Gjest Xstrella Skrevet 3. januar 2018 #6321 Skrevet 3. januar 2018 Skjønner ikke hva hun har å komme med? At hun får tv-tid.
Gjest orfeus Skrevet 3. januar 2018 #6324 Skrevet 3. januar 2018 Det blir akkurat like flaut og fullt av egosentrert pubertetsdrama som i Bloggerne.
Nettroll Skrevet 3. januar 2018 #6325 Skrevet 3. januar 2018 Lol. Orker ikke. Ser hun har lagt ut «header» på snap, der man ser henne fremst i midten, med «squaden» sin, som består av fetisha,og bestevennen til alle bloggere- joakim. ser ut som en dårlig kopi av life of kylie. En parodi. Dette blir bare flaut? Hva har hun å komme med som har underholdningsverdi? 45
Gjest orfeus Skrevet 3. januar 2018 #6326 Skrevet 3. januar 2018 (endret) 19 minutter siden, Nettroll skrev: Lol. Orker ikke. Ser hun har lagt ut «header» på snap, der man ser henne fremst i midten, med «squaden» sin, som består av fetisha,og bestevennen til alle bloggere- joakim. ser ut som en dårlig kopi av life of kylie. En parodi. Dette blir bare flaut? Hva har hun å komme med som har underholdningsverdi? Traileren på YouTube viser det samme som i Bloggerne; Sutring, selvgodhet, og masse «se-på-meg-se-på-meg-se-på-meg-se-på-meg». Endret 3. januar 2018 av orfeus
Hotellet Skrevet 3. januar 2018 #6327 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Ligger ute på nyhetssidene til TV2 nå: Sophie Elise med ny serie. Kjenner jeg ikke jubler inni meg akkurat. Enda flere unge jenter som skal få dårligere selvbilde. Samt å droppe skole og bli bloggere for det ser så glam ut ?? Og ordtaket er: «Heller dobbeltmoral enn ingen moral»der hun sitter i sine parykker 🙈 Endret 3. januar 2018 av Hotellet tilføyelse 10
Meadow Skrevet 3. januar 2018 #6328 Skrevet 3. januar 2018 Så traileren på Instagram, skulle nesten tro det var en animasjonsserie... 7
fitnessjenta Skrevet 3. januar 2018 #6329 Skrevet 3. januar 2018 36 minutter siden, Nettroll skrev: Lol. Orker ikke. Ser hun har lagt ut «header» på snap, der man ser henne fremst i midten, med «squaden» sin, som består av fetisha,og bestevennen til alle bloggere- joakim. ser ut som en dårlig kopi av life of kylie. En parodi. Dette blir bare flaut? Hva har hun å komme med som har underholdningsverdi? Tenkte det samme😅 så utrolig wannabe life of kylie 10
smalls Skrevet 3. januar 2018 #6330 Skrevet 3. januar 2018 Kommer IKKE til å følge med! Vil ikke være med på å gi henne et høyt seertall. Er bare så lei av den jenta altså. Hvorfor får hun så mye oppmerksomhet, tvtid og spalteplass?? Ja, dette blir en blåkopi av "life of Kylie" Lett å se hvem hennes forbilde er i alle fall 23
smalls Skrevet 3. januar 2018 #6331 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, Anonym2467 skrev: Ikke "keeping up with Isachsen" altså? Haha, eller "Life of Sophie" 🙄 4
Gjest orfeus Skrevet 3. januar 2018 #6332 Skrevet 3. januar 2018 19 minutter siden, smalls skrev: Kommer IKKE til å følge med! Vil ikke være med på å gi henne et høyt seertall. Er bare så lei av den jenta altså. Hvorfor får hun så mye oppmerksomhet, tvtid og spalteplass?? Ja, dette blir en blåkopi av "life of Kylie" Lett å se hvem hennes forbilde er i alle fall Ja, hvorfor får hun det? Hun er en gjennomsnittsdame på alle måter, bortsett fra at hun har fikset ekstremt mye på utseendet og er ekshibisjonistisk.
kalini Skrevet 3. januar 2018 #6333 Skrevet 3. januar 2018 å hva har Kylie å komme med da, siden dere sammenligner SE med henne? Hun er vel også kjent for å være kjent . 8
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. januar 2018 #6334 Skrevet 3. januar 2018 En dag våkner hun opp og oppdager at hun har solgt sjela og sitter igjen, ensom og forlatt.
Sandin Skrevet 3. januar 2018 #6335 Skrevet 3. januar 2018 Hun har verdens mest uengasjerende måte å snakke på. 19
Gjest Bloggleseren Skrevet 3. januar 2018 #6336 Skrevet 3. januar 2018 Og så dette her: Dypt deprimert, men går ikke til psykolog. Det holder å skrive dagbok. http://sophieelise.blogg.no/1514941724_gr_jeg_til_psykolog.html Jeg blir helt dårlig. På tide psykologer rykker ut og advarer deprimerte tenåringer mot bloggen til Sophie Elise. Dette er som krystallhealing mot kreft. Kvakksalveri for sjelen.
Gjest Vitting Skrevet 3. januar 2018 #6337 Skrevet 3. januar 2018 https://en.wikipedia.org/wiki/Histrionic_personality_disorder
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. januar 2018 #6338 Skrevet 3. januar 2018 2 timer siden, Cocogirl skrev: Hun har vist gjort en serie... *sophie Elises verden* så på Instagram til Joakim Kleven Begynner på TV2 livsstil 18.1. Se «eksklusive» klipp på TV2.no. Selvsagt er klippene eksklusive, ingen andre kanaler vil vise dette. TV2 livsstil er kjent som søppelkanalen til TV2.
smalls Skrevet 3. januar 2018 #6339 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, kalini skrev: å hva har Kylie å komme med da, siden dere sammenligner SE med henne? Hun er vel også kjent for å være kjent . Er jo derfor de er så like. Pluss de har begge fikset mye på kropp og utseende. Men Kylie er verdens mest populære tenåringsjente. Men ikke mye å komme med. Virker ekstremt overfladisk hun og 10
smalls Skrevet 3. januar 2018 #6340 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, orfeus skrev: Ja, hvorfor får hun det? Hun er en gjennomsnittsdame på alle måter, bortsett fra at hun har fikset ekstremt mye på utseendet og er ekshibisjonistisk. Media Norge elsker henne visst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå