Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Uglesjel skrev:

Alså. Hun er i en kategori som ikke har fått et navn enda🤦‍♀️ Ikke en gang de største stjerne eller bloggere gir ut slik info.

Ren,skjær galskap.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, nicecar skrev:

Siden SE er så besatt av høye viker så bør hun kanskje slutte med de stramme hestehalene med løshår som er festet i det allerede ødelagte håret hun har.

Jeg skjønner virkelig ikke hvilken logikk hun følger når hun i det ene øyeblikket tatoverer på hår for og så sette opp stramme hestehaler som lett kan skade håret.

Jeg tror hun har forvillet seg inn i en forvrengt virkelighet. En illusjon av en verden hvor hun har null kontroll på verken hva hun gjør med kroppen sin, hva hun sier den ene uken for så hva hun sier den neste. Hun er ei jente uten identitet og jeg tror at hun gradvis kommer til å grave sitt eget hull. Det er vel to utveier her. Enten at hun til slutt blir så syk og ødelagt av sin egen måte å leve og selge seg selv på slik at hun får sammenbrudd og legger ned hele skuta, eller at folk til slutt går lei av spillet hennes. Som igjen da vil føre til et stort mentalt sammenbrudd for henne. To veier til samme endestasjon av SE AS. 

• Liker 21
Skrevet

Hun uttalte i nyeste episode av podcasten at hun respekterer at Isabella Löwengrip strategisk bedriver «mind games» med leserne sine, som for eksempel å publisere provoserende innlegg rundt lunsjtider, siden mange da er stresset og lettere lar seg provosere, for så å returnere med et politisk korrekt/positivt innlegg hvor man skal "vinne tilbake" leseren. 

Jeg fatter ikke hvordan noen kan like henne, hun fremstår for meg så vanvittig utspekulert og pengegrisk, uten noen kjærlighet eller medfølelse for egne blogglesere/følgere. 

• Liker 22
Skrevet
Akkurat nå, Dynetrekk skrev:

Hun uttalte i nyeste episode av podcasten at hun respekterer at Isabella Löwengrip strategisk bedriver «mind games» med leserne sine, som for eksempel å publisere provoserende innlegg rundt lunsjtider, siden mange da er stresset og lettere lar seg provosere, for så å returnere med et politisk korrekt/positivt innlegg hvor man skal "vinne tilbake" leseren. 

Jeg fatter ikke hvordan noen kan like henne, hun fremstår for meg så vanvittig utspekulert og pengegrisk, uten noen kjærlighet eller medfølelse for egne blogglesere/følgere. 

Hvorfor forteller hun det i podkastet når lytterne kan være lesere til bloggen? Eller er det annen strategi å være åpen om sine egne trekk for å engasjere og provosere? 

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, Fragmentet skrev:

Hvorfor forteller hun det i podkastet når lytterne kan være lesere til bloggen? Eller er det annen strategi å være åpen om sine egne trekk for å engasjere og provosere? 

Hun har lenge før dagens pod,sagt at hun gjør nøyaktig dette selv også.

Til punkt å prikke.

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, J.. skrev:

Hun har lenge før dagens pod,sagt at hun gjør nøyaktig dette selv også.

Til punkt å prikke.

Det var nytt for meg at det var et tidspunkt på dagen for provoserende innlegg, gjerne rundt lunsj. At hun har en taktikk på å provosere og så vinne tilbake leseren er ikke nytt. 

Med andre ord: spise før man leser bloggen til Sophie Elise. Hvis man ikke har spist frokost eller rukket lunsj, anbefales det å holde seg unna om man har lavt blodsukker, eller vil beholde sitt gode humør. Notert! 

• Liker 15
Gjest Gul_gul
Skrevet
4 hours ago, Fragmentet said:

Det var nytt for meg at det var et tidspunkt på dagen for provoserende innlegg, gjerne rundt lunsj. At hun har en taktikk på å provosere og så vinne tilbake leseren er ikke nytt. 

SE blogger ikke like regelmessig som Löwengrip (morgen, middag/ettermiddag og kveld), men det er tydelig at det - normalt - er strategi bak hva hun publiserer og når. Ikke nødvendigvis på klokkeslettet, men hun varierer dype/overfladiske/seriøse innlegg i en ikke-tilfeldig rekkefølge. (Ikke noe galt med det per se; bloggen ville bli veldig ensformig hvis det kom 47 dypt seriøse innlegg i trekk). Men... det har liksom vært "unntakelsestilstand" på bloggen etter hodebunnstatoverings-gate, da telefonen hennes var i Tyrkia (*host host*), og igjen da hun ble fersket med bandasje og ny nese i New York. Så det har vært litt mer brannslukning enn strategi, IMO. 

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Neseborene er jo helt ødelagt. Ser uuutrooolig operert ut og veldig Michael Jackson preg over nesen. 

Skrevet

Verste her er fansen som hyller om naturlig vakker. Operert fra topp til tå er ikke naturlig skjønnhet. 

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, Xstrella skrev:

Verste her er fansen som hyller om naturlig vakker. Operert fra topp til tå er ikke naturlig skjønnhet. 

Riktig. Det er svært få av bloggere som er naturlige vakre. Alle har enten tatt synlige operasjoner, eller latt nålestikk fylle inn der det "trengs".

• Liker 12
Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet

Hun er virkelig besatt av å være brun, tar ofte solarium og spraytan om hverandre. Syns ofte det ser skittent ut. Jeg har tatt litt solarium i min tid, som regel i vår/sommermånedene for å føle meg fresh for sommeren, men etter å ha lest at det øker faren foe hudkreft med 20% så har det rett og slett skremt meg så mye at jeg har sluttet med det. Det var ikke verdt de 1-2 gangene i uka jeg tok solarium.

Det verste er jo at hun ofte har reklamert for Brun og Blid til sine yngre lesere! 

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, Breakeven skrev:

Hun er virkelig besatt av å være brun, tar ofte solarium og spraytan om hverandre. Syns ofte det ser skittent ut. Jeg har tatt litt solarium i min tid, som regel i vår/sommermånedene for å føle meg fresh for sommeren, men etter å ha lest at det øker faren foe hudkreft med 20% så har det rett og slett skremt meg så mye at jeg har sluttet med det. Det var ikke verdt de 1-2 gangene i uka jeg tok solarium.

Det verste er jo at hun ofte har reklamert for Brun og Blid til sine yngre lesere! 

Hun la ut et bildet ang disse vitaminerbjørnene eller hva dem enn nå var. Da kunne man se at hun var skitten under neglene. Og det var også meget synelig at fargen var ugjvent på armen. Helt ærlig så har hun ikke lært noe som etter hun bedrev med Barbie'dopet ang brunfargen sin.

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, Pust skrev:

Det er kun hun selv som skader huden sin. Hadde hun tatt en rønkeltest av huden sin så ville hun ha fått helt panikk og ikke minst svimt av. For jeg kan overhode ikke tenke meg at underhuden henne ser særlig lekker ut etter all Barbie-dopet hun påførte kroppen i sin unge alder. Og bedre er det jo heller ikke at hun blander alt disse 3 nevnte produktene sammen. Og tror at hun attått ser fresh og frisk ut. Nei, da tar man grundig. For få en fresh spraytan farge så må huden skrives og pleies, å ikke minst la huden få puste før neste siste med spraytan pågår. Det blir akkurat på lik linje som renserutinene for ansiktet for og unngå tette porer og kviser. 

• Liker 15
Skrevet
7 timer siden, Gul_gul skrev:

Lurer på om hun forsøker å provosere - Löwengrip-style - ved å fleipe om nye flyreiser så kort tid etter neseoperasjonsturnéen... 

Screen-Shot-2019-06-06-at-09-01-12.pngSitat fra bloggen: HJEM, BEUNDRING OG FLYSKREKK - 05.06.2019 kl. 16:39

Flyskrekk?🤔 Den må jeg virkelig si er ny. For det har jeg aldri verken lest eller hørt henne snakke om noen sinne🙈 Og med tanken på hvor mye hun faktisk har reist siden hun var 16år, så tviler jeg på at det et mye sannhet i det🤦‍♀️ Men at hun er for evig hypokonder er det absolutt ingen tvil om💁‍♀️

• Liker 19
Skrevet
5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Flyskrekk?🤔 Den må jeg virkelig si er ny. For det har jeg aldri verken lest eller hørt henne snakke om noen sinne🙈 Og med tanken på hvor mye hun faktisk har reist siden hun var 16år, så tviler jeg på at det et mye sannhet i det🤦‍♀️ Men at hun er for evig hypokonder er det absolutt ingen tvil om💁‍♀️

Rett skal være rett- hun har skrevet om det før. https://sophieelise.blogg.no/1511017188_steder_jeg_drmmer_om.html

• Liker 3
Gjest Mocchhaa
Skrevet
On 6/3/2019 at 6:10 PM, Zerohero said:

For en rar ting å henge seg opp i. Den stakkars jenta kan jo ikke si noenting uten at folk her inne skal plukke det fra hverandre og analysere det i fillebiter.

Enig. 

Når det kommer til at angsten føles bedre når man ser fab ut, så var det kanskje teit ting å si, men på generelt grunnlag så pleier man jo føle seg bedre når man ser bra ut. Og ting kan være lettere å håndtere når man ikke ser så "crap" ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...