Frisk Frosk Skrevet 24. februar #49201 Skrevet 24. februar J.. skrev (4 timer siden): Hun bommet på prisen hun betalte for en sofa hun ikke har valgt ut selv,det går nok bra.. er ikke slik at hun tjener noe personlig på akkurat denne "løgnen".. Hun betalte for en sofa - men vet ikke hva hun betalte for den... Hvis det er troverdig for deg, så står du selvfølgelig fritt for å tro hva du vil om det. Løgnene går rett inn i narrativet og imaget hun ønsker å gi andre. Så jo, hun tjener på alle disse evinnelige løgnene sine... så lenge ingen avslører løgnene hennes og viser at narrativet og imaget hun stadig forsøker å pusse på, egentlig bare er dårlig skjulte forsøk på å lappe på et morkent luftslott. Som en gammel, morken sykkelslange som det også går hull på når den møter livets realiteter med humper i veien. Sophie Elise AS' humper i veien er en kombinasjon av henne selv - og ikke minst alle som avslører hennes kynisme, løgner, skadelige påvirkning på andre, lovbrudd, utnyttelse av uskyldige barn... 11 5
baremeg007 Skrevet 24. februar #49202 Skrevet 24. februar Hun lyver også voldsomt mye om alkoholforbruket sitt. Prøver å overbevise om at hun «ikke liker alkohol», «drikker svært sjelden», og «er den som går først» osv osv. Lite gjennomtenkt som hun er, ser det da ikke spesielt overbevisende ut når hun publiserte den såkalte «teksten» sin nå nylig, hvor det fremkom at mens ungen var hjemme på «bli kjent kveld» med en potensiell ny passer de hadde møtt «et par ganger før», så stakk hun ut på tre-fire ulike steder og drakk på hver av dem. Før hun så vendte hjem igjen til ungen for å legge han. Må ha vært godt brisen da. 15 7
Missy1 Skrevet 24. februar #49203 Skrevet 24. februar baremeg007 skrev (1 time siden): Hun lyver også voldsomt mye om alkoholforbruket sitt. Prøver å overbevise om at hun «ikke liker alkohol», «drikker svært sjelden», og «er den som går først» osv osv. Lite gjennomtenkt som hun er, ser det da ikke spesielt overbevisende ut når hun publiserte den såkalte «teksten» sin nå nylig, hvor det fremkom at mens ungen var hjemme på «bli kjent kveld» med en potensiell ny passer de hadde møtt «et par ganger før», så stakk hun ut på tre-fire ulike steder og drakk på hver av dem. Før hun så vendte hjem igjen til ungen for å legge han. Må ha vært godt brisen da. Bare det at hun føler behov for å nevne det så ofte at hun «ikke drikker noe særlig» er veldig avslørende. 8 10
Carrot Skrevet 25. februar #49204 Skrevet 25. februar Missy1 skrev (16 timer siden): Bare det at hun føler behov for å nevne det så ofte at hun «ikke drikker noe særlig» er veldig avslørende. "føler behov for"? jeg er avholds og jeg nevner det hver gang det er snakk om alkohol at jeg ikke drikker - hva avslører det sånn egentlig? Jeg kan ta ett glass rødvin, en drink osv men jeg velger å ikke gjøre det fordi jeg ikke LIKER hvordan det kjennes i kroppen etterpå, og jeg går ut med venner som gjerne tar et glass og da poster jeg tidvis at "vi nyter" selv om JEG ikke nyter noe som helst annet enn vann 😝 gjør det meg til skap-alkis liksom, er det der greia ligger? 4 1
Missy1 Skrevet 25. februar #49205 Skrevet 25. februar Carrot skrev (10 timer siden): "føler behov for"? jeg er avholds og jeg nevner det hver gang det er snakk om alkohol at jeg ikke drikker - hva avslører det sånn egentlig? Jeg kan ta ett glass rødvin, en drink osv men jeg velger å ikke gjøre det fordi jeg ikke LIKER hvordan det kjennes i kroppen etterpå, og jeg går ut med venner som gjerne tar et glass og da poster jeg tidvis at "vi nyter" selv om JEG ikke nyter noe som helst annet enn vann 😝 gjør det meg til skap-alkis liksom, er det der greia ligger? Er forskjell på når man er avholds og når man drikker, men ikke så ofte eller mye. eksempler: spørsmål: vil du ha et glass vin? Svar: nei takk, jeg er avholds/ jeg drikker ikke Svar: ja takk, jeg drikker ikke så ofte/mye altså Selv er jeg ikke avholds, men drikker heller ikke ofte. Har aldri følt behov for å nevne det for folk, utenom hvis man snakker spesifikt om alkoholkonsum, eller om det er relevant for legen f.eks. 3 3
Carrot Skrevet 25. februar #49206 Skrevet 25. februar Missy1 skrev (7 minutter siden): Er forskjell på når man er avholds og når man drikker, men ikke så ofte eller mye. tja, det er tre år siden sist jeg tok "et glass" så jeg ser meg selv som avholds men jeg KAN drikke om jeg vil det..
Missy1 Skrevet 25. februar #49207 Skrevet 25. februar Carrot skrev (56 minutter siden): tja, det er tre år siden sist jeg tok "et glass" så jeg ser meg selv som avholds men jeg KAN drikke om jeg vil det.. ja men da er du i praksis avholds. Alle som ikke drikker KAN drikke om de vil det. Jeg syns ikke det er noe rart at en som ikke drikker må nevne det en del i diverse sammenhenger syns det er rart at SE føler behov for å forsvare alkoholkonsumet sitt hvis hun drikker så lite/sjeldent 6
Carrot Skrevet 26. februar #49208 Skrevet 26. februar Missy1 skrev (10 timer siden): ja men da er du i praksis avholds. Alle som ikke drikker KAN drikke om de vil det. Jeg syns ikke det er noe rart at en som ikke drikker må nevne det en del i diverse sammenhenger syns det er rart at SE føler behov for å forsvare alkoholkonsumet sitt hvis hun drikker så lite/sjeldent Jeg syns ikke de er merkelig, på samme måte som hun fordi folk føler seg berettiget til å mene noe om alt hun gjør og alle aspekter av livet må "forsvare" seg - greit man velger "jobben sin" men selv om man har valgt dette livet har man ikke valt å ta imot alt som følger med fordi folk i enkelte tilfeller ikke klarer følge en enkel "regel" typ hvis man ikke har noe pent å si så skal man kanskje ikke si det? 2
Måne Rampelyset Skrevet 26. februar #49209 Skrevet 26. februar Tråden er ryddet for avsporing. Sophie Elises tilknytning til Marius-saken kan diskuteres i Marius-tråden. Måne, admin. 1
kittykaat Skrevet 26. februar #49210 Skrevet 26. februar (endret) Jeg må si at jeg er sjokkert over hvor mange av dere som synes det er greit med trekant. Jeg føler meg nesten som en konservativ MAGA supporter selv om jeg ikke er det 😂 Endret 26. februar av kittykaat 8 1
Lyslys Skrevet 26. februar #49211 Skrevet 26. februar kittykaat skrev (3 minutter siden): Jeg må si at jeg er sjokkert over hvor mange av dere som synes det er greit med trekant. Jeg føler meg nesten som en konservativ MAGA supporter selv om jeg ikke er det 😂 Hva mener du? Var det med Marius?
Palmemor Skrevet 26. februar #49212 Skrevet 26. februar kittykaat skrev (16 minutter siden): Jeg må si at jeg er sjokkert over hvor mange av dere som synes det er greit med trekant. Jeg føler meg nesten som en konservativ MAGA supporter selv om jeg ikke er det 😂 Folk har sine preferanser, om det er trekant eller bdsm eller rollespill er ikke så avgjørende for personlighet 1
Hulderen Skrevet 26. februar #49213 Skrevet 26. februar kittykaat skrev (27 minutter siden): Jeg må si at jeg er sjokkert over hvor mange av dere som synes det er greit med trekant. Jeg føler meg nesten som en konservativ MAGA supporter selv om jeg ikke er det 😂 Jeg har selv aldri hatt trekant. Men jeg ser ikke noe problem med det hvis alle tre er samtykkende voksne. 10 1
J.. Skrevet 26. februar #49214 Skrevet 26. februar kittykaat skrev (1 time siden): Jeg må si at jeg er sjokkert over hvor mange av dere som synes det er greit med trekant. Jeg føler meg nesten som en konservativ MAGA supporter selv om jeg ikke er det 😂 Man må ikke ha de samme preferansene personlig,selv om man ikke ser noe problem i at andre (samtykkende..) voksne gjør slikt.. 6
massi Skrevet 26. februar #49215 Skrevet 26. februar kittykaat skrev (1 time siden): Jeg må si at jeg er sjokkert over hvor mange av dere som synes det er greit med trekant. Jeg føler meg nesten som en konservativ MAGA supporter selv om jeg ikke er det 😂 «..som synes det er greit med trekant» ? 😅😅 liker du ikke trekant, så er det jo bare å la være å ha det? jeg personlig har ikke hatt det, men er det tre samtykkende voksne, så er det jo «greit»? hvorfor er det ugreit mener du? 6
BELLA965 Skrevet 27. februar #49216 Skrevet 27. februar Fra VG idag.... ikke at det er overraskende, men virkelig: er dette helt vanlig for godt voksne? Jeg tenker at "dette miljøet" må være i sin helt egendefinerte boble, helt på siden av resten av samfunnet.. og det er jo igrunn mest av alt bare trist. Da seien Exit kom, tror jeg mange tenkte at "den var bra, men måtte vel være svært overdrevet??". Men dette miljøet viser jo at en slik patetisk tilværelse og oppførsel faktisk er reell. 4 1
Arild37 Skrevet 27. februar #49217 Skrevet 27. februar BELLA965 skrev (3 minutter siden): Fra VG idag.... ikke at det er overraskende, men virkelig: er dette helt vanlig for godt voksne? Jeg tenker at "dette miljøet" må være i sin helt egendefinerte boble, helt på siden av resten av samfunnet.. og det er jo igrunn mest av alt bare trist. Da seien Exit kom, tror jeg mange tenkte at "den var bra, men måtte vel være svært overdrevet??". Men dette miljøet viser jo at en slik patetisk tilværelse og oppførsel faktisk er reell. De kommer ikke så godt ut av dette nei 10 2
J.. Skrevet 27. februar #49218 Skrevet 27. februar BELLA965 skrev (14 minutter siden): Fra VG idag.... ikke at det er overraskende, men virkelig: er dette helt vanlig for godt voksne? Jeg tenker at "dette miljøet" må være i sin helt egendefinerte boble, helt på siden av resten av samfunnet.. og det er jo igrunn mest av alt bare trist. Da seien Exit kom, tror jeg mange tenkte at "den var bra, men måtte vel være svært overdrevet??". Men dette miljøet viser jo at en slik patetisk tilværelse og oppførsel faktisk er reell. Dette høres ut som noe russen kunne gjort.. Mao ikke noe utelukkende eliten i Norge holder på med,akkurat.. 7 1
BELLA965 Skrevet 27. februar #49219 Skrevet 27. februar J.. skrev (9 minutter siden): Dette høres ut som noe russen kunne gjort.. Mao ikke noe utelukkende eliten i Norge holder på med,akkurat.. Enig i dét. Bare litt rart at det er godt voksne damer som gjør det. Burde kanskje hatt litt bedre vurderingsevne. 4 5
Tough cookie Skrevet 27. februar #49220 Skrevet 27. februar J.. skrev (1 time siden): Dette høres ut som noe russen kunne gjort.. Mao ikke noe utelukkende eliten i Norge holder på med,akkurat.. Ser du på disse hodeløse hønsene som Norges elite? 8 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå