Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Barnehageopptaket har ikke en gang startet enda, hvordan vet de at de ikke har fått plass? 

Sikkert  spurt barnehager om de har plass og fått nei. Dere aner ikke hvor mange kjendiser som prøver seg på å snike i barnehagekøa og tror de kan få plass bare fordi de er kjent…Opptaket stenger for øvrig 1.mars og da får man vite om man får plass rundt mai.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Djungelvrål skrev (4 minutter siden):

Lurer på hva hun blir sliten av?  Hun har en unge som sover på natta,  ingen 8 timers 7-15 jobb, ingen pendling osv.  Ikke husarbeid, hun lager ikke mat engang, huff så slitsomt hun må ha det med å lage snapper noen få ganger om dagen! 🙄🙄🙄

Hun er sikkert sliten av å holde på denne fasaden hun har laget! Tenk å leve ett så tomt liv, alt du gjør filmer du og legger ut på snap? Tenk så slitsomt at alt du filmer må se veldig bra og idyllisk ut. Holde på en fasade er nok mentalt slitsomt. Å skjule sitt egentlige jeg, må være slitsomt. Skrive at hun får vondt av sønnen sin som ikke liker at hun går vekk fra han er bare tull, hadde hun virkelig fått så vondt av det som hun påstår så hadde hun oppført seg deretter. Hjelper ikke å snakke noe fornuft med denne damen. Hun er borte vekk

• Liker 17
  • Nyttig 5
Gjest LivEinar
Skrevet

Jeg har forstått det slik at de hadde søkt om ordinær barnehageplass inneværende halvår, men fått avslag på det. Ikke uvanlig, gutten er jo ikke 1 år enda. Men de har visst fått tilbud om familiebarnehageplass om to mnd, kanskje fra mars og til/ut sommeren. Antageligvis blir det ordinær barnehageplass fra august av. Det kommer til å bli tøft for SSI på mange måter…

Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Isola2 skrev (32 minutter siden):

Sikkert  spurt barnehager om de har plass og fått nei. Dere aner ikke hvor mange kjendiser som prøver seg på å snike i barnehagekøa og tror de kan få plass bare fordi de er kjent…Opptaket stenger for øvrig 1.mars og da får man vite om man får plass rundt mai.

Jeg er fullstendig klar over det, har selv jobbet som styrer og sittet med opptak. Ingen barnehager vet om de er fyllt opp fra høsten allerede i januar. 

Skrevet

Det er kjempekjedelig å følge med på henne etter at hun ble mor. Det blir på en måte bare ennå mer synlig hvor banalt og innholdsløst; les meningsløst, dette influenser opplegget er. Det var mye gøyere før da det var partystemning og baluba hele uka, da gikk det uansett bare ut over henne selv. Derfor blir min konklusjon; hun burde bare legge ned hele «bedriften». Det vil nok gagne barnet også. Jeg tror aldri det vil skje, med mindre hun blir tvunget til det på en eller annen måte, men håper virkelig for barnets skyld at hun slutter med dette tullet.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Noomie skrev (4 timer siden):

Hun har helt bak-frem tankegang rundt det å være mor og å ha barn. Samtlige jeg kjenner til har en tankegang om at når man får barn, så er det naturlig å sette seg selv til side i en periode. Det er barna som er i fokus frem til de er voksne. Du slutter aldri å være mamma (eller pappa), men jo eldre de blir jo mer tid får du til så kalt "egenpleie" og "egentid". Så klart skal man ta vare på sin egen helse selv med spedbarn og småbarn, men det betyr ikke kafé hver dag, hotelltur med kjæresten hver helg og spa to ganger i uken. Hun setter seg selv først, på andre, tredje, fjerde osv. Barnet kommer absolutt sist. Hun setter til og med kjæresten og forholdet før barnet, det har hun sagt flere ganger. 
De fleste oppegående mødre tar seg en pause og bruker tiden som egentid mens barna er i barnehagen. Når de begynner på skolen så får man et par timer mens barna er på fritidsaktiviteter eller ute å leker. Kjærestetid er etter at barna har lagt seg. Det er normalt, ikke det SE holder på med. 

Det at hun nå forsøker å holde ungen borte fra barnehagen, det eneste normale ungen vil få i sitt liv.... det er skremmende. Sønnen trenger trygg og stabil sosialisering, mer enn noen andre! Med en fulltids nanny så vil hun ta ifra han en viktig del av sosialiseringen med jevnaldrende barn. Ikke bare vil han få en utrygg tilknytning til voksne, han vil også ende opp med skjev sosial utvikling med jevnaldrende, det er oppskriften på å falle ut sosialt når han starter på skolen. At hun i det hele tatt får lov å holde på slik er skremmende. 

Noe så egosentrisk som SE har jeg ikke sett maken til. 
Jeg er ikke en som roper diagnoser, men dette er klassisk narsissistisk adferd (+ mer som hun gjør og sier). Det er ikke spekulasjoner, det er bare å google selv. 

Hun er vel redd for at hvis gutten går i barnehage så vil andre se hva hun driver med. Ellers er jeg 100 prosent enig i det du skriver. Makan til selvopptatthet. At ikke faren til barnet reagerer er meget spesielt. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble SE født Elise Steen Isaksen? Det hevdes i en artikkel i Wikipedia. Jeg trodde hun var født Sofie Steen Isaksen og at «Elise» var et navn hun tok i bruk bare fordi hun likte det.

IMG_0377.jpeg

• Nyttig 2
Skrevet

Den åpenbare grunnen til å velge nanny fremfor barnehage, det er jo at hvis barnet skal gå i barnehagen så vil hun miste inntektskilden sin på dagtid - og det har jeg ingen tro på at hun vil risikere.

For siden hun selv fullstendig ødela eget omdømme for et par år siden, så har hun bare fortsatt å vise at hun selv ikke lenger er i stand til å produsere innhold som selger. Hun fulgte egen oppskrift fra boken som kom i 2016 - når alt gitt til h..... med forretningene, så var det bare å få seg barn, for barn kan man alltid tjene store penger på.

Hun fulgte egen oppskrift. Og nå er barnet 8,5 måneder gammelt, og er blitt så godt som daglig utnyttet av mor (og far) for at foreldrene skal håve inn penger til seg selv på barnets bekostning.

At hun sender barnet i barnehagen frivillig, det har jeg ingen tro på. Da mister hun store deler av inntektskilden sin.

At Vibeke Fürst Haugen igjen har godkjent at Nrk igjen har hatt samarbeid med Sofie Steen Isachsen / Sophie Elise, det er forkastelig. Spesielt ille er dette nå som hun utnytter eget barn så ekstremt som hun gjør! Statskanalen er med dette med på å muliggjøre fortsatt salg av dette barnet på influenserens kanaler.

Dramaserien skal hete "Rekviem for Selina". Eneste som kan forsvare at Nrk bruker Sophie Elise AS nå, det er om "Rekviem for Selina" også kan bli dødsmessen for influenserbransjen i Norge, at dramaserien er så god at den omsider får politikere og myndigheter til å våkne opp - og begynner å straffe denne milliardindustrien for de utallige lovbruddene de går, for innhold som har skadelig påvirkning på andre - og at de finner en måte å en gang for alle å beskytte alle disse uskyldige barna fra sine influenserforeldre!

• Liker 11
  • Nyttig 10
Skrevet
Vendetta skrev (2 timer siden):

Det er kjempekjedelig å følge med på henne etter at hun ble mor. Det blir på en måte bare ennå mer synlig hvor banalt og innholdsløst; les meningsløst, dette influenser opplegget er. Det var mye gøyere før da det var partystemning og baluba hele uka, da gikk det uansett bare ut over henne selv. Derfor blir min konklusjon; hun burde bare legge ned hele «bedriften». Det vil nok gagne barnet også. Jeg tror aldri det vil skje, med mindre hun blir tvunget til det på en eller annen måte, men håper virkelig for barnets skyld at hun slutter med dette tullet.

Jeg får hodepine når jeg åpner snappene hennes. Det er som å gå inn på et bombadert tenårings rom. Lange kjedelige tekster like lange som noveller som forsvinner før man har lest. 1001 reklame for ting dag inn og ut. 0 prating , men utallige katte poseringer som bare ser merkelig ut. 

Ingen innlevelse, ingen latter , ikke noe er ekte. Alt er så mimikkløst og dødt. Nei, hun må bare kaste inn håndkle. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Det hun startet for mange år siden var nytt og spennende , men mistet all respekt for henne etter kontinuerlige operasjoner som ingen ende har. 

Alle hester har sitt fall…… 

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (10 timer siden):

Barnehageopptaket har ikke en gang startet enda, hvordan vet de at de ikke har fått plass? 

Søkte hun ikke før han ble født da? Synes å huske at noen skrev det her. Eventuelt så har hun søkt i nyere tid. 

Era Vulgaris skrev (8 timer siden):

Jeg er fullstendig klar over det, har selv jobbet som styrer og sittet med opptak. Ingen barnehager vet om de er fyllt opp fra høsten allerede i januar. 

Det er ikke snakk om fra høsten av, men fra mars når pappapermen er over. Dette blir spekulasjoner, men han skal antakeligvis i barnehage fra høsten av. 

Gjest Era Vulgaris
Skrevet
FeraVera skrev (1 time siden):

Søkte hun ikke før han ble født da? Synes å huske at noen skrev det her. Eventuelt så har hun søkt i nyere tid. 

Det er ikke snakk om fra høsten av, men fra mars når pappapermen er over. Dette blir spekulasjoner, men han skal antakeligvis i barnehage fra høsten av. 

Mulig hun søkte før han ble født, hvilket er temmelig dødfødt, da svært få barnehager tar inn barn under 9-10 måneder. Det har jeg kun opplevd en gang i løpet av 25 år i yrket, og det var et unntakstilfelle. Jeg håper virkelig de velger barnehage for han fra høsten. 

Skrevet
Hulderen skrev (7 timer siden):

Ble SE født Elise Steen Isaksen? Det hevdes i en artikkel i Wikipedia. Jeg trodde hun var født Sofie Steen Isaksen og at «Elise» var et navn hun tok i bruk bare fordi hun likte det.

IMG_0377.jpeg

Wikipedia er ikke akkurat sikre kilder,da det kan postes og redigeres av hvem som helst.

Hun ble kalt Elise av foreldrene i ca 2 min før de bestemte seg for Sofie,ref bloggen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (9 minutter siden):

Wikipedia er ikke akkurat sikre kilder,da det kan postes og redigeres av hvem som helst.

Hun ble kalt Elise av foreldrene i ca 2 min før de bestemte seg for Sofie,ref bloggen.

Jeg vet at Wikipedia ikke er sikker. Det er derfor jeg spør her, siden jeg regnet med at mange her visste svaret. 

• Liker 2
Skrevet

Tror de burde oppdatere bilde på Wikipedia 🙂

IMG_3119.jpeg

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet
Kokosmakroni skrev (6 minutter siden):

IMG_3119.jpeg

Du kan jo gjøre det selv,mtp at det er styrt av de som gidder.

• Liker 4
Gjest Xstrella
Skrevet
Kokosmakroni skrev (40 minutter siden):

IMG_3119.jpeg

Ser helt forstyrret ut. Barbara.

Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Xstrella skrev (31 minutter siden):

Ser helt forstyrret ut. Barbara.

Det mest forstyrrende ved situasjonen akkurat nå, er at hun poster sexy bilder av seg selv og sier at baby på 8,5 måned har tatt dem. Tror hun det er søtt? Er det bare atter et forsøk på rage bait? Skal han bli mammas faste budoir fotograf framover? Hvis ingen nær henne griper inn snart, for eksempel barnets far, kan dette utvikle seg i en tragisk retning. Hun har virkelig ikke snøring på hva det innebærer å være forelder. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Det mest forstyrrende ved situasjonen akkurat nå, er at hun poster sexy bilder av seg selv og sier at baby på 8,5 måned har tatt dem. Tror hun det er søtt? Er det bare atter et forsøk på rage bait? Skal han bli mammas faste budoir fotograf framover? Hvis ingen nær henne griper inn snart, for eksempel barnets far, kan dette utvikle seg i en tragisk retning. Hun har virkelig ikke snøring på hva det innebærer å være forelder. 

Det er en spøk,nettopp fordi hun vet folk som deg tar det så bokstavelig og blir rasende..

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...