikke Komfortabel etter opperasjoner? Tenker hun får en skikkelig opptur etter hver operasjon. Det du sier stemmer ikke med hva vi ser. Hun er overlykkelig hver eneste gang hun har operert. Hun viser villig frem forandringene, uansett hvor mye kritikk hun får.  Dette viser jo galskapen hun driver med. Hun finner nok noe nytt å pusse opp snart, etc........

• Liker 25
Skrevet (endret)
16 minutter siden, skruf skrev:

Ole Olsen er plastisk kirurg på brannskadeavd på Haukeland. Mye jobb og ugunstig arbeidstid, samtidig som det er en kjent sak at man blir ikke rik når man jobber på offentlig sykehus. Det er på det private markedet pengene ligger. 

Så; Ole Olsen starter privatklinikk for plastisk kirurgi, kona ansetter han som sekretær. De markedsfører seg nesten utelukkende via sosiale medier, kona har i tillegg en blogg som det reklameres på, og det er unge kvinner som er målgruppen. Kona oppretter også en YouTube konto der de filmer og publiserer inngrepene. I tillegg til at Dr Olsen sin klinikk blir en suksess så blir også både blogg og youtubekontoen ekstremt populært og kona tjener høye summer på sine sosiale medier. 
Pengene strømmer inn via klinikken, og Dr Olsen blir etterhvert en rik mann. 

Etterhvert begynner folk å reagere på dette, siden å tjene penger på unge kvinners usikkerhet og plastisk kirurgi er dypt uetisk, og det eksploderer i medier der det blir rettet kraftig kritikk mot Dr Olsen og fruens virksomhet. 

Kan Dr Olsen erklære seg mobbet, eller er det velbegrunnet kritikk av en kynisk virksomhet? 

Nei han kan ikke erklære seg mobbet. Det da rettet kraftig velbegrunnet kritikk mot hans kyniske virksomhet som han hat valgt å bruke navne sitt til. Det er akkurat dette folk ikke klare og skille mellom SE som person og SE AS offentlig virksomhet.

Endret av Uglesjel
  • Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, Uglesjel skrev:

Nei han kan ikke erklære seg mobbet. Det da rettet kraftig velbegrunnet kritikk mot hans kyniske virksomhet som han hat valgt å bruke navne sitt til. Det er akkurat dette folk ikke klare og skille mellom SE som person og SE AS offentlig virksomhet.

Som Kristin Gjeldsvik sa på instastory i går; Sophie Elise er ikke en liten spurv som sitter å blogger fra pikerommet i Harstad; hun er Sofie Steen-Isachsen, ei kvinne på 25 år som bor i Oslo og drifter en millionbedrift som hun og faren tjener seg rik på. 

Mange klarer ikke å skille dette, Gjeldsvik tordnet ikke mot mennesket Sofie, men mot bedriften Sophie Elise. 

• Liker 31
Skrevet
5 minutter siden, skruf skrev:

Som Kristin Gjeldsvik sa på instastory i går; Sophie Elise er ikke en liten spurv som sitter å blogger fra pikerommet i Harstad; hun er Sofie Steen-Isachsen, ei kvinne på 25 år som bor i Oslo og drifter en millionbedrift som hun og faren tjener seg rik på. 

Mange klarer ikke å skille dette, Gjeldsvik tordnet ikke mot mennesket Sofie, men mot bedriften Sophie Elise. 

Nettopp. Så lenge folk ikke klare og skille mellom dette så kommer jeg til å støtte henne fullt ut. Kristin har nok en gang bevist for viktig folk som henne er og ha i sosiale medier. Jeg trudde virkelig at 2020 skulle bli det pret unge folk skulle få slippe unna enda mer kroppress. Men det ser ut til at 2020 vil bli det året som speiler seg i 2019.

• Liker 21
Skrevet
14 timer siden, #Sunrise skrev:

Sophie Elise sier jo stadig vekk at operasjoner ikke hjelper, å at hun ikke føler seg mer komfortabel etter operasjoner.. hun setter jo et veldig positivt fokus på at oprasjon er ikke løsningen. 

Hva hun sier er en ting, hva hun viser er noe annet. Hun ser SVÆRT komfortabel ut nå om dagen - har nesten ikke sett maken til å vrikke og vri på seg - helst med minst mulig klær. 

Actions speaks louder than words. 

• Liker 33
Skrevet
15 timer siden, #Sunrise skrev:

Her var det virkelig mye feil info du kommer med. Det ser ut til at du ikke er er så oppdatert på hvem som faktisk bruker timesvis med tid foran kameraet enn å ha vanlig klær på seg. Du må virkelig sjekke ut hva som er rett info eller ikke; før du velger å uttaler deg i slike saker sånn som dette. Skal du først ta Kristin så gjør det på den rette måten og ikke basert på vrøvlete info som ikke passer til sakens kjerne. 

