Gjest Zerohero Skrevet 3. juni 2019 #12561 Skrevet 3. juni 2019 2 timer siden, Daudaferd skrev: "Så trøtt at jeg nesten har psykose" på instastory nå. Herrefred. For en rar ting å henge seg opp i. Den stakkars jenta kan jo ikke si noenting uten at folk her inne skal plukke det fra hverandre og analysere det i fillebiter.
Gjest Sansol Skrevet 3. juni 2019 #12562 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, Zerohero skrev: For en rar ting å henge seg opp i. Den stakkars jenta kan jo ikke si noenting uten at folk her inne skal plukke det fra hverandre og analysere det i fillebiter. Det er baksiden ved å drive en blogg hvor man tjener sine penger på å dyrke komplekser, fremme diverse unødvendige kosthold- og skjønnhetsprodukter og lyve til sine følgere om alskens diagnoser og operasjoner. Godt at folk eier litt kritisk sans og kommenterer måten hun ordlegger seg på.
J.. Skrevet 3. juni 2019 #12563 Skrevet 3. juni 2019 16 minutter siden, Zerohero skrev: For en rar ting å henge seg opp i. Den stakkars jenta kan jo ikke si noenting uten at folk her inne skal plukke det fra hverandre og analysere det i fillebiter. Stakkarslig har du jo helt rett i at hun er. 10
Gjest Zerohero Skrevet 3. juni 2019 #12564 Skrevet 3. juni 2019 Dere virker som noen ordentlig hyggelige mennesker.
J.. Skrevet 3. juni 2019 #12565 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, Zerohero skrev: Dere virker som noen ordentlig hyggelige mennesker. I motsettning til bloggere,spiller det ingen trille hva vilt fremmede mennesker,tenker om andre fremmede mennesker på Internett'en,da ingen her er ute etter andres penger,bekreftelse eller annerkjennelse. 17
Gjest Zerohero Skrevet 3. juni 2019 #12566 Skrevet 3. juni 2019 3 minutter siden, J.. skrev: I motsettning til bloggere,spiller det ingen trille hva vilt fremmede mennesker,tenker om andre fremmede mennesker på Internett'en,da ingen her er ute etter andres penger,bekreftelse eller annerkjennelse. Nei, normal folkeskikk gjelder tydeligvis ikke på nettet.
alli634 Skrevet 3. juni 2019 #12567 Skrevet 3. juni 2019 25 minutter siden, Zerohero skrev: For en rar ting å henge seg opp i. Den stakkars jenta kan jo ikke si noenting uten at folk her inne skal plukke det fra hverandre og analysere det i fillebiter. Hun kan vel si noe som vanlige folk ville gjort 🙄 «jeg er så trøtt jeg kunne sovnet stående» elns 17
Gjest Sansol Skrevet 3. juni 2019 #12568 Skrevet 3. juni 2019 3 minutter siden, Zerohero skrev: Dere virker som noen ordentlig hyggelige mennesker. Er det å være et hyggelig menneske, å stille seg bak en person som har så stor påvirkningskraft på våre unge og som bruker den på en slik ødeleggende og negativ måte? Hvis det å være kritisk til det denne dama (og flere bloggere/influensere med henne) gjør meg til et lite hyggelig menneske i dine øyne, ja, da får du bare mene det.
Gjest Zerohero Skrevet 3. juni 2019 #12569 Skrevet 3. juni 2019 1 minutt siden, Sansol skrev: Er det å være et hyggelig menneske, å stille seg bak en person som har så stor påvirkningskraft på våre unge og som bruker den på en slik ødeleggende og negativ måte? Hvis det å være kritisk til det denne dama (og flere bloggere/influensere med henne) gjør meg til et lite hyggelig menneske i dine øyne, ja, da får du bare mene det. Det er lov å være kritisk til hennes handlinger, så absolutt. Jeg syns bare det blir en smule dumt å pirke på absolutt ALT hun sier, bare for å pirke. Å si at man er så trøtt at man nesten er i psykose er ikke en spesielt hårreisende og sinnsyk ting å si. DET var mitt poeng.
Anonym2467 Skrevet 3. juni 2019 #12570 Skrevet 3. juni 2019 Nå har jeg unngått SE i et par mnd men kom over hun på insta nå og har dama virkelig rukket å operere nesen IGJEN???? 8
Gjest nicecar Skrevet 3. juni 2019 #12571 Skrevet 3. juni 2019 30 minutter siden, Zerohero skrev: Dere virker som noen ordentlig hyggelige mennesker. Det er vi
Gjest Gul_gul Skrevet 3. juni 2019 #12572 Skrevet 3. juni 2019 7 minutter siden, Zerohero said: For en rar ting å henge seg opp i. Den stakkars jenta kan jo ikke si noenting uten at folk her inne skal plukke det fra hverandre og analysere det i fillebiter. Den 'stakkars jenta' burde ta til etterretning at størstedelen av hennes primære publikum - leserne - har reagert negativt på at hun tuller med psykiske lidelser, når hun selv tror hun er morsom.
Gjest Justsaying Skrevet 3. juni 2019 #12573 Skrevet 3. juni 2019 6 timer siden, Korsihalsen skrev: Hun vet ikke hva biopolar er. Jeg vet heller ikke hva biopolar er. Forøvrig, det skrives mye grovt og stygt her, slites mellom å være enig og å ikke vil si det høyt
Øyeblikk Skrevet 3. juni 2019 #12574 Skrevet 3. juni 2019 4 timer siden, SupaWoman skrev: Hvorfor har du henne på snap? Har henne ikke på snap.
kahaki Skrevet 3. juni 2019 #12575 Skrevet 3. juni 2019 Syntes det beste er at mikrofonstativet hennes (VG) ikke utleverer nok en neseoperasjon og nok en lidelse. 17
Santos Skrevet 3. juni 2019 #12576 Skrevet 3. juni 2019 Får seriøst tidenes cringe av den story’en hvor hun tar på leppene. Ufff slutt. I all verden hva er det som skjer? Jeg ser bare usikkerhet og lav selvbilde sophie, som prøver så hardt å late som. Det har klikka for hu for å si det sånn. Det er ikke første gangen hun gjør det men jeg syns dette var litt nasty. 18
hulillerunde Skrevet 3. juni 2019 #12577 Skrevet 3. juni 2019 5 minutter siden, Santos skrev: Får seriøst tidenes cringe av den story’en hvor hun tar på leppene. Ufff slutt. I all verden hva er det som skjer? Jeg ser bare usikkerhet og lav selvbilde sophie, som prøver så hardt å late som. Det har klikka for hu for å si det sånn. Det er ikke første gangen hun gjør det men jeg syns dette var litt nasty. Usj samme her! Når man da vet at hun var i New York på det tidspunktet, en by som ikke akkurat er ren....OG man vet at hun gjentatte ganger har fortalt at hun ikke vasker hendene...blir liksom ikke overrasket om hun plutselig er innlagt med en eller annen bakterie på grunn av det 9
Pust Skrevet 3. juni 2019 #12578 Skrevet 3. juni 2019 Verdt å lese. Betraktninger rundt medias forhold til blant annet SE. https://influencere.wordpress.com/2019/06/03/gjesteinnlegg-media-og-influencere/ 18
Detei Skrevet 3. juni 2019 #12579 Skrevet 3. juni 2019 Jo, hun leve godt i forhold til hva jeg skriver om...skriver ikke om hennes mentale, psykisk tilstand...den vet jeg ikke noe om...jeg viser til livsstilen de viser fram...
J.. Skrevet 3. juni 2019 #12580 Skrevet 3. juni 2019 5 minutter siden, Detei skrev: Jo, hun leve godt i forhold til hva jeg skriver om...skriver ikke om hennes mentale, psykisk tilstand...den vet jeg ikke noe om...jeg viser til livsstilen de viser fram... Livsstilen hun "flaunter" i SoMe viser bare at hun har for mye penger,å for lite å ta seg til med. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå