Silva Pluvialis Skrevet 13. desember 2019 #14941 Skrevet 13. desember 2019 Hvor mange kosmetiske inngrep har hun utført til sammen nå?😮 5
fiskennemo Skrevet 13. desember 2019 #14942 Skrevet 13. desember 2019 1 minutt siden, Gorilla skrev: Hvor mange kosmetiske inngrep har hun utført til sammen nå?😮 Det er det ingen andre enn hun som vet 8
Populært innlegg Sassenach Skrevet 13. desember 2019 Populært innlegg #14943 Skrevet 13. desember 2019 Jeg syns det er helt sjukt å tenke på at hun under 12 måneder har, etter hva vi vet, operert nesa 2 ganger (Istanbul som gikk feil + New York), puppene 2 ganger (ut med silikon også inn igjen) OG rumpa. Alle disse har hun i ulike plattformer bekreftet, så det er ingen hemmelighet. Vi snakker FEM operasjoner i underkant ETT år. Dette enda i et år hvor hun gikk ut høyt og leverte et eneste stort skuespill i NRK Debatten om at hun ikke fronter plastiske operasjoner og hvordan det er urettferdig å bli presentert som et dårlig forbilde. Jeg er tom for ord. 89
AntiBullshit Skrevet 13. desember 2019 #14944 Skrevet 13. desember 2019 6 minutter siden, Sassenach skrev: Jeg syns det er helt sjukt å tenke på at hun under 12 måneder har, etter hva vi vet, operert nesa 2 ganger (Istanbul som gikk feil + New York), puppene 2 ganger (ut med silikon også inn igjen) OG rumpa. Alle disse har hun i ulike plattformer bekreftet, så det er ingen hemmelighet. Vi snakker FEM operasjoner i underkant ETT år. Dette enda i et år hvor hun gikk ut høyt og leverte et eneste stort skuespill i NRK Debatten om at hun ikke fronter plastiske operasjoner og hvordan det er urettferdig å bli presentert som et dårlig forbilde. Jeg er tom for ord. Det kan umulig være sunt med så mye narkose? 24
Kristanna Skrevet 13. desember 2019 #14945 Skrevet 13. desember 2019 Så det med at rompa var for stor fordi hun er så petite ellers var ren løgn da. Samt at hun ville se ut som tanta si når hun ble eldre, liten og petite. Herreegud, så dumt. Ikke at jeg er overrasket men. 31
J.. Skrevet 13. desember 2019 #14946 Skrevet 13. desember 2019 3 minutter siden, AntiBullshit skrev: Det kan umulig være sunt med så mye narkose? Det er ikke bra verken for kroppen eller miljøet. 8
J.. Skrevet 13. desember 2019 #14947 Skrevet 13. desember 2019 16 minutter siden, Jegserdeg skrev: Hva blir det neste Sophie Elise Isachsen?😭 Sofie Steen Isachsen,mener du. 24
Gjest Privatbruker Skrevet 14. desember 2019 #14948 Skrevet 14. desember 2019 (endret) 2 timer siden, Gorilla skrev: Hvor mange kosmetiske inngrep har hun utført til sammen nå?😮 - nese x4 (den siste av medisinske årsaker) - rumpe x3 (den siste av medisinene årsaker) - pupper x3 (den nest siste av medisinske årsaker) - underliv (av medisinske årsaker) - kjeve (her slang hun på hake også, av medisinske årsaker) - øyelokk - fettsuging - tatovering i hodebunn - flyttet fett til leppene - botox, restylane Sikkert mer jeg ikke kommer på. Endret 14. desember 2019 av Privatbruker
Xxxxhei Skrevet 14. desember 2019 #14949 Skrevet 14. desember 2019 14 minutter siden, Privatbruker skrev: - nese x4 (den siste av medisinske årsaker) - rumpe x3 (den siste av medisinene årsaker) - pupper x3 (den nest siste av medisinske årsaker) - underliv (av medisinske årsaker) - kjeve (her slang hun på hake også, av medisinske årsaker) - øyelokk - fettsuging - tatovering i hodebunn - flyttet fett til leppene - botox, restylane Sikkert mer jeg ikke kommer på. Det er så trist å tenke på at det er knapt én ting igjen av henne som ligner henne selv😕 Hun kan ikke kjenne seg selv igjen i familien, for nesen hun hadde arvet etter f.eks faren er borte, kroppsformen hun har arvet av noen andre er borte... 12
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 14. desember 2019 #14950 Skrevet 14. desember 2019 Miljøengasjementet stopper ved plast i kroppen tydeligvis.
Juli111 Skrevet 14. desember 2019 #14951 Skrevet 14. desember 2019 4 timer siden, J.. skrev: For å poste bilde i sin helhet,så man ser at den ble postet på MS,men var sikkert ment til en liten gruppe venninder / en venn. Oii, hva er det hun holder på med 😨 Det så forferdelig ut på hun som er så tynn. 17
Djungelvrål Skrevet 14. desember 2019 #14952 Skrevet 14. desember 2019 5 timer siden, Gul_gul skrev: Etter min mening er problemet ved de "tilvalg" til kroppen som SE har tatt (pupper, rumpe, hofter, osv.) at hun ikke respekterer den kroppstypen hun har i utgangspunktet. Hun er petite, men opererer seg til rumpe, pupper, osv. passende til en amasone (en høy, stor, sterk, atletisk kvinne). Istanbulrumpen så grotesk ut fordi den var x antall numre for stor. Samme sak med de nye hoftene; de er feil størrelse. Det ser omtrent like naturlig ut som en sykkelhjelm. Hun har jo hatt runde hofter like lenge som den tyrkiarumpa, skjønner ikke hvorfor alle roper om hoftene hennes nå plutseli? De har jo vært kunstig runde og store lenge.
Gjest Gul_gul Skrevet 14. desember 2019 #14953 Skrevet 14. desember 2019 54 minutter siden, SupaWoman said: Hun har jo hatt runde hofter like lenge som den tyrkiarumpa, skjønner ikke hvorfor alle roper om hoftene hennes nå plutseli? De har jo vært kunstig runde og store lenge. Det ses bare veldig tydelig på det ny bilde. 10 hours ago, J.. said: Hjelp.
Gjest bienvilleparish Skrevet 14. desember 2019 #14954 Skrevet 14. desember 2019 6 timer siden, Missy1 skrev: Skal hun ha jeans må hun vel få de spesialsydd? Kan ikke tro hun finner noe som passer den uproporsjonerte fasongen der Heldigvis har jo khloe kardashian et jeansmerke for slike fasonger
Consita Skrevet 14. desember 2019 #14955 Skrevet 14. desember 2019 Au da. Ikke nådig den der.😐 https://www.document.no/2019/12/13/nyhetslavmal-i-tv2-sophie-elise-med-puppesjokk-og-rumpeoperasjon/ 10
Kristanna Skrevet 14. desember 2019 #14956 Skrevet 14. desember 2019 10 timer siden, J.. skrev: Det er ikke bra verken for kroppen eller miljøet. Er det etisk forsvarlig av leger? Og operere gang på gang på friske mennesker? Nå er det jo ikke bare et par operasjoner lenger. 10
Populært innlegg Isild Skrevet 14. desember 2019 Populært innlegg #14957 Skrevet 14. desember 2019 (endret) Jeg så IG-storyen hennes nå. Hun vrikket og viste kjoler. De nye hoftene og den nye rumpen ble godt fremhevet i de åletrange kreasjonene. Jeg begynner seriøst nesten å gråte når jeg tenker på alle de unge tenåringsjentene som følger og ser dette her - som ALDRI kan se slik ut i de kjolene, og sitter igjen med å føle at de ikke er bra nok som de er. For sånn er det. Det har gått for langt nå SE. Og det mener jeg. Endret 14. desember 2019 av Isild 67
J.. Skrevet 14. desember 2019 #14958 Skrevet 14. desember 2019 24 minutter siden, Kristanna skrev: Er det etisk forsvarlig av leger? Og operere gang på gang på friske mennesker? Nå er det jo ikke bare et par operasjoner lenger. Plastisk kirurgi handler jo om penger.. Er du villig til å betale,er det alltids noen som vil gjøre jobben. Også derfor hun har strekt seg til utlandet nå tenker jeg. 16
Kristanna Skrevet 14. desember 2019 #14959 Skrevet 14. desember 2019 29 minutter siden, J.. skrev: Plastisk kirurgi handler jo om penger.. Er du villig til å betale,er det alltids noen som vil gjøre jobben. Også derfor hun har strekt seg til utlandet nå tenker jeg. Ja, det går vel ikke på tvers av land hva som er lov og ikke. Skremmende, rett og slett. 7
CabinCruiser Skrevet 14. desember 2019 #14960 Skrevet 14. desember 2019 12 timer siden, Hulderen skrev: Det bildet med de voldsomme hoftene - kan vi være sikre på at det er ekte? Jeg har problemer med å tro at en lege virkelig vil lage en sånn fasong. Det vil jo gå utover hans renomme. Kan det tenkes at SE bare vil tulle med kritikerne sine, slik at hoftene bare er stuffing utenpå kroppen? De ser bare litt breiere ut på bildet fordi hun bøyer seg forover. Det ser ikke sånn ut på helt vanlige bilder. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå