Isild Skrevet i går, 07:39 #48781 Skrevet i går, 07:39 Missy1 skrev (15 timer siden): Når influensere blir brukt til å reklamere for et produkt så er det et sikkert tegn på ræva kvalitet i mine øyne Samme her, for meg er det ensbetydende med harry. 2 7
Cami9 Skrevet 19 timer siden #48782 Skrevet 19 timer siden baremeg007 skrev (På 12.12.2025 den 3.52): Altså hva er greia med leppene som hun «ikke fyller lenger»??? Ser ut som sugefisken jeg hadde i akvariumet mitt 5
Cami9 Skrevet 19 timer siden #48783 Skrevet 19 timer siden Unnskyld meg, men det at SE skylder på kjeven når det gjelder den gapinga?!!! Det er det dummeste jeg har hørt i hele 2025, hun tror hun ser digg ut, men ender opp med å se stikk motsatt ut. Nekter å tro at dette er kjevens skyld🤣 6 3
Lurendreieren Skrevet 19 timer siden #48784 Skrevet 19 timer siden Jeg har aldri forstått hvorfor hun er kjendis. Ikke har hun noen spesielle kvaliteter og i beste fall er hun 4/10 på utseende. Så hva i alle dager er det folk faller for her egentlig? 4 3
Faina Skrevet 18 timer siden #48785 Skrevet 18 timer siden Lurendreieren skrev (30 minutter siden): Jeg har aldri forstått hvorfor hun er kjendis. Ikke har hun noen spesielle kvaliteter og i beste fall er hun 4/10 på utseende. Så hva i alle dager er det folk faller for her egentlig? Hadde jeg vært mann og funnet henne fin eller sexy, så hadde jeg vært flau over meg selv. 4 1
J.. Skrevet 17 timer siden #48786 Skrevet 17 timer siden Kvaliteten på diskusjonen er nå,igjen,på bunn nivå.. Hva med å heller diskutere neste inngrep (i morgen!) istedet for 10 sider med om at dere ikke finner henne fysisk tiltrekkende.. 2
Zenhouse Skrevet 17 timer siden #48787 Skrevet 17 timer siden Nytt inngrep igjen ja. Tilsynelatende medisinsk begrunnet. Kan være sant det. Men det er påtagelig at det skjer et nye inngrep med jevne intervaller, det er alltid noe. 1 2
Lurendreieren Skrevet 16 timer siden #48788 Skrevet 16 timer siden J.. skrev (52 minutter siden): Kvaliteten på diskusjonen er nå,igjen,på bunn nivå.. Hva med å heller diskutere neste inngrep (i morgen!) istedet for 10 sider med om at dere ikke finner henne fysisk tiltrekkende.. Det er jeg faktisk enig i er viktigere. Jeg er ikke så oppdatert ser du. Men jeg vil si hun er et særdeles dårlig forbilde for unge jenter med alle disse skjønnhetsoperasjonene som attpåtil bare får hun til å se dårligere ut spør du meg da. 1
Miomino Skrevet 12 timer siden #48789 Skrevet 12 timer siden Lurendreieren skrev (4 timer siden): Det er jeg faktisk enig i er viktigere. Jeg er ikke så oppdatert ser du. Men jeg vil si hun er et særdeles dårlig forbilde for unge jenter med alle disse skjønnhetsoperasjonene som attpåtil bare får hun til å se dårligere ut spør du meg da. Hvordan forbilde for unge mennesker tenker du selv du er med slik omtale av andre mennesker? 👇👇 Lurendreieren skrev (6 timer siden): Jeg har aldri forstått hvorfor hun er kjendis. Ikke har hun noen spesielle kvaliteter og i beste fall er hun 4/10 på utseende. Så hva i alle dager er det folk faller for her egentlig? Jeg vil si "et særdeles dårlig et". 2
Lurendreieren Skrevet 12 timer siden #48790 Skrevet 12 timer siden Miomino skrev (19 minutter siden): Hvordan forbilde for unge mennesker tenker du selv du er med slik omtale av andre mennesker? 👇👇 Jeg vil si "et særdeles dårlig et". Jeg er lei dette tøvet om at influensere er for hellige til at vi kan kritisere de. De tjener enorme summer. Men kritikken kan også rettes til mediene, de burde aldri promotert denne dama. 4
Isild Skrevet 6 timer siden #48791 Skrevet 6 timer siden (endret) Lurendreieren skrev (5 timer siden): Jeg er lei dette tøvet om at influensere er for hellige til at vi kan kritisere de. De tjener enorme summer. Men kritikken kan også rettes til mediene, de burde aldri promotert denne dama. Enig. Vi er på ganske skremmende veier dersom vi ikke skal være kritisk til hva påvirkere påvirker til - fordi de kan bli lei seg. Hvorfor media har fredet henne og "duller" med henne er ganske patetisk. Istedetfor at de TØR å advare mot å ødelegge seg selv helt med unødvendige operasjoner osv, så trykker de alt av clickbait. De er bare nyttige idioter. Endret 6 timer siden av Isild 6 2
Miomino Skrevet 2 timer siden #48792 Skrevet 2 timer siden Lurendreieren skrev (9 timer siden): Jeg er lei dette tøvet om at influensere er for hellige til at vi kan kritisere de. De tjener enorme summer. Men kritikken kan også rettes til mediene, de burde aldri promotert denne dama. Nå har jeg aldri aldri antydet at influensere ikke kan kritiseres, tvert i mot. Om du går bak i denne tråden vil du se jeg stiller meg kritisk til SE eksponering av barn. Men den usaklige kritikken du her presenterer, "ikke har hun noen spesielle kvaliteter og i beste fall er hun 4/10 på utseende", er bare nedrig. Da blir det, i min bok, noe spesielt å rope ut at hun er et dårlig forbilde. Det samme kan forøvrig sies om det å tillegge dine meningsmotstandere meninger. 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå