Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus
Skrevet
5 minutter siden, smalls skrev:

Media Norge elsker henne visst

De bare utnytter muligheten til ekstra klikk. Egentlig ler de.

Videoannonse
Annonse
Gjest orfeus
Skrevet

Hver gang jeg ser de verste rosabloggerne er det som om hjernen min fordamper. Ti minutter på TV-skjermen med en av dem og jeg føler meg klar for rehab

Skrevet
1 time siden, kalini skrev:

å hva har Kylie å komme med da, siden dere sammenligner SE med henne? Hun er vel også kjent for å være kjent .

Ingenting. Er ikke uten grunn at serien ble lagt ned etter én sesong, tross 100 millioner følgere på insta.

Gjest Tom Bäcker
Skrevet

En eller flere tosker i TV2 har funnet ut at de kan tjene penger på å utnytte noen som burde beskyttes mot verden.

Skrevet

Er det mulig.. Er så lei den jentungen at jeg spyr..

• Liker 10
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det der skal jeg ihvertfall ikke se.

Skrevet

Det blir sikkert en veldig kjedelig serie.

• Liker 5
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Undres hvem som blir sponsorer, annonsører og produktplasserere? Dette er et reinspikka reklameprosjekt. Annonsørene må jo ha regnet på det og kommet til at det gir økt salg, når produktet plasseres sammen med SE.

Skrevet (endret)

Så nettopp reklamen på TV og hun snakker jo mer monotont en Kourtney Kardashian og så ut som et sånt vandrende spøkelseslik fra spøkelseshuset på Liseberg i ansiktet der hun satt å skulle være seriøs og dyp og sier "æ e perfekt" og jatta jatta. Skulle hun spille død i ansiktet, eller er det botoxen som har lammet ALL mimikken hennes?
Det er nesten ikke til å tro at hun bare er et par-og-tyve år, så mye operasjoner hun har tatt ser hun jo ut som ut i 30 årene som desperat prøver å holde seg ung.
Jeg tror hun kan være en flott jente på mange måter, men et forbilde er hun langt ifra. En vanlig jente med vanlige problemer, med en ekslusiv hverdag og eklusiv skadelig utseendeobsession.

Om ti år ser vi hun på Kirurgiske katastrofer og jeg skulle ønske det heller kom et program ala det Emma Clare hadde om kropp og press, som tok for seg Sofie Elise sitt press og konfronterte hun på en filosofisk måte om hun faktisk ønsket dette her, både det presset hun forer seg selv med, og det hun forer lesere med.
Hvis hun hadde vært fattig hadde hun måttet gjøre som resten av oss, lære oss å akseptere den vi er, og jeg tror hun hadde vært mer tilfreds med seg selv med det i lengden, enn å ha alle mulighetene til justeringer hun har nå for da vil man bare avle nye feil og fikserier for hvert område man har løst kommer det er nytt og for hver tilgjengelige behandling vil kompleksene avles og behandles pga penger man ikke vet å bruke på andre ting.

Kommer nok ikke til å se på serien nei.

Endret av dashny
  • Liker 34
Gjest pelikanen
Skrevet

Mye tv 2 skal fylle på med bare drit.  

Kommer til å sende de mail den dagen det starter. Rosablogger med egen tid?  

Skrevet
20 minutter siden, Lundii skrev:

Er det mulig.. Er så lei den jentungen at jeg spyr..

Jeg og. Nå får hun enda mer oppmerksomhet  🙄😔

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, pelikanen skrev:

Mye tv 2 skal fylle på med bare drit.  

Kommer til å sende de mail den dagen det starter. Rosablogger med egen tid?  

Det var en god ide. Det syns jeg vi alle bør gjøre!
Tv sender mer enn 5 timer med Kardashian hver dag, og 2 timer med kirurgi program hver dag, og nå skal også operasjonsbloggeren over alle operasjonsbloggere få eget program - jeg syntes forferdelig synd på de unge jentene som vokser opp nå og blir hjernevasket til at det er slik som sofie elise som er idealet. TV 2 bør faktisk påta seg et ansvar for utviklingen i samfunnet og påvirkningskraften det har på unge jenter.  Nå går jo tiende klassinger kledd som modeller og bruker ørten sminkeprodukter, og bruker konfirmasjonspengene sine på plastiske operasjoner eller ansiktsinjeksoner. Det er skadelig og bør seriøst stoppes!

• Liker 22
Skrevet
25 minutter siden, dashny skrev:

Det var en god ide. Det syns jeg vi alle bør gjøre!
Tv sender mer enn 5 timer med Kardashian hver dag, og 2 timer med kirurgi program hver dag, og nå skal også operasjonsbloggeren over alle operasjonsbloggere få eget program - jeg syntes forferdelig synd på de unge jentene som vokser opp nå og blir hjernevasket til at det er slik som sofie elise som er idealet. TV 2 bør faktisk påta seg et ansvar for utviklingen i samfunnet og påvirkningskraften det har på unge jenter.  Nå går jo tiende klassinger kledd som modeller og bruker ørten sminkeprodukter, og bruker konfirmasjonspengene sine på plastiske operasjoner eller ansiktsinjeksoner. Det er skadelig og bør seriøst stoppes!

Helt enig. Det har gått for langt og kommer også til å sende klagemail til tv2! 

• Liker 9
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Tror bare vi må venne oss til alt mulig rart av serier. Etter Petter + Vendela er det ikke noe som overrasker meg.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Papirfly, mod.

Skrevet

Hm... Hvor høy må man være på seg selv for å tenke «Verden trenger virkelig å bli kjent med MEG»? Og i reklamen for TV-serien lire av seg ting som «jeg vil heller ha dobbeltmoral enn ingen moral»? 

Er verden i ferd med å gå fullstendig av hengslene? 

• Liker 19
Skrevet

Herregud, at man må fôres med den dobbeltmoralske plastdukka overalt! Så reklamen for programmet på tv2 i sted, neimen om jeg skal se på! 

• Liker 10
Skrevet
10 hours ago, Anna ~ said:

Ganske catchy, egentlig...  :) 

Svarte du nettopp din egen post, eller har du glemt å bytte konto?

• Liker 15
Skrevet

Er det bare meg som synes hun lager noen forfeldig ekle ansiktsutrykk på alle videoer hun er med på. "Kom å ta meg seksualiserte ansiktsutrykk " Synes det er kjempe ekkelt, seksualisere absolutt alt 

• Liker 16
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Jeg tenkte at jeg skulle se traileren en gang på TV2.no, men i kjent TV2 stil krever det at jeg må lide meg gjennom to teite reklamefilmer. Det er ikke verdt det, selv om jeg ønsket å gi henne en sjanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...