Når det gjelder ditt utsagn om at Kristin ikke gjør kropppress noe bedre så snubler du virkelig i ordene dine. Kristin er en forkjemper på dette tema. Om du titter litt ekstra på IG til SE så vil du se at hun har svært minimalt med klær på mange av sine bilder. Sjekker du storyen så ser du også at hun elsker seg selv så ubeskrivelig høyt at hun ser rett inn i tåka ang hvor mye hun har operert seg. 

• Liker 24
Skrevet

Jeg har vanskelig for å tro at hun har så mye angst og usikkerhet når hun kontinuerlig viser seg frem slik hun gjør. 

Det virker jo som at operasjonene hjelper henne psykisk sett. Hun blir jo fornøyd og går mye ut på fest. 

Psykisk lidelse kan manifesteres forskjellig og hun har nok en finurlig versjon av angst. Og så synes jeg hun viser symptomer på andre ting, ikke bare Bipolar lidelse. 

• Liker 9
Skrevet
10 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Jeg har vanskelig for å tro at hun har så mye angst og usikkerhet når hun kontinuerlig viser seg frem slik hun gjør. 

Det virker jo som at operasjonene hjelper henne psykisk sett. Hun blir jo fornøyd og går mye ut på fest. 

Psykisk lidelse kan manifesteres forskjellig og hun har nok en finurlig versjon av angst. Og så synes jeg hun viser symptomer på andre ting, ikke bare Bipolar lidelse. 

Operasjonene har garantert gitt henne boost av selvtillit. For nå høster  hun komplimenter i øst å vest for ørene sine. Ekstra viktog å starte naken med å ta en dobbel kikk på seg selv og avslutte dagen med akkurat det samme. Når det gjeld hennes "psykiske lidelser" så tror jeg nok at dem  bare var til pynt nå som hun ikke lengre blogger. For en person som sliter pysisk snur ikke så kjapt om som hun har gjort.

• Liker 8
Skrevet
23 minutter siden, Uglesjel skrev:

Operasjonene har garantert gitt henne boost av selvtillit. For nå høster  hun komplimenter i øst å vest for ørene sine. Ekstra viktog å starte naken med å ta en dobbel kikk på seg selv og avslutte dagen med akkurat det samme. Når det gjeld hennes "psykiske lidelser" så tror jeg nok at dem  bare var til pynt nå som hun ikke lengre blogger. For en person som sliter pysisk snur ikke så kjapt om som hun har gjort.

Jeg mener hun har nevnt at hun har Bipolar og det tror jeg på. Nettopp fordi hun går opp og ned i stemning slik hun gjør. I tillegg tror jeg hun har annet, men det skal jeg la være på skrive.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Jeg mener hun har nevnt at hun har Bipolar og det tror jeg på. Nettopp fordi hun går opp og ned i stemning slik hun gjør. I tillegg tror jeg hun har annet, men det skal jeg la være på skrive.

Hun har selv sagt hun er tidligere (altså kurert) bipolar,men har nå trukket tilbake påstanden.

Man kan ha bipolare tendenser,uten å være bipolar.

• Liker 11
Skrevet
7 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Tror heller hun har kronisk humørsvinger  24/7 enn noe annet. For det er underlig at hun plutselig har blitt så sosial av seg om hun har alle lidelsene som hun har lagt ut om gjennom tiden som blogger. Og nå som hun ikke blogger lengre så er hun frisk som en fisk🙄 Da er jeg 100% kinderegg, om jeg skal sette det på spissen.

4 minutter siden, J.. skrev:

Hun har selv sagt hun er tidligere (altså kurert) bipolar,men har nå trukket tilbake påstanden.

Man kan ha bipolare tendenser,uten å være bipolar.

Det er en forskjell som ikke SE selv en gang skjønner. 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Uglesjel skrev:

Tror heller hun har kronisk humørsvinger  24/7 enn noe annet. For det er underlig at hun plutselig har blitt så sosial av seg om hun har alle lidelsene som hun har lagt ut om gjennom tiden som blogger. Og nå som hun ikke blogger lengre så er hun frisk som en fisk🙄 Da er jeg 100% kinderegg, om jeg skal sette det på spissen.

Det er en forskjell som ikke SE selv en gang skjønner. 

Jepp.

• Liker 2
Skrevet

«Siden alle visste dette, var det unaturlig å stoppe filmingen» 

«det et ikke noe moralpreken eller politisk korrekthet, men heller ikke provoserende. Det er en nøytral og morsom fremstilling, så jeg håper folk setter pris på det som det er. Og det er jo underholdning!»

Sophie Elise, panelet 31.1 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...