Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes Vegard fremstår som en tufs. Han må jo godta absolutt alt?  Jeg tror ikke det forholdet der vil vare, også fordi hun virker å ha et sterkt behov for å vise hvor forelsket og fint de har det. Det er ofte de med det behovet som har forhold som ender snart 

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pølsevann skrev (1 time siden):

Snappen før hun viser hva hun har gitt Vegard i julegave er så klønete. Ser så oppstilt og lite naturlig ut. «Nå skal vi vise hvor forelska vi er» også ser det bare ut som de er stive og lite komfortable med hverandre. Synes det var merkelig hun la ut den. 

Kan du ta bilde og poste her, vil bare ikke generere click for henne. 

• Liker 5
Skrevet
Allo skrev (46 minutter siden):

Men du synes det er greit at andre genererer klikk slik at du får tilfredsstilt din nysgjerrighet? 

• Liker 6
Skrevet
Miomino skrev (4 minutter siden):

Men du synes det er greit at andre genererer klikk slik at du får tilfredsstilt din nysgjerrighet? 

Hvis du tror jeg ønsker å starte en diskusjon med deg, så tro om igjen. Jeg er ikke her for drama eller krangling. Og med det sagt så får du ingen flere svar fra meg. 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
Allo skrev (1 time siden):

Screenshot_20241229_184155_Snapchat.jpg

Screenshot_20241229_184201_Snapchat.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke Vegard er noe pen, Sophie er mye penere, hun velger virkelig de styggeste guttene 😂

Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Veldig feminin klokke for en mann synes jeg. Har aldri sett en mann gå med en klokke i slik stil. 😬

• Liker 45
Skrevet
The Grinch skrev (5 minutter siden):

Veldig feminin klokke for en mann synes jeg. Har aldri sett en mann gå med en klokke i slik stil. 😬

Syns reimen på klokken var veldig liten?

Men jeg er ikke så godt kjent med disse klokkene,kanskje alle er slik..

Syns også det så ut som en dameklokke..

• Liker 21
Skrevet
J.. skrev (10 minutter siden):

Takk. Snakk om oppstilt avsløring. Du får aldri en ekte glede når det er rigget for opptak. Har inntrykk av at det hun tenker mest på siden gutten kom til verden er hvem som kan være barnepasser sånn at foreldrene kan gjøre sine egne egotripper. Jeg har aldri vært borti noen som har så mye fri fra sitt lille barn så mye som SE og samboeren. Og det uten et snev av dårlig samvittighet. Det er mere enn veldig rart. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
The Grinch skrev (15 minutter siden):

Ja, det første jeg tenkte var dameur. Ser helt malplassert ut rundt håndleddet hans. På samme bildet ser du en klokkereim på hennes arm. Den ser maskulin ut. De burde byttet.

• Liker 20
Skrevet

Det er video, stillbilde vil ikke vise det. 

Skrevet

Bare trist å se, den engang så flotte jente hun var, og hvordan hun har operert seg til å se ut som nå.... de øynene ser så ekstremt dratt ut, opp og ut til sidene, at hun ser rett og slett dopet ut for meg...... om 20-30 år så kommer hun til å se helt grusom ut og ødelagt av alle inngrepene.

• Liker 13
Skrevet

Takk. Snakk om oppstilt avsløring. Du får aldri en ekte glede når det er rigget for opptak. Har inntrykk av at det hun tenker mest på siden gutten kom til verden er hvem som kan være barnepasser sånn at foreldrene kan gjøre sine egne egotripper. Jeg har aldri vært borti noen som har så mye fri fra sitt lille barn så mye som SE og samboeren. Og det uten et snev av dårlig samvittighet. Det er mere enn veldig rart. 

Og alltid samme «unnskyldningen», at de hadde vært sammen kort tid før de fikk barn. Som om de er de eneste i verden det har skjedd med. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Vegard er favoritten til H sier SE… videre sier hun at Vegard er hennes favoritt også 🙄

En så merkelig ting for en nybakt mor å si. Kjæresten betyr mer for henne enn hennes eget barn 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet
Missy1 skrev (3 minutter siden):

Vegard er favoritten til H sier SE… videre sier hun at Vegard er hennes favoritt også 🙄

En så merkelig ting for en nybakt mor å si. Kjæresten betyr mer for henne enn hennes eget barn 

Er du sjokkert? SE gjør alt for kjærestene sine.
Endrer både personlighet og utseendet, for å bli drømmedama til han som er det i det øyeblikket. 

• Liker 18
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Poly skrev (1 time siden):

Og alltid samme «unnskyldningen», at de hadde vært sammen kort tid før de fikk barn. Som om de er de eneste i verden det har skjedd med. 

Helt sprøtt, særlig når  de planla å få barn etter kort tid sammen. Det sier bare at det passet inn i SE sin businessplan og få barn nå siden hun åpenbart er blitt kansellert av mange. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Allo skrev (15 timer siden):

Hvis du tror jeg ønsker å starte en diskusjon med deg, så tro om igjen. Jeg er ikke her for drama eller krangling. Og med det sagt så får du ingen flere svar fra meg. 

Hæ?? Drama og krangling? Snakk om og tillegge andre meninger og utsagn som ikke er i nærheten av fakta. Du vet dette er et diskusjonsforum? Noe som vil si at du må regne med at reaksjoner og tilbakemeldinger på dine innlegg.

For egen del følger jeg ikke SE på SoMe, så har null problem med å skjønne at du ikke ønsker å gi henne klikk. Men i det øyeblikket du ber andre legge ut skjermdump av hennes innlegg mister du meg.  Hvorfor ikke stå i at du ønsker å se det som diskuteres?  Indirekte ga du henne det klikket. Du fikk bare noen andre til å ta det for deg.

• Liker 3
Skrevet
Miomino skrev (1 time siden):

Indirekte ga du henne det klikket. Du fikk bare noen andre til å ta det for deg.

Sannhet med moderasjon.

Jeg følger henne allerede og hadde ikke sjekket dagens storys,så det ble det den ene view'en jeg hadde gitt henne uansett.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
kittykaat skrev (17 timer siden):

Jeg synes ikke Vegard er noe pen, Sophie er mye penere, hun velger virkelig de styggeste guttene 😂

Synes han ser bra ut jeg!

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...