Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De eldre som benytter seg av fillers og botox er det veldig åpenbart på. Det er ikke alltid like åpenbart på de yngre, men de begynner på et tidspunkt å se myyyye eldre ut enn de er når de begynner tidlig. SE ser allerede 10-15, for den del 20 år eldre ut, så man kan jo bare tenke seg hva som skjer fremover. Hvis ingen griper inn kan hun ødelegge seg selv helt... 

Alle disse overopererete bloggerne etc. ser skumle ut etterhvert. Blir sånn at kvinner fra 18 til 60 ser ut som de er på samme alder hele gjengen. 

Endret av DianaV
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, DianaV skrev:

De eldre som benytter seg av fillers og botox er det veldig åpenbart på. Det er ikke alltid like åpenbart på de yngre, men de begynner på et tidspunkt å se myyyye eldre ut enn de er når de begynner tidlig. SE ser allerede 10-15, for den del 20 år eldre ut, så man kan jo bare tenke seg hva som skjer fremover. Hvis ingen griper inn kan hun ødelegge seg selv helt... 

Alle disse overopererete bloggerne etc. ser skumle ut etterhvert. Blir sånn at kvinner fra 18 til 60 ser ut som de er på samme alder hele gjengen. 

Du synes Sophie Elise ser ut som en kvinne i midten av 40-årene? 

• Liker 2
Skrevet

Hun leser, og handler, mye bøker til å ha fobi for ark.. 🙄 

• Liker 27
Skrevet
2 timer siden, Filifonka skrev:

Du synes Sophie Elise ser ut som en kvinne i midten av 40-årene? 

Ja, jeg syns hun ser ut som en overoperert kvinne i 40 årene. All den ungdommelige behandlingen gir henne utseendet til en Hollywood frue som er 20 år eldre enn henne. 

• Liker 16
Skrevet
8 minutter siden, DianaV skrev:

Ja, jeg syns hun ser ut som en overoperert kvinne i 40 årene. All den ungdommelige behandlingen gir henne utseendet til en Hollywood frue som er 20 år eldre enn henne. 

Det jeg reagerer mest på er hvor mye tekstur hun har i ansiktet til å være så ung.  Jeg er dobbelt så gammel og har glattere hud. Grov ansiktstekstur får en til å se eldre ut, når du legger på ørten operasjoner, fillers, botox og et tonn med sminke er det ikke det minste rart at hun ser 10-15 år eldre ut. 

• Liker 11
Skrevet

Unnskyld altså, men den nesen ser jo helt ødelagt ut.. Og ikke kom her å si at det er lettere å puste gjennom den nå. 

• Liker 15
Skrevet
25 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det jeg reagerer mest på er hvor mye tekstur hun har i ansiktet til å være så ung.  Jeg er dobbelt så gammel og har glattere hud. Grov ansiktstekstur får en til å se eldre ut, når du legger på ørten operasjoner, fillers, botox og et tonn med sminke er det ikke det minste rart at hun ser 10-15 år eldre ut. 

Tenk deg hvor mye arrvev det er i det ansiktet, det er jo helt villt. 

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, Birdo skrev:

Unnskyld altså, men den nesen ser jo helt ødelagt ut.. Og ikke kom her å si at det er lettere å puste gjennom den nå. 

Hun sier igjen å igjen at nesen er større,men den er jo ikke det.

Bare rettere neserygg.

Men såklart,det var denne pustingen da.

• Liker 12
Gjest Gul_gul
Skrevet
50 minutter siden, J.. said:

Hun sier igjen å igjen at nesen er større,men den er jo ikke det.

Bare rettere neserygg.

:huh:

Jeg vil si den er dobbelt så stor som før?    

Skrevet
1 minutt siden, Gul_gul skrev:

:huh:

Jeg vil si den er dobbelt så stor som før?    

Jeg synes fortsatt den er veldig liten å ser fortsatt veldig kunstig ut.

*Faktisk resultat er det ingen som vet før etter 6mnd-1 år.

Den ligner (logisk nok) ihvertfall ikke den hun er født med,som hun selv påstår.

• Liker 7
Gjest Gul_gul
Skrevet
4 minutter siden, J.. said:

Jeg synes fortsatt den er veldig liten å ser fortsatt veldig kunstig ut.

*Faktisk resultat er det ingen som vet før etter 6mnd-1 år.

Den ligner (logisk nok) ihvertfall ikke den hun er født med,som hun selv påstår.

Forskjellen er mest tydelig i profil. Etter min vurdering har den fått gjennomsnitlig nesestørrelse igjen. 

Skrevet
11 minutter siden, Gul_gul skrev:

Forskjellen er mest tydelig i profil. Etter min vurdering har den fått gjennomsnitlig nesestørrelse igjen. 

Har du sett den når hun ser rett i kameraet? Det er jo så trangt i neseborene at hun ikke vil kunne få ut en buse engang..😬

• Liker 8
Skrevet

Det er noe rart med neseborene, altså hva skjedde? Men bortsett fra det er jo nesen garantert større, breiere liksom.

Skrevet
39 minutter siden, Birdo skrev:

Har du sett den når hun ser rett i kameraet? Det er jo så trangt i neseborene at hun ikke vil kunne få ut en buse engang..😬

Husk at den enda er hoven og kommer til å endre seg i tiden fremover. 

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet
1 time siden, K91 skrev:

Og leppene har jo også blitt større igjen, eller?

https://imgur.com/a/Np52QNR

Klart det. Bivirkning av neseoperasjon det vettu ;) 

• Liker 32
Skrevet

I episode 17 av utlagte podcaster sier Sophie at hun skal 12 dager til New York, for bla et møte som ikke kan  tas over Skype. Kasper skal være med på turen, og hun sier faktisk at hun skal gjøre noe som hun har gjort 2 ganger før, og som hun nå ønsker å gjøre igjen, men ikke i Norge. Hun gleder seg såå masse til å gå på Barry’s Boothcamp, hva nå enn det er. For et observant menneske som snikfotograferte henne med plaster over nesen i NY 😁👌🏼 Dvs at hun har fått ønsket sitt oppfylt ang nesen. Håper hun er fornøyd nå da! Rart at overleppa har vokst igjen btw. 

• Liker 18
Gjest Gul_gul
Skrevet

Nå har jeg - igjen 🙄 - nærlest sagaen om Sofies nese (Sannheten, 2019-05-26 kl. 17:12), og skrevet et resymé av hva hun selv forteller om operasjonene.  

Operasjon 1, Oslo 2013: Fjernet litt av nesebenet (–> mindre nese). Ikke nok, etter hennes mening. 
Operasjon 2, Tyrkia 2015: Fjernet mye mer av nesebenet (–> mye mindre nese). Hun likte den, men etterhvert oppsto problemer fordi nesen var gjort alt for trang. 
Operasjon 3, Tyrkia 2019: Forsøk på å gjendanne det som ble fjernet av nesebenet (–> større nese) men nesebenet ble skeivt og resultatet generelt dårlig. 
Operasjon 4, New York 2019: Videre forsøk på å gjendanne nesebenet og "reparasjon" av det som gikk galt ved operasjon 3. 

Så resultatet (størrelse, fasong?) blir omtrent som den nese hun hadde i utgangspunktet, men selvklart ikke identisk med en u-operert nese.  

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om SE (og andre bloggere forøvrig) syns pengene og berømmelsen var verdt det. Verdt livet de lever den dag i dag. Jeg har vanskelig for å tro at noen som er villig til å operere så mye på kroppen sin har det spesielt godt med seg selv og sitt eget selvbilde. Syns det er flott at SE har funnet noen å være glad i og som er glad i henne. Jeg tror hun hadde hatt det bedre med seg selv og hatt mennesker i livet sitt som virkelig ville henne alt godt om hun aldri hadde begynt med blogging. Kan tenke meg at hun og andre bloggere føler at blogging har åpnet mange dører for dem mtp utgivelse av bøker og musikk, reiser og opplevelser, penger og TV opptredener. Men var det verdt det? Er det det som gir lykke? 

Endret av Sbt
Skrivefeil :)
  • Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...