Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde faktisk at den pausen fra SoMe var en positiv ting, men nå kjenner jeg bare på en uggen følelse.  Som om jeg iakttar noe som ikke er bra.. knappe to uker siden fødsel, ny podcast episode: skammen over å ikke føle umiddelbar tilknytning etter førsel. 
Selvfølgelig måtte den komme. Altså podcast-episoden. 
Men om hun slet med tilknytning og amming også forsåvidt, hvorfor dra alene med en uke gammel baby med fly til Harstad? Nå har det gått to uker og sommerfuglene i magen er visst på plass som de skal nå, det er også treningen og frisør og hudpleiesalong har også vært besøkt. For all del- vi er alle forskjellige, og vi gjør det som passer oss best.  Men dette er den heftigste barselstid- eksponering jeg har sett i SoMe. 
Det er som selve gull-egget har kommet ut. 

• Liker 26
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huldra-78 skrev (32 minutter siden):

Jeg skulle ønske at avisene ikke gav henne mer oppmerksomhet.
Nå har VG en herlig overskrit med "skam" i fokus🥴 Nei, jeg kommer ikke til å lese artikkelen

Ikke bra at tradisjonelle medier blir med på denne ekstrem-eksponeringen av babyen. Og til de som tenker at eksponering av barn kun handler om hvorvidt det vises bilder av ansiktet; -Nei, det er så mye mer. Rusrehab-Sophie og posegate-Sophie gikk fullstendig på trynet, og "bruker" nå graviditet og morsrolle til å rebrande. Lille H får hele babytiden nøye dokumentert på nettet  av "Mamma-Sophie". 

Den naive faren hennes sa en gang at "hun viser jo bare litt fra livet sitt". 

Nå viser hun "litt" fra livet til sønnen også. Det er bare trist. 

Jeg mener alle har rett til å starte på sitt ungdomsliv med blankt googlesøk! 

• Liker 27
  • Nyttig 12
Skrevet
Zenhouse skrev (29 minutter siden):

Jeg trodde faktisk at den pausen fra SoMe var en positiv ting, men nå kjenner jeg bare på en uggen følelse.  Som om jeg iakttar noe som ikke er bra.. knappe to uker siden fødsel, ny podcast episode: skammen over å ikke føle umiddelbar tilknytning etter førsel. 
Men om hun slet med tilknytning og amming også forsåvidt, hvorfor dra alene med en uke gammel baby med fly til Harstad? Nå har det gått to uker og sommerfuglene i magen er visst på plass som de skal nå, det er også treningen og frisør og hudpleiesalong har også vært besøkt. For all del- vi er alle forskjellige, og vi gjør det som passer oss best.  Men dette er den heftigste barselstid- eksponering jeg har sett i SoMe. 

Den ammingen kan hun vel bare droppe å påstå at hun har forsøkt å få til… en uke med amming før hun gav opp fordi hun syns det gjorde vondt og fordi babyen var urolig på puppen. 
Det er jo en tilvenning både for mor og barn det der med amming. Man må gi det litt tid, man kan ikke få det til perfekt på første forsøk og det tar litt tid å herde. 

For Guds skyld helt greit hun pumper og gir på flaske, men syns det høres rart ut når hun påstår at hun ønsket å amme og hun prøvde men ikke fikk det til. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Gjest winterchild
Skrevet

Jag vet att det är elakt men jag tycker verkligen att hennes navel ser hemsk ut. Det är uppenbart från tidigare mageoperation. Många kändisar som har en sån konstig navel efter just den operationen och jag förstår inte att de gör så mot sig själva. Jag bryr mig inte om hur smal hon är efter födseln (var själv väldigt smal snabbt igen) men den naveln gör mig faktiskt kvalm. 

Det är lågt av mig att säga det, men tyvärr förstör plastikoperationer verkligen folks utseenden. Sophie hade säkert varit en vacker och pen dame utan en endaste operation. Det är tragiskt verkligen. 

Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Enig! Dette er vemmelig. Har aldri noengang sett så ekstrem eksponering og clickbaiting som dette. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hun ikke skrytt av ekstrem morsfølelse hele svangerskapet? Hun har jo ikke pratet om noe annet, både før og etter fødsel... Og nå påstår hun plutselig at den mangler? 

Jeg bare forstår det ikke. Hun gjør og sier en ting på snap for penger, og sier noe helt annet i podcasten.

• Liker 11
  • Nyttig 13
Skrevet

Hun styrer rundt noe veldig nå, for å bevise at hun kan leve akkurat som før. De to første ukene etter fødsel 😔. Greit at vi alle er forskjellige, men prioriteringene hennes virker veldig rare for meg. Kjenner ingen som har dratt på flytur, frisør, trening, shopping, date-kvelder osv de to første ukene. Pluss "på jobb" på sosiale media.

• Liker 18
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Viki6 skrev (12 minutter siden):

Hun styrer rundt noe veldig nå, for å bevise at hun kan leve akkurat som før. De to første ukene etter fødsel 😔. Greit at vi alle er forskjellige, men prioriteringene hennes virker veldig rare for meg. Kjenner ingen som har dratt på flytur, frisør, trening, shopping, date-kvelder osv de to første ukene. Pluss "på jobb" på sosiale media.

Får bare håpe dette går bra. Hun virker helt "forstyrret", og jeg syns hun har gjort det hele graviditeten. Den dagen det går opp for henne at babyen ikke er nok en valp hun kan levere til Harstad når hun er sliten og lei av han -  eller har har utspilt sin rolle som content - den dagen kan hun nok få seg en overraskelse. 

Men jeg håper det IKKE skjer. 

Endret av Isild
  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Ja jeg synes også dette ikke virker helt bra, har ikke fulgt med så mye men fått med meg litt likevel nå på snap. På en side får jeg veldig medfølelse for henne, med dette kroppsfokuset og alt kan hun egentlig ikke ha det så bra med seg selv. Baby bobla husker jeg mer som en tid hvor du knapt hadde tid til annet enn baby.  Virker som hun har mye kjærlighet til barnet sitt da. Men er noe som skurrer med hele oplegget. Jeg synes også det var positivt med den pausen men fikk en vond følelse i magen når vi nå forstår det har vært lagret opp masse content. Vet ikke men får en dårlig følelse av alt det her med tanke på barnet. Det er liksom noe fake over det på et vis og virker som hun ikke klarer ta det rolig men må være full fart hele tiden. Hadde dette vært et familie medlem feks hadde jeg blitt bekymret og lurt på om hun egentlig har det bra. 

Men er mye som kan skje psykisk etter man får barn. Er nok ikke lett å takle alt dette mens hele Norge ser på heller. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
-Missi- skrev (26 minutter siden):

Ja jeg synes også dette ikke virker helt bra, har ikke fulgt med så mye men fått med meg litt likevel nå på snap. På en side får jeg veldig medfølelse for henne, med dette kroppsfokuset og alt kan hun egentlig ikke ha det så bra med seg selv. Baby bobla husker jeg mer som en tid hvor du knapt hadde tid til annet enn baby.  Virker som hun har mye kjærlighet til barnet sitt da. Men er noe som skurrer med hele oplegget. Jeg synes også det var positivt med den pausen men fikk en vond følelse i magen når vi nå forstår det har vært lagret opp masse content. Vet ikke men får en dårlig følelse av alt det her med tanke på barnet. Det er liksom noe fake over det på et vis og virker som hun ikke klarer ta det rolig men må være full fart hele tiden. Hadde dette vært et familie medlem feks hadde jeg blitt bekymret og lurt på om hun egentlig har det bra. 

Men er mye som kan skje psykisk etter man får barn. Er nok ikke lett å takle alt dette mens hele Norge ser på heller. 

Det siste du skriver der. Veldig sant. 

På mange måter lever hun jo i "Truman Show". Avataren `Sophie Elise` er skapt nettopp mtp å få flest mulig til å følge med - for penger. Da blir jo alt i livet content. 

Det virker som hun har et avstandsforhold til det meste i livet sitt, det virker oppstilt og iscenesatt. 

Endret av Isild
  • Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Pust skrev (På 15.5.2024 den 12.03):

Det er litt skuffende at han ikke nevner at SE før barnet ble født, gikk ut sterkt og sa at barnet skulle skjermes og at det kun skulle deles bilder av «en fot eller hånd» etter at han ble født. Det som har skjedd er at det er full eksponering i SoMe, både på snap og insta (hvor Instagram riktignok benyttes for å lokke folk over på Snapchat, hvor det er mest cash å hente).

Alle følgere vet nå nøyaktig hvordan baby ser ut, når han ble født, hvor mye han sover, hvor han til enhver tid befinner seg, etc. Jeg vil kalle det ekstrem eksponering, ikke å «dele litt». Jeg skjønner jo at det er en del av SEs bedriftsstrategi dette, at ved å fortelle all verden at hun er en rusfri og omsorgsfull mor - er hun «renvasket» og kan brukes i diverse reklamekampanjer igjen. Det er ikke søtt i det hele tatt, det er kynisk markedsføring av egen bedrift - og egentlig til å gråte over hvordan hun bruker et uvitende barn for å skaffe seg inntekter. For ja, hun har selv beskrevet at all inntekt forsvant etter posebilde med NH og kaoset rundt det mislykkede samarbeidet med nrk, og at hun/de har levd på oppsparte midler hele 2023.

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/mQqGBp/gravide-sophie-elise-vaert-naer-ved-aa-miste-alt

Jeg tenker at det vi ser nå av Sofie Steen Isachsen og Sophie Elise AS er nøye gjennomtenkt og planlagt fra tidlig i graviditeten.

Hun har selv innrømmet at hun mistet inntekt etter alle hennes egne skandaler med rusbruk, nrk-brudd, kokainbilder, fest/rus i offentlig bad, brudd med produsent av godteri +++

Og før hun og typen omtrent hadde vært sammen to minutter så planla de altså å bli gravide. Og fra aller første stund av graviditeten brukte hun den for alt den var verdt på sosiale medier. Først med å kalkulert legge ut hint om graviditetssymptomer, så avisoppslag pga. spekulering, så offentliggjøring av graviditeten. Deretter hele resten av svangerskapet en merkelig og fullstendig usmakelig sammenblanding av først et forsøk på å skape nytt Madonna-image, gjøre henne som gravid uangripelig for kritikk, opphøye henne selv, og før man knapt hadde blinket to ganger så var hun rett over i sexy-mama-image, avkledd kropp, seksualiserte bilder av seg selv med gravidmagen, detaljerte beskrivelser av sexlivet som gravid +++.

Da hun fremdeles trengte et "Madonna"-skifte av imaget sitt for å rette opp sitt ruinerte omdømme, da sa bedriftseier Sofie Steen Isachsen via sin avatar Sophie Elise "alt" det rette, for å få godvilje. Hun erklærte høyt og tydelig at hun skulle beskytte sitt kommende barn, ikke eksponere barnet, til nød skulle hun vise bilde av en hånd eller en fot. Hun skrev så til Nøstebarn for å få klær til baby fra dem - vel vitende om at Nøstebarns til da gode rykte ville kunne gi inntrykk av at Nøstebarn nå hadde "kjøpt" hennes nye image. (Alt Nøstebarn fikk ut av det var vel eget omdømmefall...). Når Nøstebarn-klærne hadde gjort sin korte nytte - lenge før barnet til SSI var født - da ble de glemt, og fokus videre var mors halvnakne, sensualiserte og seksualiserte kropp. Og et eller annet sted på veien stilte bedriftseier til Sophie Elise AS opp intervju hvor hun først igjen sier at hun skal beskytte barnet fra eksponering, men kanskje ikke likevel, og i hvert fall ikke før barnet "er blitt sin egen person".

I 2019 så vi bedriftseier SSI som sin avatar Sophie Elise i Debatten på Nrk:

https://tv.vg.no/video/173419/sophie-elise-etter-aatte-aar-i-denne-bransjen-burde-jeg-laert-aa-formulere-meg-bedre

Tilsynelatende angrende synder som om sider hadde sett lyset, i mer klassisk, påkledd klesstil, lite sminke, ingen hår-extensions. Tilsynelatende...

Tre år etterpå, i 2022, sitter bedriftseier Sofie Steen Isachsen på vgtv - denne gangen i det da foretrukne Lolita-kostymet som "Sophie Elise" - og skryter av det mest kyniske hun til da hadde gjort i sin karriere, nemlig måten hun opptrådte på Nrk, da hun "la seg flat" med å fremstille seg selv på en mer uskyldig måte på Debatten, med lite sminke, ikke hår-extensions. Og hun innrømmer at hun gjorde det kynisk kalkulert for å komme ut av det på en måte som var best for henne. (Se også på hennes ansiktsuttrykk når programleder forteller at han tenkte "nå er hun god" - det er som å se et usikkert barn som blir glad for skryt, ikke den ekstremt kyniske bedriftseieren hun faktisk også er..)

https://tv.vg.no/video/236172/sophie-elise-det-mest-kyniske-jeg-har-gjort

I 2023/2024 gir bedriftseier Sofie Steen Isacshen inntrykk av at det hun gjorde den gangen bare var oppvarmingen for å vise hvor ekstremt kynisk kalkulerende hun er villig til å være for å fortsatt kunne tjene millioner på å påvirke andre negativt. Selv ikke hennes eget barn er skånet mot denne kyniske forretningsstrategien hun nå viser frem.

Skal ikke eksponere barnet. Skal kanskje bare eksponere en fot eller en hånd. Skal kanskje eksponere hele barnet inntil barnet når den uspesifiserte alderen hvor bedriftseier mener barnet "er blitt sin egen person". Skal ta vare på tiden sammen med barn etter fødsel, skal logge av sosiale bedriftskanaler. Å logge av sosiale medier kalkulert vet hun fører til spekulasjoner når hun alltid har brettet ut alt i eget liv, så å erklære en some-stopp var en fin og kynisk strategi for å øke interesse. Ytterst få timer etter barnet var født ble det eksponert på mors bedriftskanaler med mor tilfelding iført en sykehusskjorte hun velger å ikke lukke, alt for mest mulig nakenhet. Få dager etterpå eksponeres barnet videre for å legitimere at mor har behov for å posere for å vise frem egen kropp igjen i undertøy. Barnet er der tilbehøret som skal sikre henne ved ev. kritikk for hennes personlige ekshibisjonistiske trekk. Og etter dette har hun bare fortsatt å eksponere eget barn.

Så den kynismen Sofie Steen Isachsen bevisst benyttet seg av i 2019, og bekreftet og skrøt av i 2022, det var ikke i nærheten av den kyniske og kalkulerte bedriftsstrategien Sophie Elise AS har jobbet etter siden bedriftseier ble gravid.

Nå ser vi mer og mer den virkelige bedriftseieren, og hva hun er villig til å gjøre for å tjene penger. Heller ikke eget barns rettigheter er hun villig til å respektere, heller ikke eget barns privatliv eller sikkerhet betyr nok til at hun er villig til å slutte barneeksponering (i hvert fall ikke før hun har tjent noen millioner til..).

Bedriftseier viser sin sanne natur fullt ut - godt maskert bak "ung mor"-narrativet og et uskyldig barn som skal gjøre hennes bedrift Sophie Elise AS uangripelig for kritikk selv der hun viser hvor planlagt kynisk kalkulert hun faktisk er.

At ingen i norsk media tar tak i problematikken med disse - i praksis - rettsløse influenserbarna, det er en skam for norsk presse!

Endret av Frisk Frosk
Hadde glemt den andre linken, la til.
  • Liker 12
  • Nyttig 28
Skrevet
Viki6 skrev (1 time siden):

Blir sliten av å se på. Absolutt bra å trene, men trenger ikke kroppen bittelitt hvile etter svangerskap og fødsel? 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
pep skrev (14 minutter siden):

Blir sliten av å se på. Absolutt bra å trene, men trenger ikke kroppen bittelitt hvile etter svangerskap og fødsel? 

Jo, det er manisk.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil tro at det å tjene penger på snap altoppslukende når en ser kronene renne inn på konto, og da klarer man vel ikke å slutte? Selge sitt eget privatliv eller barn sitt privatliv, plutselig er alt lov og normalisert så lenge det kommer inn penger. Det å ikke kjenne på en umiddelbar morsfølelse etter fødsel er ikke noe nytt. Det er ikke noe en influencer trenger å fronte og vri på, det er gode fagfolk som kan hjelpe til der. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Har ikke SE mammapermisjon nå?

Er ikke det at hun poster på bedriftskanalene sine at hun jobber? 
Har man lov å jobbe mens man er i svangerskapspermisjon?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Missy1 skrev (29 minutter siden):

Har ikke SE mammapermisjon nå?

Er ikke det at hun poster på bedriftskanalene sine at hun jobber? 
Har man lov å jobbe mens man er i svangerskapspermisjon?

Kun samarbeid er jobb,selv om jobben er SoMe.

Så hun gjør ikke noe galt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg forstår ikke alle som forsvarer bilder av relativt flat mage etter fødsel, eksponering av baby ved bilder, navn osv.

Det er kjempegreit å være fornøyd med hvordan kroppen din har kommet fort tilbake etter fødsel.

Men at man ikke har *noe* forståelse for at dette har en kjip påvirkning på mange som ikke opplever at kroppen bare "hopper" tilbake til pre graviditetsform. Det synes jeg er både veldig spesielt, og svært merkelig. Men det blir vel sånn når tankegangen er "først meg selv, så meg selv, og deretter min neste, om det tjener mitt eget beste".

Det er helt ok å dele bilder av baby med familie og venner.

Å dele dette til 500 000+ ukjente mennesker, og i tillegg tjene penger på det, det er så nedrig at jeg nesten blir stum. 

• Liker 14
  • Nyttig 13
Skrevet

Og selvfølgelig må amming dokumenteres og puttes på nett. Har folk glemt hva nettvett er? Hvor mange syke, ekle mennesker det finnes på nettet? Amming er helt naturlig, det som IKKE er naturlig, er å ha det på NETTET! Hvem vet hvem som følger med?

Hvor gøy blir det for barna når de vokser opp og innser hvor mye som kommer opp bare de Googles? Jeg er så LEI!!!

• Liker 20
Skrevet
introvert_ skrev (11 minutter siden):

Og selvfølgelig må amming dokumenteres og puttes på nett. Har folk glemt hva nettvett er? Hvor mange syke, ekle mennesker det finnes på nettet? Amming er helt naturlig, det som IKKE er naturlig, er å ha det på NETTET! Hvem vet hvem som følger med?

Hvor gøy blir det for barna når de vokser opp og innser hvor mye som kommer opp bare de Googles? Jeg er så LEI!!!

Jeg er enig. Reagerte litt på at hun ikke hadde en liten, tynn klut over seg/brystet men «flasher» puppen på sosiale medier og i offentligheten også. Dette handler ikke om å amme offentlig, men hvilke signaler hun forsøker å sende ut her…

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at det vi ser nå av Sofie Steen Isachsen og Sophie Elise AS er nøye gjennomtenkt og planlagt fra tidlig i graviditeten.

Hun har selv innrømmet at hun mistet inntekt etter alle hennes egne skandaler med rusbruk, nrk-brudd, kokainbilder, fest/rus i offentlig bad, brudd med produsent av godteri +++

Og før hun og typen omtrent hadde vært sammen to minutter så planla de altså å bli gravide. Og fra aller første stund av graviditeten brukte hun den for alt den var verdt på sosiale medier. Først med å kalkulert legge ut hint om graviditetssymptomer, så avisoppslag pga. spekulering, så offentliggjøring av graviditeten. Deretter hele resten av svangerskapet en merkelig og fullstendig usmakelig sammenblanding av først et forsøk på å skape nytt Madonna-image, gjøre henne som gravid uangripelig for kritikk, opphøye henne selv, og før man knapt hadde blinket to ganger så var hun rett over i sexy-mama-image, avkledd kropp, seksualiserte bilder av seg selv med gravidmagen, detaljerte beskrivelser av sexlivet som gravid +++.

Da hun fremdeles trengte et "Madonna"-skifte av imaget sitt for å rette opp sitt ruinerte omdømme, da sa bedriftseier Sofie Steen Isachsen via sin avatar Sophie Elise "alt" det rette, for å få godvilje. Hun erklærte høyt og tydelig at hun skulle beskytte sitt kommende barn, ikke eksponere barnet, til nød skulle hun vise bilde av en hånd eller en fot. Hun skrev så til Nøstebarn for å få klær til baby fra dem - vel vitende om at Nøstebarns til da gode rykte ville kunne gi inntrykk av at Nøstebarn nå hadde "kjøpt" hennes nye image. (Alt Nøstebarn fikk ut av det var vel eget omdømmefall...). Når Nøstebarn-klærne hadde gjort sin korte nytte - lenge før barnet til SSI var født - da ble de glemt, og fokus videre var mors halvnakne, sensualiserte og seksualiserte kropp. Og et eller annet sted på veien stilte bedriftseier til Sophie Elise AS opp intervju hvor hun først igjen sier at hun skal beskytte barnet fra eksponering, men kanskje ikke likevel, og i hvert fall ikke før barnet "er blitt sin egen person".

I 2019 så vi bedriftseier SSI som sin avatar Sophie Elise i Debatten på Nrk:

https://tv.vg.no/video/173419/sophie-elise-etter-aatte-aar-i-denne-bransjen-burde-jeg-laert-aa-formulere-meg-bedre

Tilsynelatende angrende synder som om sider hadde sett lyset, i mer klassisk, påkledd klesstil, lite sminke, ingen hår-extensions. Tilsynelatende...

Tre år etterpå, i 2022, sitter bedriftseier Sofie Steen Isachsen på vgtv - denne gangen i det da foretrukne Lolita-kostymet som "Sophie Elise" - og skryter av det mest kyniske hun til da hadde gjort i sin karriere, nemlig måten hun opptrådte på Nrk, da hun "la seg flat" med å fremstille seg selv på en mer uskyldig måte på Debatten, med lite sminke, ikke hår-extensions. Og hun innrømmer at hun gjorde det kynisk kalkulert for å komme ut av det på en måte som var best for henne. (Se også på hennes ansiktsuttrykk når programleder forteller at han tenkte "nå er hun god" - det er som å se et usikkert barn som blir glad for skryt, ikke den ekstremt kyniske bedriftseieren hun faktisk også er..)

I 2023/2024 gir bedriftseier Sofie Steen Isacshen inntrykk av at det hun gjorde den gangen bare var oppvarmingen for å vise hvor ekstremt kynisk kalkulerende hun er villig til å være for å fortsatt kunne tjene millioner på å påvirke andre negativt. Selv ikke hennes eget barn er skånet mot denne kyniske forretningsstrategien hun nå viser frem.

Skal ikke eksponere barnet. Skal kanskje bare eksponere en fot eller en hånd. Skal kanskje eksponere hele barnet inntil barnet når den uspesifiserte alderen hvor bedriftseier mener barnet "er blitt sin egen person". Skal ta vare på tiden sammen med barn etter fødsel, skal logge av sosiale bedriftskanaler. Å logge av sosiale medier kalkulert vet hun fører til spekulasjoner når hun alltid har brettet ut alt i eget liv, så å erklære en some-stopp var en fin og kynisk strategi for å øke interesse. Ytterst få timer etter barnet var født ble det eksponert på mors bedriftskanaler med mor tilfelding iført en sykehusskjorte hun velger å ikke lukke, alt for mest mulig nakenhet. Få dager etterpå eksponeres barnet videre for å legitimere at mor har behov for å posere for å vise frem egen kropp igjen i undertøy. Barnet er der tilbehøret som skal sikre henne ved ev. kritikk for hennes personlige ekshibisjonistiske trekk. Og etter dette har hun bare fortsatt å eksponere eget barn.

Så den kynismen Sofie Steen Isachsen bevisst benyttet seg av i 2019, og bekreftet og skrøt av i 2022, det var ikke i nærheten av den kyniske og kalkulerte bedriftsstrategien Sophie Elise AS har jobbet etter siden bedriftseier ble gravid.

Nå ser vi mer og mer den virkelige bedriftseieren, og hva hun er villig til å gjøre for å tjene penger. Heller ikke eget barns rettigheter er hun villig til å respektere, heller ikke eget barns privatliv eller sikkerhet betyr nok til at hun er villig til å slutte barneeksponering (i hvert fall ikke før hun har tjent noen millioner til..).

Bedriftseier viser sin sanne natur fullt ut - godt maskert bak "ung mor"-narrativet og et uskyldig barn som skal gjøre hennes bedrift Sophie Elise AS uangripelig for kritikk selv der hun viser hvor planlagt kynisk kalkulert hun faktisk er.

At ingen i norsk media tar tak i problematikken med disse - i praksis - rettsløse influenserbarna, det er en skam for norsk presse!

Godt og ryddig skrevet 👏

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...