Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Ser du på disse hodeløse hønsene som Norges elite?

Det tror jeg ikke det er relativt få som gjør.

Men de behandles som en "elite", i hvert fall av pressen og andre som er kjendiser eller er ønsker å være. Selv statskanalen Nrk bruker stadig SE og andre skadelige influensere. Flere politiske partier bruker slike influensere for å spre sitt budskap osv.

Så de hodeløse er vel i tillegg til disse influenserne selv, er vel store deler av norske medier, våre politkere og andre kjendiser. Felles for alle er at penger og makt og oppmerksomhet trumfer det meste for dem.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et råttent miljø dette er. Nå må pressen slutte å gi disse oppmerksomhet. Det er så mye bra folk i dette landet de heller kunne promotere. Gründere, helsepersonell, rørleggere, elektrikere… etc. Uten disse stopper Norge, men stopper Norge om vi slutter å skrive om SE og resten av kola gjengen. 

• Liker 14
  • Nyttig 15
Skrevet

Er det egentlig noen vits at hun vitner i retten? Hun er vel en av de minst troverdige personene i Norge..

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
BELLA965 skrev (På 27.2.2026 den 9.27):

Fra VG idag.... ikke at det er overraskende, men virkelig: er dette helt vanlig for godt voksne? Jeg tenker at "dette miljøet" må være i sin helt egendefinerte boble, helt på siden av resten av samfunnet.. og det er jo igrunn mest av alt bare trist. Da seien Exit kom, tror jeg mange tenkte at "den var bra, men måtte vel være svært overdrevet??". Men dette miljøet viser jo at en slik patetisk tilværelse og oppførsel faktisk er reell.Screenshot_20260227_091818_SamsungInternet.thumb.jpg.94ea4b71483186d7c49913e5b82bc4bf.jpg

Hvor gamle var de da? 16?

• Liker 1
Skrevet
otilie skrev (12 minutter siden):

Dette var for 2-3 år siden, og da var de i slutten av tjueårene.

• Liker 5
Skrevet
otilie skrev (3 timer siden):

De ble vel kjent i 2021 så nei, de var ikke 16 år, dessverre. Håper de mister alle følgere. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (6 minutter siden):

De ble vel kjent i 2021 så nei, de var ikke 16 år, dessverre. Håper de mister alle følgere. 

Jaja de er jo styrtrike influensere med alt for mye fritid som aldri trenger å oppføre seg profesjonelt eller modent og voksent. Så på en måte overrasker det meg ikke. Men de er absolutt ikke forbilder. Sier jo også litt om omgangskretsen deres dette her. Skjønner ikke at media og fans gidder å gi dem positiv oppmerksomhet. De surrer jo bare rundt som om de aldri ble ferdig med russetida. 

• Liker 11
Skrevet
otilie skrev (Akkurat nå):

Jaja de er jo styrtrike influensere med alt for mye fritid som aldri trenger å oppføre seg profesjonelt eller modent og voksent. Så på en måte overrasker det meg ikke. Men de er absolutt ikke forbilder. Sier jo også litt om omgangskretsen deres dette her. Skjønner ikke at media og fans gidder å gi dem positiv oppmerksomhet. De surrer jo bare rundt som om de aldri ble ferdig med russetida. 

Og media kjøper dem inn til div reality serier. Helt på trynet. 

• Liker 10
Skrevet
Kønn skrev (Akkurat nå):

Og media kjøper dem inn til div reality serier. Helt på trynet. 

Haha sant. Jeg orker ikke se på sånt der. Det er de samme irriterende kjendisene hvert eneste program. Savner realityprogram med vanlige folk som genuint ønsker å delta for opplevelsens skyld. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Er der ingen som reagerer på det hun sa ifb med dette famøse posebildet? Ref at MBH delte med SE at han ville fri til NH, og det fant SE ut hun måtte stanse - rett etterpå kom bildet ut. Gjør det jo bare enda mer åpenlyst at hun hadde intensjoner med publiseringen. Hun ville ikke bare skape blest om seg selv i forkant av «lansering» av nytt crap, hun ville også splitte de to så hun kunne få NH for seg selv.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Kønn skrev (8 timer siden):

