Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå nevner hun stor karriererelatert nyhet i morgen... hva mon? (Har visst ikke noe med musikken å gjøre). 

Skal hun bli programvert på TV kanskje? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser egentlig for meg hun synger på nattklubber og russefester til våren :fnise:

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Anna ~ skrev:

Nå nevner hun stor karriererelatert nyhet i morgen... hva mon? (Har visst ikke noe med musikken å gjøre). 

Skal hun bli programvert på TV kanskje? 

Programleder for årets sesong av Paradis Hotel 🙊

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Christy89 said:

Programleder for årets sesong av Paradis Hotel 🙊

Interessant!

Hun skal neppe bli fotballspiller, tipser jeg. :tunge1:

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Anna ~ skrev:

Interessant!

Hun skal neppe bli fotballspiller, tipser jeg. :tunge1:

Da kan hun ta imot ballen med rumpa, også spretter ballen tilbake til den andre siden av banen 😂

• Liker 4
Skrevet

Puppesangere er døgnfluer.

• Liker 4
Skrevet

Har hørt hu skal utdanne seg til tanntekniker

Skrevet

Nå skal hun sikkert bli skuespiller eller delta i Paradise Hotel eller noe på TV skjermen uansett. Hennes talenter vil jo ingen ende ta.

Tenker at hun kanskje strekker seg i litt for mange retninger nå. 

Tenk om hun faktisk skulle ta seg en utdannelse, det hadde hun jo hatt nytte av i fremtiden når bloggverden forsvinner og ting her og der begynner å henge litt.

• Liker 6
Skrevet

Tviler sterkt på hun skal utdanne seg. Hun skal sikkert være med på TV eller noe sånt.

"Jeg skal være deltaker på Paradise Hotel!"

• Liker 3
Gjest Tom Bäcker
Skrevet
1 time siden, orfeus skrev:

«Musikken» hennes er halvferdige arrangementer med elendig samklang i tekst og musikk, til og med låta hun gjorde sammen med svensken er preget av det samme. Jeg tror heller ikke dette er noe hun brenner for og har begrep om, det er bare en obligatorisk greie for alle norske glamdamer. 

Det minner meg litt om en single Carina Dahl lagde for et par år siden. Da ble det leid inn skuespillere, stylister, filmteam, sportsbiler og Gud vet hva for å lage video rundt en innkjøpt poplåt. Hele greia ble gjort i Danmark, og det ble toppet med releaseparty på et utested i Oslo. Tipper at strømmeinntektene ikke dekket garderobeavgiften en gang.

Skrevet (endret)

Hun har jo i hele høst, på snap, vist frem små glimt av kameracrew på slep. Blir ikke overrasket dersom hun får sin egen serie, noe ala "sandra usensurert".

Endret av BeverTramp
  • Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, BeverTramp skrev:

Hun har jo i hele høst, på snap, vist frem små glimt av kameracrew på slep. Blir ikke overrasket dersom hun får sin egen serie, noe ala "sandra usensurert".

Blir sikkert en like stor suksess som s sitt program ble isåfall 😂

• Liker 4
Gjest Tom Bäcker
Skrevet
14 minutter siden, BeverTramp skrev:

På nett eller TV?

Gjest orfeus
Skrevet
1 time siden, BeverTramp skrev:

Er det noen som ikke har godt av mer eksponering så er det henne. Nå har hun skrevet så mye om hvordan hun lider på grunn av «press», noe som ikke blir mindre hvis hun i tillegg til blogg, Instagram, FB, snapchat og oppmerksomhet rundt singlene - skal ha TV-tid. 

Ta deg en utdannelse, Sofie. Bli til noe. Bruk hjernen til noe annet enn å gruble over ingen ting og allting som er formålsløst.

Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Hva betyr dette? Hentet fra bloggen hennes. Er hun flink?

💗 På fredag slipper jeg en ny låt som heter in my head. Jeg troooor dere kommer til å like den.. Jeg er flink!

Skrevet
8 minutter siden, Tom Bäcker said:

Hva betyr dette? ... flink?

Flittig? 

Skrevet
5 timer siden, Salka skrev:

Hun kan ikke være dårligere enn Lene Alexandra vettu. :fnise: snart kommer det vel en ny versjon av My Boobs Are OK, nemlig My Ass Is OK. :hoho: 

Linni Meister har allerede tatt seg av den :fnise: 

• Liker 7
Gjest orfeus
Skrevet
24 minutter siden, FriCol skrev:

My eyes 🙈

Skrevet
27 minutter siden, FriCol skrev:

Det gjør bare vondt å se på. 

• Liker 6
Gjest Tom Bäcker
Skrevet (endret)

Takk til alle som siterer. Nå har jeg tre versjone av puppene hennes etter hverandre. NOT!

Make that four.

Endret av Tom Bäcker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...