Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Xstrella
Skrevet

Skjønner ikke hva hun har å komme med? At hun får tv-tid.

Videoannonse
Annonse
Gjest orfeus
Skrevet

Det blir akkurat like flaut og fullt av egosentrert pubertetsdrama som i Bloggerne.

Skrevet

Lol. Orker ikke. Ser hun har lagt ut «header» på snap, der man ser henne fremst i midten, med «squaden» sin, som består av fetisha,og bestevennen til alle bloggere- joakim. ser ut som en dårlig kopi av life of kylie. En parodi. Dette blir bare flaut? Hva har hun å komme med som har underholdningsverdi?

• Liker 45
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Nettroll skrev:

Lol. Orker ikke. Ser hun har lagt ut «header» på snap, der man ser henne fremst i midten, med «squaden» sin, som består av fetisha,og bestevennen til alle bloggere- joakim. ser ut som en dårlig kopi av life of kylie. En parodi. Dette blir bare flaut? Hva har hun å komme med som har underholdningsverdi?

Traileren på YouTube viser det samme som i Bloggerne; Sutring, selvgodhet, og masse «se-på-meg-se-på-meg-se-på-meg-se-på-meg». 

Endret av orfeus
Skrevet (endret)

Ligger ute på nyhetssidene til TV2 nå: Sophie Elise med ny serie. Kjenner jeg ikke jubler inni meg akkurat. Enda flere unge jenter som skal få dårligere selvbilde. Samt å droppe skole og bli bloggere for det ser så glam ut ?? 

Og ordtaket er: «Heller dobbeltmoral enn ingen moral»der hun sitter i sine parykker 🙈

Endret av Hotellet
tilføyelse
  • Liker 10
Skrevet

Så traileren på Instagram, skulle nesten tro det var en animasjonsserie... 

• Liker 7
Skrevet
36 minutter siden, Nettroll skrev:

Tenkte det samme😅 så utrolig wannabe life of kylie 

• Liker 10
Skrevet

Kommer IKKE til å følge med! Vil ikke være med på å gi henne et høyt seertall. Er bare så lei av den jenta altså. Hvorfor får hun så mye oppmerksomhet, tvtid og spalteplass??

Ja, dette blir en blåkopi av "life of Kylie" Lett å se hvem hennes forbilde er i alle fall

• Liker 23
Skrevet
1 time siden, Anonym2467 skrev:

Ikke "keeping up with Isachsen" altså? 

Haha, eller "Life of Sophie" 🙄

• Liker 4
Gjest orfeus
Skrevet
19 minutter siden, smalls skrev:

Kommer IKKE til å følge med! Vil ikke være med på å gi henne et høyt seertall. Er bare så lei av den jenta altså. Hvorfor får hun så mye oppmerksomhet, tvtid og spalteplass??

Ja, dette blir en blåkopi av "life of Kylie" Lett å se hvem hennes forbilde er i alle fall

Ja, hvorfor får hun det? Hun er en gjennomsnittsdame på alle måter, bortsett fra at hun har fikset ekstremt mye på utseendet og er ekshibisjonistisk.

Skrevet

å hva har Kylie å komme med da, siden dere sammenligner SE med henne? Hun er vel også kjent for å være kjent .

• Liker 8
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

En dag våkner hun opp og oppdager at hun har solgt sjela og sitter igjen, ensom og forlatt. 

Skrevet

Hun har verdens mest uengasjerende måte å snakke på.

• Liker 19
Gjest Tom Bäcker
Skrevet
2 timer siden, Cocogirl skrev:

Hun har vist gjort en serie... *sophie Elises verden* så på Instagram til Joakim Kleven :fnise:

Begynner på TV2 livsstil 18.1. Se «eksklusive» klipp på TV2.no. Selvsagt er klippene eksklusive, ingen andre kanaler vil vise dette. TV2 livsstil er kjent som søppelkanalen til TV2.

Skrevet
1 time siden, kalini skrev:

å hva har Kylie å komme med da, siden dere sammenligner SE med henne? Hun er vel også kjent for å være kjent .

Er jo derfor de er så like. Pluss de har begge fikset mye på kropp og utseende. Men Kylie er verdens mest populære tenåringsjente. Men ikke mye å komme med. Virker ekstremt overfladisk hun og

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

Ja, hvorfor får hun det? Hun er en gjennomsnittsdame på alle måter, bortsett fra at hun har fikset ekstremt mye på utseendet og er ekshibisjonistisk.

Media Norge elsker henne visst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...