Om det kom noe godt ut av bråket i kjølvannet av posebildet, så er det at Nora skiftet vei om ikke annet. Influensere er fullstendig uinteressant uansett slik jeg ser det, men Nora har valgt en litt mer ryddig stil nå. Det var pinlig å se på da hun rånet rundt med Sophie Elise og hadde "Cowboy-Mars", laget usmakelige bilder og festet på badeland. Akkurat der er jeg enig med MBH. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (9 timer siden):

Det er vel sånn SE holder på hele tida. Ikke noe nytt synes jeg 

• Liker 6
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Er der ingen som reagerer på det hun sa ifb med dette famøse posebildet? Ref at MBH delte med SE at han ville fri til NH, og det fant SE ut hun måtte stanse - rett etterpå kom bildet ut. Gjør det jo bare enda mer åpenlyst at hun hadde intensjoner med publiseringen. Hun ville ikke bare skape blest om seg selv i forkant av «lansering» av nytt crap, hun ville også splitte de to så hun kunne få NH for seg selv.

100%

Endret av kittykaat
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (6 timer siden):

Det ekteskapet hadde vel ikke holdt så lenge uansett mtp MBH sin oppførsel, så like greit tenker jeg.

• Liker 10
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Om det kom noe godt ut av bråket i kjølvannet av posebildet, så er det at Nora skiftet vei om ikke annet. Influensere er fullstendig uinteressant uansett slik jeg ser det, men Nora har valgt en litt mer ryddig stil nå. Det var pinlig å se på da hun rånet rundt med Sophie Elise og hadde "Cowboy-Mars", laget usmakelige bilder og festet på badeland. Akkurat der er jeg enig med MBH. 

For MBH er jo kongen av klasse og verdighet og den rette til å uttale seg. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Kunne få Nora for seg selv? Det er vel like sannsynlig at Se så at Marius ikke var bra for Nora og ønsket å hjelpe henne. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

Ja det var en heftig tid det der. Får ikke inntrykk av at SE virkelig hjalp Nora på den tiden akkurat, selv om hun visste at det var et virkelig dårlig ( farlig ) forhold Nora var i. SE visste jo, om ikke alt, så visste hun såpass at hun var redd for leiligheten sin om han skulle komme seg inn. Var mer guts i Anniken Jørgensen som gjorde det helt klart for Nora at dette skulle hun ut av. Punktum. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Sarah93 skrev (1 time siden):

For MBH er jo kongen av klasse og verdighet og den rette til å uttale seg. 

På ingen måte, han er en stor drittsekk, en overgriper, en bortskjemt drittunge og en giddalaus snylter. Men uttalelsene om at Nora ble drøy sammen med SE er ikke feil. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Zenhouse skrev (4 timer siden):

Ja det var en heftig tid det der. Får ikke inntrykk av at SE virkelig hjalp Nora på den tiden akkurat, selv om hun visste at det var et virkelig dårlig ( farlig ) forhold Nora var i. SE visste jo, om ikke alt, så visste hun såpass at hun var redd for leiligheten sin om han skulle komme seg inn. Var mer guts i Anniken Jørgensen som gjorde det helt klart for Nora at dette skulle hun ut av. Punktum. 

Veldig enig i det du skriver! 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Hulderen skrev (5 timer siden):

Kunne få Nora for seg selv? Det er vel like sannsynlig at Se så at Marius ikke var bra for Nora og ønsket å hjelpe henne. 

Hva skjønner du ikke, egentlig? Les meldingene som er delt mellom dem, så ser du et veldig tydelig mønster: der SE burde være mest opptatt av NHs sikkerhet og helse, er fokuset mest på seg selv, leilighet og inventar. Så kommer NH i neste rekke i en bisetning. 

Vet ikke med deg, men jeg hadde brydd meg mer om min levende venninne oppi en slik situasjon enn hva den forsikrede boligen min eventuelt måtte utsettes for. Og ikke minst - jeg hadde ringt politiet på han allerede da han sto og skrek på døren min, det var ikke en tanke hos trekant-Sofie. 

Endret av baremeg007
  • Liker 8
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...