Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Sinccis skrev (1 time siden):

Må jo si at hun har veldig fort helt flat mage igjen etter graviditet! En uke etter fødsel, wow.

Tenkte det samme, veldig heldig! Håper magen min også trekker seg så raskt tilbake 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sinccis skrev (1 time siden):

Må jo si at hun har veldig fort helt flat mage igjen etter graviditet! En uke etter fødsel, wow.

Håper flere husker på at de fleste influencere som IKKE har flat mage en uke etter fødsel heller ikke har behov for å dele slike baby på innsiden/utsiden-bilder. Det er helt normalt at kroppen bruker lengre tid enn noen dager på å komme tilbake igjen, og noen opplever at både størrelse og fasong på kropp aldri blir som før svangerskap. Helt normal det også, selv om sosiale medier ofte vil ha oss til å tro noe annet 😉

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (5 minutter siden):

Hun kunne bare ikke greie å la være, hun bare måtte bruke eget barn for å fremheve egen kropp, fullt sminket, i undertøyet og heftig redigert bilde, der hun står og poserer voldsomt for å få magen til å virke mindre enn den er når hun står rett i kroppen.

Sofie Steen Isachsen viser sitt sanne jeg, hun har ingen planer om å ikke gjøre sitt barn til et produkt for sitt firma Sophie Elise AS. Fosterfettet var knapt tørket bort før babyen ble brukt som produkt på mors bedriftskanaler for at mor skal få oppmerksomhet og tjene penger.

Hvordan ser du at bildet er heftig redigert? Klarer ikke å se sånt jeg tydeligvis 🙈

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (8 minutter siden):

Hun kunne bare ikke greie å la være, hun bare måtte bruke eget barn for å fremheve egen kropp, fullt sminket, i undertøyet og heftig redigert bilde, der hun står og poserer voldsomt for å få magen til å virke mindre enn den er når hun står rett i kroppen.

Sofie Steen Isachsen viser sitt sanne jeg, hun har ingen planer om å ikke gjøre sitt barn til et produkt for sitt firma Sophie Elise AS. Fosterfettet var knapt tørket bort før babyen ble brukt som produkt på mors bedriftskanaler for at mor skal få oppmerksomhet og tjene penger.

Ikke enig

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid  tenkte jeg ikke én tanke om hvordan magen ble etterpå.

Ikke fordi jeg ikke er forfengelig, for det er jeg jo på min måte, men jeg tenkte faktisk bare ikke på det.

Jeg husker bare jeg fikk beskjed av jordmoren om å ligge på magen i dagene etter fødselen, for at livmoren da lettere trakk seg sammen for å hjelpe delte magemuskler å komme på rett kjøl igjen.

SE har jo studert alt man kan trene opp igjen etter fødselen, og hadde vel flere måneder før fødsel bestilt bekkenbelter og div hjelpemidler for å få magen flatest mulig i en fei, så der er hun vel i rute.

Håper for guds skyld hun ikke spraytaner baby H slik at han skal matche hennes hudfarge.

Så en videosnutt av Paris Hilton med sin lille surrogatbaby som var hvit i huden.

Hun sa at det var synd at hun ikke kunne spraytanne babyen, slik at den matchet hennes hudfarge.🙄

Endret av Tough cookie
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk Frosk skrev (28 minutter siden):

Hun kunne bare ikke greie å la være, hun bare måtte bruke eget barn for å fremheve egen kropp, fullt sminket, i undertøyet og heftig redigert bilde, der hun står og poserer voldsomt for å få magen til å virke mindre enn den er når hun står rett i kroppen.

Sofie Steen Isachsen viser sitt sanne jeg, hun har ingen planer om å ikke gjøre sitt barn til et produkt for sitt firma Sophie Elise AS. Fosterfettet var knapt tørket bort før babyen ble brukt som produkt på mors bedriftskanaler for at mor skal få oppmerksomhet og tjene penger.

Tror du må jobbe med deg selv. Ikke greit å henge ut noen for å gjøre noe som så og si alle mødre gjør etter å ha fått baby. Må være lov å være stolt over ungen sin!  

Syns også det er fint å se at hun har lyst til å ta en liten pause fra sosiale medier for å nyte babytiden ❤️

  • Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (12 minutter siden):

Da jeg var gravid  tenkte jeg ikke én tanke om hvordan magen ble etterpå.

Ikke fordi jeg ikke er forfengelig, for det er jeg jo på min måte, men jeg tenkte faktisk bare ikke på det.

Jeg husker bare jeg fikk beskjed av jordmoren om å ligge på magen i dagene etter fødselen, for at livmoren da lettere trakk seg sammen for å hjelpe delte magemuskler å komme på rett kjøl igjen.

SE har jo studert alt man kan trene opp igjen etter fødselen, og hadde vel flere måneder før fødsel bestilt bekkenbelter og div hjelpemidler for å få magen flatest mulig i en fei, så der er hun vel i rute.

Håper for guds skyld hun ikke spraytaner baby H slik at han skal matche hennes hudfarge.

Så en videosnutt av Paris Hilton med sin lille surrogatbaby som var hvit i huden.

Hun sa at det var synd at hun ikke kunne spraytanne babyen, slik at den matchet hennes hudfarge.🙄

Å herregud,hun er da ikke gal heller som skal spraytanne babyen sin. Ha LITT tiltro her🙈

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (42 minutter siden):

Hun kunne bare ikke greie å la være, hun bare måtte bruke eget barn for å fremheve egen kropp, fullt sminket, i undertøyet og heftig redigert bilde, der hun står og poserer voldsomt for å få magen til å virke mindre enn den er når hun står rett i kroppen.

Sofie Steen Isachsen viser sitt sanne jeg, hun har ingen planer om å ikke gjøre sitt barn til et produkt for sitt firma Sophie Elise AS. Fosterfettet var knapt tørket bort før babyen ble brukt som produkt på mors bedriftskanaler for at mor skal få oppmerksomhet og tjene penger.

Det «heftig redigerte bilde» er et polaroidbilde. Lykke til med å redigere dem. Ikke poserer hun voldsomt på noen måter heller.

  • Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (47 minutter siden):

Hun kunne bare ikke greie å la være, hun bare måtte bruke eget barn for å fremheve egen kropp, fullt sminket, i undertøyet og heftig redigert bilde, der hun står og poserer voldsomt for å få magen til å virke mindre enn den er når hun står rett i kroppen.

Sofie Steen Isachsen viser sitt sanne jeg, hun har ingen planer om å ikke gjøre sitt barn til et produkt for sitt firma Sophie Elise AS. Fosterfettet var knapt tørket bort før babyen ble brukt som produkt på mors bedriftskanaler for at mor skal få oppmerksomhet og tjene penger.

I alle dager! 

Hva ønsker du å oppnå med et nærmest hatefult innlegg som dette!

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om hun blir en super mamma! Alle dømmer henne nord og ned !Kanskje hun ikke blir den typisk A4 mammaen,men det trenger vel ikke være noe negativt i det, det betyr ikke automatisk omsorgssvikt.

Jeg tror hun blir god, tøff  og trygg mamma.

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (4 timer siden):

Hun kunne bare ikke greie å la være, hun bare måtte bruke eget barn for å fremheve egen kropp, fullt sminket, i undertøyet og heftig redigert bilde, der hun står og poserer voldsomt for å få magen til å virke mindre enn den er når hun står rett i kroppen.

Sofie Steen Isachsen viser sitt sanne jeg, hun har ingen planer om å ikke gjøre sitt barn til et produkt for sitt firma Sophie Elise AS. Fosterfettet var knapt tørket bort før babyen ble brukt som produkt på mors bedriftskanaler for at mor skal få oppmerksomhet og tjene penger.

Jepp, sånn er det, men jeg er virkelig overrasket over hvor mange som har kjøpt kampanjen hun har kjørt de siste ni månedene. Det er som om folk er helt forblindet og ikke klarer å se redigeringer, poseringer, de senkende øyelokkene og den halvåpne munnen med våte lepper, og bare ser en gravid dame. Enten er det meg som kan alt for mye om bildespråk - eller så har SE klart å lokke til seg en menighet som har bind for øynene. 

Babyen er på full fart inn i reklamekontoen hennes, det er i alle fall sikkert.

Endret av Pust
Rettet feil
  • Liker 19
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (29 minutter siden):

Det «heftig redigerte bilde» er et polaroidbilde. Lykke til med å redigere dem. Ikke poserer hun voldsomt på noen måter heller.

Altså, man kan jo lett redigere et polaroidbilde. Hun har jo ikke overført bildet direkte fra polaroidkameraet til Instagram. Så kan fint redigere når bildet uansett svippes innom iPhone. Sier ikke at hun har gjort det da, men at man kan.

Endret av Sinccis
  • Liker 12
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinccis skrev (1 time siden):

IMG_5841.jpeg

IMG_5839.jpeg

Men hvor er bildet av en flat mage flere kommenterer? Det der er jo en helt vanlig rund og myk postpartum-mage, som det for så vidt er fint at hun ikke skjuler eller redigerer.

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (34 minutter siden):

Å herregud,hun er da ikke gal heller som skal spraytanne babyen sin. Ha LITT tiltro her🙈

Eller legge på fargefilter slik at han ser litt friskere ut i fargen?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

avent skrev (18 minutter siden):

Tenk om hun blir en super mamma! Alle dømmer henne nord og ned !Kanskje hun ikke blir den typisk A4 mammaen,men det trenger vel ikke være noe negativt i det, det betyr ikke automatisk omsorgssvikt.

Jeg tror hun blir god, tøff  og trygg mamma.

Jeg tror faktisk også det, eller vil tro det👶

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

velociraptor skrev (4 minutter siden):

Men hvor er bildet av en flat mage flere kommenterer? Det der er jo en helt vanlig rund og myk postpartum-mage, som det for så vidt er fint at hun ikke skjuler eller redigerer.

Den er ikke rund og myk, den ser flat, stram og fin ut

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mage kan da vel se sånn ut en uke etter fødsel uten at den er redigert? 
Jeg trente på langt nær like mye som Sofie under mine svangerskap, og så helt lik ut etter en uke med begge. 
 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke godt trent da jeg fødte, bare normalt tynn og aktiv. Magen min var 99% tilbake til normalen rett etter fødsel. Noen har det sånn, og hos noen bruker det mer tid på å trekke seg tilbake. Helt naturlig begge deler. 

Tough cookie skrev (1 time siden):

Så en videosnutt av Paris Hilton med sin lille surrogatbaby som var hvit i huden.

Hun sa at det var synd at hun ikke kunne spraytanne babyen, slik at den matchet hennes hudfarge.🙄

Hun fleipet jo helt tydelig da hun sa det og lo av at hun ikke burde tatt selvbruning selv når hun skulle på shoot (el) med rosa bebis. Til og med jeg som autist klarte å plukke det opp. 

  • Liker 18
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (34 minutter siden):

Altså, man kan jo lett redigere et polaroidbilde. Hun har jo ikke overført bildet direkte fra polaroidkameraet til Instagram. Så kan fint redigere når bildet uansett svippes innom iPhone. Sier ikke at hun har gjort det da, men at man kan.

Joda selvfølgelig, men det er mye vanskelige å få det fint når man skal redigere et bilde av et bilde, som i seg selv ikke er av «god kvalitet». Polaroid har et spesielt utseende, og det eneste med det bilde er muligens et fargefilter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...