Frisk Frosk Skrevet søndag kl 22:16 #45461 Del Skrevet søndag kl 22:16 Flaggermus79 skrev (14 minutter siden): Jeg vil bare si: Nå er hun nyoperert og ser ganske strekt ut. Alt det vil roe seg og hun vil se ganske ny- men normal ut igjen om noen måneder. Snakker kun om ansiktet. Har sett slik ut etter hver gang hun har fikset på det. Det var vel ikke noe normalt lenger med det ansiktet hun hadde før denne foreløpige siste operasjonen. Det er veldig lenge siden ansiktet hennes var normalt. Når huden i ansiktet gang på gang strekkes så ekstremt som det hun velger, så gjør det noe med huden på sikt. Og det går virkelig ikke rett vei med henne nå. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet søndag kl 22:24 #45462 Del Skrevet søndag kl 22:24 Miss.Wildfox skrev (14 minutter siden): Sitat Sophie Elise 5.januar 2025; «… jobbe aktivt med å være mer autentisk.» Vel, det skal bli vanskelig. Det er vel knapt noe autentisk igjen på den kroppen. Å være mer autentisk > se mer autentisk ut.. Hun sier jo ikke hun skal SE mer autentisk ut.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet søndag kl 22:24 #45463 Del Skrevet søndag kl 22:24 Miss.Wildfox skrev (13 minutter siden): Sitat Sophie Elise 5.januar 2025; «… jobbe aktivt med å være mer autentisk.» Vel, det skal bli vanskelig. Det er vel knapt noe autentisk igjen på den kroppen. Jeg tror ikke hun aner hva autentisk betyr. Hele hun er gjennomoperert og behandlet, hennes sosiale medier er gjennomsyret av løgner, rage bait og click bait. Det blir tidenes snuoperasjon hvis hun skal plutselig bli autentisk. 6 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet søndag kl 22:24 #45464 Del Skrevet søndag kl 22:24 Jeg liker jenta, selv om jeg er over 40🤭 jeg syns det plutselig var noe rart med øynene, men skjønner hva som har skjedd nå når jeg leser her. Jeg får vondt i magen av å tenke på om denne siden kan være med på å pushe henne mer til å ville gjøre seg selv «perfekt» Spørsmålet er vel om hun noensinne kan vinne. Vi folk vil finne noe drit å snakke om uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet søndag kl 22:43 #45465 Del Skrevet søndag kl 22:43 Hmmmmmm skrev (11 minutter siden): Jeg liker jenta, selv om jeg er over 40🤭 jeg syns det plutselig var noe rart med øynene, men skjønner hva som har skjedd nå når jeg leser her. Jeg får vondt i magen av å tenke på om denne siden kan være med på å pushe henne mer til å ville gjøre seg selv «perfekt» Spørsmålet er vel om hun noensinne kan vinne. Vi folk vil finne noe drit å snakke om uansett Hun er ikke en "jente", hun er en voksen kvinne på 30 år, nå mor til et uskyldig barn som hun utnytter som et tilbehør og innhold i bedriften Sophie Elise AS, som hun har drevet kynisk over mange år. Hun innrømmet allerede som 19-åring at hun var avhengig av å endre på utseendet sitt, så denne siden har ikke noe med dette å gjøre. Og nei, folk vil ikke "finne noe drit å snakke om uansett". Det er ikke så vanskelig. Slutt å utnytte og utsette eget barn for alvorlig risiko. Slutt å gjøre alvorlig selvskading gjennom kosmetiske operasjoner til bedriftsinnhold. Slutt å bruke rusavhengighet til bedriftsinnhold. Slutt å drive uetisk forretningsvirksomhet. Slutt med å fronte overforbruk og helseskadelig innhold. Begynn å følge norsk lov konsekvent og alltid. Problemet er at Sofie Steen Isachsen ikke ønsker å gjøre noe av dette. For hun ønsker oppmerksomhet. Hun har til og med innrømmet det på norsk tv, hvor hun også snakket om hvor ekstremt kynisk hun er villig til å være for å tjene mest mulig penger. Ved å kalle denne voksne forretningskvinnen, som har drevet bedrift i mange år allerede, for "jenta", så er du med på å bagatellisere hva slike influensere står for, hvordan de skader andre, og hvor kynisk deres forretningsførsel er. 20 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet i går, 04:56 #45466 Del Skrevet i går, 04:56 Hva er dette under øyet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet i går, 05:45 #45467 Del Skrevet i går, 05:45 Linazer skrev (48 minutter siden): Hva er dette under øyet? Stripene? Det er vel skygge av øyevippene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet i går, 05:53 #45468 Del Skrevet i går, 05:53 Andrea59 skrev (8 minutter siden): Stripene? Det er vel skygge av øyevippene? Javel? Syns ikke der ser ut som skygge av øyevippene. Men mulig du har rett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet i går, 07:53 #45469 Del Skrevet i går, 07:53 J.. skrev (9 timer siden): Å være mer autentisk > se mer autentisk ut.. Hun sier jo ikke hun skal SE mer autentisk ut.. Spiller ingen rolle, hun vil aldri klare å fremstå autentisk når hele den ytre fasaden er mer kjøpt og betalt enn den har vært med fra fødselen av. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet i går, 08:41 #45470 Del Skrevet i går, 08:41 Era Vulgaris skrev (10 timer siden): Jeg tror ikke hun aner hva autentisk betyr. Hele hun er gjennomoperert og behandlet, hennes sosiale medier er gjennomsyret av løgner, rage bait og click bait. Det blir tidenes snuoperasjon hvis hun skal plutselig bli autentisk. Ja, enkelt og greit sagt. Leste en artikkel idag på NRK om doulaer ( fødehjelpere), og kom til å tenke på at hele den tiden SE skrev/sa hun hadde doula, og beskrev hva denne skulle hjelpe til med - så visste hun at hun skulle ha keisersnitt. Nå er det mulig at doulaer kan være en støtte der også, men i SE sitt tilfelle -I think not. 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 08:43 #45471 Del Skrevet i går, 08:43 Era Vulgaris skrev (10 timer siden): Jeg tror ikke hun aner hva autentisk betyr. Hele hun er gjennomoperert og behandlet, hennes sosiale medier er gjennomsyret av løgner, rage bait og click bait. Det blir tidenes snuoperasjon hvis hun skal plutselig bli autentisk. Hun følger bare "tidsånden" og trenden for 2025. Alle skal bli "autentiske" nå. Logge av da kanskje, og finne ut hvem hun er først. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet i går, 09:05 #45472 Del Skrevet i går, 09:05 Frisk Frosk skrev (10 timer siden): Hun er ikke en "jente", hun er en voksen kvinne på 30 år, nå mor til et uskyldig barn som hun utnytter som et tilbehør og innhold i bedriften Sophie Elise AS, som hun har drevet kynisk over mange år. Hun innrømmet allerede som 19-åring at hun var avhengig av å endre på utseendet sitt, så denne siden har ikke noe med dette å gjøre. Og nei, folk vil ikke "finne noe drit å snakke om uansett". Det er ikke så vanskelig. Slutt å utnytte og utsette eget barn for alvorlig risiko. Slutt å gjøre alvorlig selvskading gjennom kosmetiske operasjoner til bedriftsinnhold. Slutt å bruke rusavhengighet til bedriftsinnhold. Slutt å drive uetisk forretningsvirksomhet. Slutt med å fronte overforbruk og helseskadelig innhold. Begynn å følge norsk lov konsekvent og alltid. Problemet er at Sofie Steen Isachsen ikke ønsker å gjøre noe av dette. For hun ønsker oppmerksomhet. Hun har til og med innrømmet det på norsk tv, hvor hun også snakket om hvor ekstremt kynisk hun er villig til å være for å tjene mest mulig penger. Ved å kalle denne voksne forretningskvinnen, som har drevet bedrift i mange år allerede, for "jenta", så er du med på å bagatellisere hva slike influensere står for, hvordan de skader andre, og hvor kynisk deres forretningsførsel er. Ok, må si ordet jente ga mye innhold for din del. Alle bryter loven på den ene eller den andre måten. Vi kjører for fort en dag. Misser vikeplikten kanskje en annen dag. Men hvis hun er rusmisbruker som du sier, så vil det ta hun igjen ganske så snart, siden hun er så offentlig tenker jeg. Hun kan vel ikke ha brutt alvorlige lovbrudd?! For da hadde hun vel sittet inne. Hun ønsker vel å tjene penger, og må bestemme over hva det vil si for henne. Jeg ser på situasjonen med Pamela Anderson som har blitt mer seg selv om dagen. Hun får jo så mye pes av kvinner at halve kunne vært nok. Så jeg tenker at Man kan ikke vinne uansett. Dritt dras frem uansett motiv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet i går, 09:49 #45473 Del Skrevet i går, 09:49 Zenhouse skrev (1 time siden): Ja, enkelt og greit sagt. Leste en artikkel idag på NRK om doulaer ( fødehjelpere), og kom til å tenke på at hele den tiden SE skrev/sa hun hadde doula, og beskrev hva denne skulle hjelpe til med - så visste hun at hun skulle ha keisersnitt. Nå er det mulig at doulaer kan være en støtte der også, men i SE sitt tilfelle -I think not. Helt utrolig at hun påsto hun hadde doula når hun visste hun skulle ta keisersnitt. Og ganske utrolig at hun tror at folk ikke gjennomskuer henne. Det mest gjennomgående hos SE er hvor konsekvent hun lyver, endrer på historiene sine, og deretter går rett i offerrollen når noen stiller henne til veggs. Autentisk… 5 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 22 timer siden #45474 Del Skrevet 22 timer siden Hmmmmmm skrev (6 timer siden): Ok, må si ordet jente ga mye innhold for din del. Alle bryter loven på den ene eller den andre måten. Vi kjører for fort en dag. Misser vikeplikten kanskje en annen dag. Men hvis hun er rusmisbruker som du sier, så vil det ta hun igjen ganske så snart, siden hun er så offentlig tenker jeg. Hun kan vel ikke ha brutt alvorlige lovbrudd?! For da hadde hun vel sittet inne. Hun ønsker vel å tjene penger, og må bestemme over hva det vil si for henne. Jeg ser på situasjonen med Pamela Anderson som har blitt mer seg selv om dagen. Hun får jo så mye pes av kvinner at halve kunne vært nok. Så jeg tenker at Man kan ikke vinne uansett. Dritt dras frem uansett motiv. Hun sier jo selv at hun er/var rusmisbruker og har vært innlagt en rekke ganger. Hun har selv dokumentert dette. Tror du må ta et oppgjør med deg selv og hvem du «liker» om du ikke har fått det med deg. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 22 timer siden #45475 Del Skrevet 22 timer siden Flaggermus79 skrev (18 timer siden): Jeg vil bare si: Nå er hun nyoperert og ser ganske strekt ut. Alt det vil roe seg og hun vil se ganske ny- men normal ut igjen om noen måneder. Snakker kun om ansiktet. Har sett slik ut etter hver gang hun har fikset på det. Og dermed blir det ok å holde på som hun gjør? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 22 timer siden #45476 Del Skrevet 22 timer siden Hmmmmmm skrev (17 timer siden): Jeg liker jenta, selv om jeg er over 40🤭 jeg syns det plutselig var noe rart med øynene, men skjønner hva som har skjedd nå når jeg leser her. Jeg får vondt i magen av å tenke på om denne siden kan være med på å pushe henne mer til å ville gjøre seg selv «perfekt» Spørsmålet er vel om hun noensinne kan vinne. Vi folk vil finne noe drit å snakke om uansett Det er nettopp det denne siden ikke gjør, har ikke sett annet enn at folk syns hun opererer seg altfor mye, hvis det liksom skal pushe henne til å operere mer, er noe alvorlig galt. Hvem skal hun vinne over? Det må være seg selv, for hun har aldri følt seg pen nok. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 21 timer siden #45477 Del Skrevet 21 timer siden Hmmmmmm skrev (7 timer siden): Ok, må si ordet jente ga mye innhold for din del. Alle bryter loven på den ene eller den andre måten. Vi kjører for fort en dag. Misser vikeplikten kanskje en annen dag. Men hvis hun er rusmisbruker som du sier, så vil det ta hun igjen ganske så snart, siden hun er så offentlig tenker jeg. Hun kan vel ikke ha brutt alvorlige lovbrudd?! For da hadde hun vel sittet inne. Hun ønsker vel å tjene penger, og må bestemme over hva det vil si for henne. Jeg ser på situasjonen med Pamela Anderson som har blitt mer seg selv om dagen. Hun får jo så mye pes av kvinner at halve kunne vært nok. Så jeg tenker at Man kan ikke vinne uansett. Dritt dras frem uansett motiv. Nei, men hva i alle dager. Sammenligner du SE sine lovovertredelser med å misse vikeplikten? Det å bruke narkotiske stoffer er ulovlig, hun har også vært å kjøpt tabletter på det svarte markedet på gata. Selv om det var Nora H som holdt den berømte hvite posen, så må du være svært naiv hvis du tror ikke SE også har tatt kokain. Haha, og jaggu drar du også frem Pamela Anderson, hun er milevis fra SE i alt. 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21 timer siden #45478 Del Skrevet 21 timer siden Allo skrev (5 minutter siden): Nei, men hva i alle dager. Sammenligner du SE sine lovovertredelser med å misse vikeplikten? Det å bruke narkotiske stoffer er ulovlig, hun har også vært å kjøpt tabletter på det svarte markedet på gata. Selv om det var Nora H som holdt den berømte hvite posen, så må du være svært naiv hvis du tror ikke SE også har tatt kokain. Haha, og jaggu drar du også frem Pamela Anderson, hun er milevis fra SE i alt. SE viste også bilde av eget stuebord med kokainstriper og -pose på... sammen med godteriposer fra "Candy Girl" som hun skulle promotere, men som enda ikke var kommet på markedet. Hun har drevet ulovlig annonsering for medikamenter. Hun har i prinsipp drevet ulovlig markedsføring av kosmetiske operasjoner, som i hennes tilfelle også er markedsføring av selvskading. Hun har røyket og drukket på offentlig sted hvor hun så dopet ut, og lagt ut bilder av det som umerket annonse (bad-skandalen). Og verre enn alt - nå overeksponerer hun eget barn for å utnytte barnet for å tjene penger som hun ikke ellers hadde greid å tjene på egen hånd fordi hun har begått så mange alvorlige overtramp. Dette barnet var gjort til et produkt og et tilbehør selv før det ble født. Og etter det ble født er det blitt utnyttet kommersielt i grotesk grad, og når mor og far ikke gidder å være mor og far, så settes barnet bort til fremmede for barnet, personer som så skal passe barnet over tid. Mens mor fortsetter å selvskade med pengene barnet har brakt inn for henne. Man kan undres hvorfor noen er så opptatt av å forsvare dette...? 16 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 21 timer siden #45479 Del Skrevet 21 timer siden Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): SE viste også bilde av eget stuebord med kokainstriper og -pose på... sammen med godteriposer fra "Candy Girl" som hun skulle promotere, men som enda ikke var kommet på markedet. Hun har drevet ulovlig annonsering for medikamenter. Hun har i prinsipp drevet ulovlig markedsføring av kosmetiske operasjoner, som i hennes tilfelle også er markedsføring av selvskading. Hun har røyket og drukket på offentlig sted hvor hun så dopet ut, og lagt ut bilder av det som umerket annonse (bad-skandalen). Og verre enn alt - nå overeksponerer hun eget barn for å utnytte barnet for å tjene penger som hun ikke ellers hadde greid å tjene på egen hånd fordi hun har begått så mange alvorlige overtramp. Dette barnet var gjort til et produkt og et tilbehør selv før det ble født. Og etter det ble født er det blitt utnyttet kommersielt i grotesk grad, og når mor og far ikke gidder å være mor og far, så settes barnet bort til fremmede for barnet, personer som så skal passe barnet over tid. Mens mor fortsetter å selvskade med pengene barnet har brakt inn for henne. Man kan undres hvorfor noen er så opptatt av å forsvare dette...? Oh, my god. Alt dette visste jeg ikke. Ja, man kan virkelig lure på hvorfor noen tar henne i forsvar. Kanskje det er søsteren, henne selv, eller andre hun har avtalt dette med. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat123 Skrevet 21 timer siden #45480 Del Skrevet 21 timer siden Allo skrev (På 5.1.2025 den 12.09): Hva i alle dager, også driver hun fortsatt med å reklamere for det. Det er helt galskap. Er det noe vi kan gjøre, melde inn noen steder, det er jo faktisk livsfarlig for babyer og barn? Er vel ikke så mye å gjøre 🤷♀️ Det er ikke et forbud enda. Norske nettbutikker selger det også. Det er jo bare en anbefaling å ikke røyke også, men det gjør jo folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå