Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, Brighton said:

Personlig oppfatter jeg det som at hun forklarer at relasjonen deres har endret seg, og en av grunnene til det er at de begge har vært tydelige på hva de trenger; hun trenger å bli møtt med forståelse når det kommer til deres ulikheter, men også hennes utseende, og han trenger at hun møter opp i større grad enn det hun gjør. For meg virker det også som at de begge setter tydelige grenser for hva de trenger i relasjonen og hva de ønsker å gi i relasjonen deres - og det synes jeg er en moden og fin ting å kunne gjøre i et vennskap. Alle har jo forskjellige prioriteringer og forventninger til et vennskap.

Jeg vil si at sånn kunne det kanskje ha vært, hvis de hadde fått talt ut om situasjonen. Og ja, det hadde vært fint. Men min fornemmelse er at noe ikke er helt greit mellom dem. Det er flere små ting som gjør det, men bl.a. hørtes hun veldig forbeholden ut i svaret om Joakim. (Hvis du har sett noen av "Joakim og Sophie"-videoene så skjønner du kanskje forskjellen). Og Fetisha fortalte rett innen at hun hadde snakket ut med Joakim; det ville ha vært opplagt for SE å nevne det hvis det også hadde vært tilfellet for henne og Joakim. Og som sagt har jeg svært ved å se at det ikke skulle være et stikk til SE når Gjelsvik og Joakim utveksler '#forbilde ❤️'-kommentarer på Instagram. Men som sagt, det er hva jeg leser mellom linjene. Det er mulig jeg er helt på villspor. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når SE hardnakket i dagens pod sier hun ikke avbryter F i poddene deres,det er nemlig motsatt,fordi hun selv hører gjennom poddene når de slipper..

Vel,da lurer jeg på hvilke ører hun hører med..

• Liker 24
Skrevet
8 minutter siden, J.. skrev:

Når SE hardnakket i dagens pod sier hun ikke avbryter F i poddene deres,det er nemlig motsatt,fordi hun selv hører gjennom poddene når de slipper..

Vel,da lurer jeg på hvilke ører hun hører med..

Hjelpes meg🤦‍♀️😂

• Liker 3
Skrevet

"Gi gi meg god grunn til at (rumpebilde på Ikea..) ikke er greit.

Du får ikke rett uansett."

Ydmyk der altså.

• Liker 14
Gjest Gul_gul
Skrevet

Hun fikk akkurat hva hun ville ha med det rumpebilde - oppmerksomhet. 

Skulle ønske folk bare ignorerte det, men det er jo ren ønsketenkning... 😜😜 

Skrevet
37 minutter siden, Gul_gul skrev:

Nei du må ikke tro at hun er høy på seg selv. Hun forventet jo at alle de stakkars følgerne var helt bortreist og blind av å kunne sjekke IG🤪😂😂

• Liker 6
Skrevet
På 7.7.2019 den 20.58, Llise skrev:

Joakim kommer med en liten kommentar om vennskapet deres i denne videoen. Er en stund siden jeg så den, så husker ikke eksakt hvor, men i første halvdel hvert fall!

At Anniken ble kåret til den beste til å ljuge kom ikke som en svær overraskelse akkurat. 

• Liker 12
Skrevet

Mulig det er bare meg men, de seneste videoene og bildene på IG storyene hennes ser jeg større pupper. Har selv akkurat sluttet å amme, har enda store pupper, men de ser ikke sånn ut under trenings BH. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Santos skrev:

Mulig det er bare meg men, de seneste videoene og bildene på IG storyene hennes ser jeg større pupper. Har selv akkurat sluttet å amme, har enda store pupper, men de ser ikke sånn ut under trenings BH. 

Ka få større pupper av p piller, men bloggere bruker å like å operere 

• Liker 7
Skrevet
På 9.7.2019 den 12.05, Gul_gul skrev:

Når man ikke klarer å ignorere det i denne tråden, så blir det nok ikke så lett for «folk» heller :)

• Liker 1
Gjest Gul_gul
Skrevet
1 hour ago, Hedersbrukeren said:

Når man ikke klarer å ignorere det i denne tråden, så blir det nok ikke så lett for «folk» heller :)

Metadiskusjon teller ikke! :phaedra:

Skrevet
På 9.7.2019 den 12.05, Gul_gul skrev:

SE tar jeg ikke seriøst. Rumpebildet er en ting og bare dumt og copycat. Men så lenge hun tar i mot penger for å reklamere for luriumspiller og verstingen Nelly tror jeg ikke på noe av det hun sier, i alle fall ikke at hun er miljø- og klimaforkjemper 😂

• Liker 11
Skrevet
38 minutter siden, Pollen skrev:

Er hun singel?

Nei, hun har lenge vært sammen med en fin gutt som heter Kasper og er fra Harstad.

• Liker 1
Gjest Gul_gul
Skrevet
4 hours ago, Justlooking said:

SE tar jeg ikke seriøst. Rumpebildet er en ting og bare dumt og copycat. (...)

Personlig har jeg ikke ikke noe imot rumpebildet som sådan. Jeg tror ikke noen IKEA-ansatte ble krenket under fotosesjonen, liksom. ;) Men jeg tror på ingen måte det var tilfeldig at hun postet dét bildet akkurat på dét tidspunktet. Hun er garvet i gamet og vet hva hun gjør... 

Skrevet

Ser flere av leserne reagerer negativt på SEs veggistips..

Kansje ikke så rart,når det er utelukkende ferdigmat som presenteres og anbefales..

• Liker 16
Skrevet
9 timer siden, J.. skrev:

Ser flere av leserne reagerer negativt på SEs veggistips..

Kansje ikke så rart,når det er utelukkende ferdigmat som presenteres og anbefales..

Så kommet hun ikke med riktige tips eller opplysninger heller .

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

Så kommet hun ikke med riktige tips eller opplysninger heller .

Haha,ja var det da..

"Håper tipsene kan bli brukt som inspirasjon."

Hva er inspirerende med frossenpizza..

• Liker 9
Skrevet

Snart 25 år og kan ikke lage mat? Sært

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, Uglesjel skrev:

Med at hun ikke liker/kan lage mat så er disse tipsene veldig lame. Da kan Kasper trå til på kjøkkenet og lære henne hvordan man lager maten. Slik at hun gir se riktige opplysningene til leserene sine. For slik hun gjør nå så er det rent reklamering for butikkene hun har vært innom. Og ikke for hva veggis går ut på.

Det er kunnskap hun strengt talt kan,og burde,opparbeide seg selv.

Skal SE først ha en matspalte,burde hun jo vite en ting eller to først.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...